yks ystävä ennen tuhatta tuttuu

084_1176_12013-12-2010602013-12-20199_1181_1 Jesjes! Vihdoin alko kauan odotettu loma! Ite oon ainaki laskenu päivii siihen, oottanu oikeen että koska pääsen rentoutuun ja ees hetkeks irti koulusta ja reeneistä! Mua ei ees lannista se, että oon muutaman päivän töissä! Hyvin tää päivä ja loma alkokin kun katottiin koulussa Joulupukki ja noitarumpu ja illalla Riinan kans koristeltiin pipareita ja juotiin kaakaoo vaahtokarkeilla. Kuvailin myös vähän jälkijunassa eilisen asua, jossa muuten näkyy toinen mun viime viikon ostoksista. Ostin meinaan ton ketjukaulakorun Hennesiltä kaheksalla eurolla. Sen lisäks ostin myös valkosen bleiserin, jota oonkin metsästelly kissojen ja koirien kans jo jonkin aikaa. Mulla kävi vielä niiiin hyvä tuuri et se jakku makso ainoastaan 15 euroo alennuksen takia. Nyt on iso aukko vaatekaapissa paikattu! Yritän saada sen vielä asukuviinkin mukaan mahollisimman pian, että tekin näkisitte sen!

Eilisen asustukseen siis kuulu toi hetkeks unohdukseen jääny Gina Tricotin paita ja äitin kaapista löytyny laukku! Toi on tosi kiva ja tommone pikkunen, niin söpö. Oon tosi ionen et äiti anto ton mulle, haha. Ja vaikka yleensä välttelenkin mustaan pukeutumista, mun mielestä toi kokomusta-kultanen asu toimi aika hyvin ja uus korukin pääs käyttöön! Mä oon muutenki jotenki nii rakastunu kultaseen et toi paita on pitkästä aikaa ihana! Mitä mieltä te ootte?

Huomenna meenkin kahvitteleen Alinan kans ja myöhemmin iltapäivällä teen lahjat loppuun ja hoidan paketoimisen! Nyt lähen kuitenki moikkaan paria muuta kaveria ja vähän siivoileen. Pitäkää huippu loma ja joulu! ♥

11 kommenttia:

  1. voi että olipa taas niin ihana postaus, oot vaan niin taitava kuvaamaan! ja hyvää joulua sullekkin :)♥

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Miten oot lisännyt tohon viimeiseen kuvaan noi sydämmet?

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. picmonkeyllä saa

      Poista
    2. Anonyymi sen sanoikin! :) kiitos. ♥

      Poista
  3. millä ohjelmalla perusmuokkaat kuvas? :

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tein tos pari postausta alemmas just postauksen kuvien muokkauksesta. :) En koskaan oikeen perusmuokkaa kuvia, vaan muokkaan ne silleen iha "viimesen päälle" tai sillee. Käytän monia eri ohjelmia samaan kuvaan!

      Poista
  4. Ihania kuvia, hyvää joulua! :)

    VastaaPoista