New blazer

2014-01-131075__1056_12014-01-132066_1084_1 Ja niinhän siinä taas kävi... palkka tuli ja samantien menin sitä tuhlaileen. En vaan voinu vastustaa kiusausta kartuttaa mun bleiserivarastoo kun H&M:ssä sattu sopiva lilanpunertava (tai hienosti sanottuna ns. burgundy) pilkistään rekistä ja vielä mun koossa. Vein sen sovituskoppiin hetken mietinnän jälkeen, enkä sen jälkeen voinu kun ostaa... No puolustaudun sillä et multa puuttu tollanen pitkä ja rento bleiseri aikasemmin joten, kai se oli pakko ostaa, eikö? Jätin jopa ne viime viikon sadekelissä kuvatut asukuvat julkasematta ja pistin uutta asukuvaa tilalle, kun halusin heti päästä esitteleen uutta lempparivaatetusta kera lempparibleiserin! Tälle mun bleiserihamstraukselle ei vaan näy loppua, oon iha hurahtanu näihin ja multa löytyy joku jakku lähes joka päivä päältä... Mitä mieltä te ootte noista vaatepäivien pelastajista, löytyykö muita bleiseri-ihmisiä?

12 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja muutenkin oot kaunis :) Liityin voitko liittyä takasin? http://wwwthis-is-us.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Hahah, tosi hieo asu taas!! Ite rakastan myös bleisereitä, mut harva niistä oikeesti sopii mulle D: Sulle noi on kyllä ihan täydellisiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos tosi paljon! ♥ Kyllä ne sopii, kun vaan löydät sellasen mallin mikä istuu hyvin! :)

      Poista
  3. Hieno asu taas kerran! Itsekkin pidän bleisereistä, mutta ei ole tullut vastaan sitä bleiseriä omaan makuun ja vielä sopisi mulle :/ mutt sulle sopii noi tosi hyvin ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! ♥ Toivottavasti sulle löytyy pian joku kiva, sopii varmasti meinaan kaikille! :)

      Poista
  4. Ihana asu jälleen kerran, ja sä olet todella kaunis! <3

    VastaaPoista
  5. mun kommentti ei varmaankaan päässy ekalla yrityksel perille asti ?:-D no mutta kuiteski ihana tää postaus ja oot vaa niikaunis! bleiserit on kyllä ihan sun juttus, sopii sulle älyttömän hyvin:)
    juu pari bleiseriä multaki löytyy, mutta en osaa käyttää niitä yhtään arkikäytössä. juhlissa tulee kuitenki käytettyä, ne on tosi kivoja ja helppo yhistellä erillaisten vaatteiden kanssa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei joo ainaka mulle tullu mitään kommenttia. Mut kiva että laitoit uudestaan kun huomasit että aikasempi ei tullu! :) Ja kiitoos tosi paljon, mä tykkäänki niistä ihan sikana! Mun lempparivaate. ♥
      Ja haha. Toi on jo alku et pari löytyy! Mullaki kesti tosi kauan et uskalsin arkena sellasen laittaa, mut sitku laitoin, ei paluuta enää ollukkaan! :-D Et rohkeesti vaan!

      Poista