Nike - Pegasus junior

052_1083_1024_1001_1032_1
Tälläset juoksulenkkarit tarttu mukaan Top-Sportista, missä oon töissäkin! Nää on juniorien kengät, kokeilin samanlaisia aikuisten mallissa, mut ne oli liian leveet... Pinkki nyt ei mun lemppariväreihin kuulu, mut kai mun tässä vaiheessa elämää pitää omistaa ekaa kertaa edes yks pinkki vaate. Enkä voi kiistää sitäkään, etteikö nää kengät ois ihan ylimakeet! Ja nää on viel niiiiin hyvät jalassa ja älyttömän kevyet, että haluisin vaa juosta ja juosta. ♥ 

Ja munhan tosiaan piti esitellä teille kaikki mun urheiluostokset, mut mulle kävi sellanen moka et otin kaupasta mukaan väärän teknisen alusasun ja välikerraston, hitto... Nyt mulla on täällä kaks miesten alusasukerrastoo ja ne on viel eri kokosetkin, enkä tajuu et miten, haha. Kuitissa ne kyllä lukee oikein mut en tiiä mitä oon sählänny. Huomenna oon menossa vaihtaan ne, et vielä tän viikonlopun aikana pääsen onneks testaileen noi uudet kamat. Ja sit voin esitellä teillekin loput! 

Nyt kuitenkin, lähen jo muokkaileen seuraavan postauksen kuvia, joten pysykäähän kuulolla viikonloppuna postausten varalta! Tosi tosi hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! 

6 kommenttia: