burgundy

050_1012_1040_1004_1047_1248_1
023_1

266_1
026 (2)_1 Taas on postaustauko venyny ihan luvattoman pitkäks. Kaikki teijän toivepostaukset oottelee toteuttamista tuolla jossakin, mutta ne on vasta ideoitten tasolla... Yritän mydayn kuvina saada ainakin tehtyä mahd. pian, kun siitä ideasta tykkäsin tosi paljon ja se on aika helppo toteuttaa! Mulla on tääkin postaus ollu suunnitteilla jo muutaman päivän, mut vasta nyt olin täysin tyytyväinen kaikkiin kuviin. Oon meinaa huomannu, et musta on tullu ihan hirveen kriittinen. Kuvat ei meinaa olla hyviä ja saatan kolmena eri päivänä ottaa erilaisia kuvia body shopin body butterista, ihan vaan sen takia et en oo koskaan tyytyväinen. Mut toisaalta tää on vaan hyvä juttu! Ainakin jokanen postaus on tarkkaan harkittu ja tehty, eikä tuu julkastuu turhia ja puolihuolimattomia postauksia. Sitä paitsi, ei sitä nyt ihan joka päivä tarvii olla bloggaamassa, vai mitä? 

Tänään olin muuten elämäni ekoissa verikokeissa. Mulla on ollu vähä ongelmia mahakipujen kanssa viimesen viikon ajan ja nyt oonkin ravaillu lääkärillä tutkimassa mikä vaivaa. Jännitin noita verikokeita ihan älyttömästi, koska oon aina pelänny tosi paljon jo pelkkää rokottamista. Ja ajatus siitä et musta otetaan putkiloihin verta, sai mut melkeen oksentaan. Mut selvisin, huh! Olin kyl ihan paniikissa h-hetkellä ja en meinannu saada henkee. Tärisin ja vaa itkin hysteerisesti. Onneks se oli nopeesti ohi ja ens kerta meneekin varmaan jo paremmin! 

Huomenna pitkästä aikaa alankin taas treenaileen kunnolla, kun ei toi jalkakaan tällä hetkellä vaivaa kauheesti! Vähän oon jo kaivannukki iha kunnon treenirytmiä, vaikka onha toi lomaki hyvää tehny. Mutta nyt lähen vaihteeks jäähallille peliä tsekkailee! Monestikkohan oon jo postauksen lopettanu tohon lauseeseen? Haha!

16 kommenttia:

  1. Mullekin kelpais kyllä tollanen kuvakriittisyys, että otan vaikka 100 kuvaa, kunhan edes joku onnistuu. :Dd Muthei, kolmen päivän tauko ei oo paha, älä huoli. ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, toisaalta kuvakriittisyys on joo hyvä, mut liiallisuuksiin mennessä ei enää ollenkaan. x)

      Poista
  2. Ihania kuvia!! Mistä tuo neule muuten on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksiaa! ♥ Toi on äitin, et en tiiä mistä alunperin ostettu :<

      Poista
  3. ihan älyttömän kauniita kuvia ja kaunis oot säkin! hah, eikö sulle tuu kylmä ulkona ilman takkia, ite meinaan jäätyy parin kuvan aikana ihan totaalisesti jos sellasia pitää ulkona ottaa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :> Kylhän tossa aina välillä palelee, sormet varsinkin! Mut kyllä sitä kuvien takia uhrautuu ;>

      Poista
  4. oumaigaaad veraa oot niin upee!!!

    VastaaPoista
  5. oot kyllä aina niin ihanan iloinen kuvissa ja levität sitä samaa iloisuutta tännekki päin ! c: upeita kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista