Something blue

2014-01-101329_1017 (2)144 (2)
006_12014-01-10
080271_1 Pitkästä aikaa ennätin tulla tänne blogin puolellekin julkaseen parit kuvat ja kertoileen vähä kuulumisia! Vaikka ei mulla älyttömästi kuvia varastossa ookkaan.. Koulusta tullessa on nimittäin joka ikinen päivä jo pimeetä. Mä en vaan tajua, nyt on tammikuu ja täällä meillä on yhtä pimeetä ku lokakuussa, ei ees yhtään lunta... Pliishei, tulis nyt ees kunnon talvi tai kunnon kevät, tälläne pimee sadekeli ei varmaan oo kenestäkää kivaa! Tää vaan saa olon tosi masentuneeks.

Viime päivät, oikeestaan viikot on kulunu ihan kokonaan reenatessa. Oon joka päivä käyny heppareeneissä tai lenkillä, yms. Valmistaudun meinaa ens viikonloppuna pidettävään maajoukkueleiriin, jee! Nyt on vaa siitä tosi ikävä tilanne, et mulla on vasemmassa jalassa mitä ilmeisemmin penikkatauti.. Jo jonkinaikaa on reenatessa tuntunu vähän kipua, mut nytku en oo kauheesti lepopäiviä pitäny vaa oon jatkuvasti urheillu, nii se on alkanu vaivaan iha tosissaan. Jopa bussipysäkille kävellessä alkaa tuntuu kauheeta kipua. Taitaa siis ainaki juoksulenkit olla ny mun osalta hetkeks ohi. Muutenki vois harkita vähä lepoo, niin ton jalan ku ylipäätään mun jaksamisenkin kannalta. Ehkä voin sen tälläsen treenirutistuksen jälkeen itelleni suodakin.

Mulla on muuten kyllä teijän iloks tuolla muokkausta oottelemassa parit asukuvat, että jos en kerkee muuten kuvaileen taas tulevina päivinä, saan lätkästyä ne tänne! Mut yritän ehtiä joku päivä! Huomenna on meinaan taas töitä ja illalla meen vaihteeks leffaa. Viime viikonloppunaki oltiin Allun kans kattelemassa se Leonardo Dicaprion uus elokuva (The Wolf of The Wall street) ja toi oli kyl ihan huikee! Nyt pitää kuitenki lopettaa tarinointi ja rientää jäähallia kohti, Kerhon peli alkaa alle tunnin päästä! Heippa, viettäkää kiva viikonloppu!


// Btw, älkää välittäkö mun karmeesta juurikasvusta... kampaaja on ens viikolla, vihdoin!

14 kommenttia:

  1. Mulla kans häiritsi penikkatauti jonkun aikaa viime vuonna, mut menny sit ohikin yhtä nopee kun tulikin! Lepääminen just auttaa:) Ja hei aaaa toi vaahtokarkkikaakao, ihanan näköstä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eeei, hyvä et meni ohitte! Toivottavasti mullaki tää tästä helpottaa pikkuhiljaa. :> Ja jep, toi oli ihan älyhyvää!!

      Poista
  2. Oi ku ihanan valoisia ja kivoja kuvia taas. Ja olipa ihana taas lueskella tätä postausta, ku olit kirjoittanut pitkästä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihanaa että tykkäsit! :)

      Poista
  3. necklace* :) kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho kiitti korjauksesta, pieni virhe tullu! :)

      Poista
  4. tää oli jotenkin tosi ihana postaus, en tiiä miks mut olipahan vaan :D

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia ♥ millä muokkaat ne, sori tää on varmaa kysytty jo monta kertaa :s ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! ♥ Muokkaan tosi monilla eri ohjelmilla aina yhtä kuvaa ja oon siitä tehny erikseen postauksenkin joskus marras-joulukuussa viime vuonna! :) Mut käytän aina picasaa, photoshoppia, photofiltree, picmonkeytä ja be funkyä!

      Poista
  6. toi asu on todellakin ihan täydellinen! kivaa viikonloppua sllekki ja toivottavasti sun jalka paranee nopeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! ♥ Nyt jalka on kyl parempi ku on vähä taukoillu! :>

      Poista
  7. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oooo nam toi kaakao <3

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista