new stuff

072_1036_12014-01-03063_1_2059_1041_1 Aattelin nyt tulla esitteleen teille parit alelöydöt, jotka on kylläkin jo viikon takaa. Sain ne nyt vasta kuvattua, mut parempi myöhään kun ei milloinkaan, right? Toi sininen neulekkin on jo pyykkikopassa tällä hetkellä, koska oon pitäny sitä päällä jo luvattoman paljon... Oon jo monena päivänä yhdistäny sen kanssa ton kultasen korun ja nutturan, niistä tulee siisti combo!  Luomiväripaletin ostin ihan vaan uudenvuoden bilemeikkiä varten, eikä se kyllä pettäny. Hennesin halpisluomivärisetiks toi on aika huippu, eikä oo tosiaan hinnalla pilattu. Nyt ostin myös sen pitkään haluamani nutturadonitsin, eikä sekään mikään vikaostos ollu, vaan toi on päätyny hiuksiin jo useempana päivänä...

Allu yllätti mut ihan kunnolla tolla Body shopin rasvalla. En ees muistanu, mut oltiin ennen joulua Ideaparkissa ja haistelin tota purkkia siellä, mut en ostanu sitä kun se oli niin kallis. Ja nyt toi päätti sit ostaa sen mulle tälleen joulunjälkeislahjaks. Mullapa on nyt siis ekaa kertaa body shopin rasva, enkä yhtään ihmettele miks noita aina hehkutetaan. Toi tuoksuukin niiiiin hyvälle!

Näitten juttujen lisäks ostin myös harmaan v-aukkosen t-paidan (Gina Tricot 12,95 euroa), mitä mietiskelin pitäväni lähinnä bleiserien kanssa. Pari asuideaa sen kans mulla jo onkin, että jos teitä kiinnostaa, voisin yrittää ens viikolla taas pitkästä aikaa kuvailla vaatetusta? What do you think? Tuntuu meinaan et niitä asupostauksia ei oo näkyny täällä aikoihin!

Eipä oikeestaan muuta tällä kertaa! Yritän saada tehtyy monipuolisempaa postausta mahollisimman pian! Aikaa vaan ei oo ollu viime aikoina, kun koulukin alko jo torstaina ja treeneissä on saanu ravailla kaikki vapaapäivät. Parhaani kuitenkin yritän! See you later! ♥

17 kommenttia:

  1. Ihania noi ostokset ja ois tosi kiva saada asukuvia pitkästä aikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :) se ois tarkotuksena ja suunnitelmissa mahd. pian!

      Poista
  2. Ihania noi ostokset! :) Oon itse miettiny pitkään noita H&M:n luomiväripaletteja, mut en oo vielä ostanut jos eivät ookaan hyviä tai jäävät muuten käyttämättä. Ehkä vois ostaa, ku ei kuitenkaan niin kalliita oo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ne oli kyl hyviä löytöjä! :) mä voin kyllä parin testikäyttökerran jälkeen suositella tota! On meinaa nii halpoja, ja mun mielestä siihen nähden tosi hyviä, et kannattaa kokeilla jos halpaa luomiväriä haikailee. :)

      Poista
  3. Oiiii noi body shopin vartalovoit on IHANIA :D Sain just ekani joululahjaks poikaystävältä, enkä voi sanoo muutaku että im in love <3 terkuin Jonna, http://not-another-mannequin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oon niin samaa mieltä! Noi on ihania ja tuoksuu superhyvälle! :) <3

      Poista
  4. Mulla on toi sama body shopin vartalovoide ja tuoksuu han taivaalliselta ♥ kivoja noi muutkin ostokset :--) !

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! <3 noi kaikki tuoksuu kyl tosi hyvälle, mut tää tuoksu on ihan mun lemppari! :)

      Poista
  5. oi mitä kuvia! mäkin omistan muutaman hiusdonitsin, ne on vaan ihan huippuja ja välillä tuntuuki että käytän niitä aivan liikaa :-D minkäs teet ku ne on helppo käyttösiä ja kivan näkösiä :--)
    ja juu tee vaan asupostaus pitkästä aikaaa:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos!! <3 mä en oo ennen tajunnukkaan kuinka käteviä noi on! Oon semmosesta haaveillu, mut en oikeesti kuvitellukaa että ne ois noin hyviä huonojen hiuspäivien pelastajia! :)

      Poista
  6. Ihania ostoksia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Mie en tykänny yhtään noista h&m.n luomiväreistä! Tuntuu kun pigmenttiä ei olis ollenkaan mutta ei tuon hintaisilta meikeiltä voi kyllä hirmu hyvää laatua odottaa! :D -Ella

    VastaaPoista