today

0553289_120902014-01-22102_12014-01-221005 (2)2 Tänään mulla on ollu ihan huikeen hyvä päivä. Olin neljään koulussa, ei haitannu. Oli kylmä ja bussi myöhässä, sekään ei haitannu. Meinasin nukkua pommiin, mut no problem! Hypin melkee riemusta kun kuulin että huomenna alkaa viikonloppu. Oon siitä niin ilonen! Tätä mä just kaipaan, sitä et saan vaan olla, ees hetken. Viikonloppuna ois tarkotuksena käydä ainakin serkun kans nappailemassa vähän kuvia ja nähä kavereita. Perjantaina myös suuntaan anopin kans Ikeaan reissulle, jos vihdoin saisin uuden maton? Mut viikonloppuna aion ainakin postata, se on tärkeetä! Siks kysynkin jälleen et millasia postauksia te haluisitte nähä? Jotain treeneihin liittyvää on toivottu, mut millasta?  En haluu postata tylsästi ja ykspuolisesti joten ideat on enemmä ku tervettuleita! Itellä on ollu viime aikoina vähä sellane olo et postaukset toistaa toisiaan ja kaava on aina sama, plaah. Joten pelastakaa mut tältä tunteelta ja heittäkää ideoita, thänks!

26 kommenttia:

  1. ooh mä rakastan noita kenkiä ! ♥

    sun uudet hiukset on kans tosi kivat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl kivat ja ihan sika hyvät talvella! :) kiitoooss ♥

      Poista
  2. kuvaaa sun asuja ja sit vaikka joku myday tyyppinen postaus kuvilla :3

    VastaaPoista
  3. MyDay kuvina olis kiva samoin miten valmisaudut treeneihin mydayn tyyppisenä videona!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, ton Mydayn varmaan toteutan ku monet on sitä ehdotellu! :>

      Poista
  4. Mitä sun kännykästä löytyy tai lemppari android sovellukset (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoo tätä, mulla on lumia nii ei android sovelluksia oo. x) Mutta kiitos ideasta! ♥

      Poista
  5. Toi viimenen kuva on sika hieno!:) tykkään sun blogista tosi paljon :)

    http://tonightismagical.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. noi hiukset on niiin ihanat! varsinkii toisiks vikassa kuvassa toi väri on ihan huikee:)

    haha mä toivon vaa lisää asupostauksia, tykkään niistä hirmupaljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos, mä tykkään kans kauheesti! ♥ Yritän kuvailla lisää asuja pian! ;>

      Poista
  7. noi hiukset on aivan täydelliset, toi väri !! ihana tuo vika kuva, tuli vain niin hyvä fiilis! tykkään eniten sulla asukuvista ja se video minkä teit, oli kiva :3

    VastaaPoista
  8. voi vera, ihan älyttömän ihania kuvia! noi hiukset sopii sulle paremmin kuin täydellisesti! ja sun tekstiäs on aina niin mukava lukea (: se ei oo sellasta kirjakielistä vääntöä, jes! oon sun blogia lukenu jo ainakin puolitoista vuotta, enkä todellakaan oo missään vaiheessa katunut tätä päätöstä! harmittaa vaan, kun oon sellasta sorttia, että kommenttien kirjottelu tuppaa jäämään, vaikka postaukset aina luenkin (ellei kyseessä oo kamalaa kiirettä) :)

    ja postaustoiveita mulla itse asiassa oliskin, vaikka mä rakastan näitä peruspostauksiakin! ihan joku höpöttelyvideo (meinaan se oli tosi kiva, missä höpöttelit sillo!) jaja kaveripostaus, video allun kans, sitte tosiaan se treenipostaus olis kiva ja öö muuta ei taidakaan tulla mieleen :) paitsi just joku juhlameikki, jos laittaudut juhliin eri tavalla ku arkisin :D ja joku meikkihaaste vaikka ilman peiliä tai joku haaste olis myös kiva (jauho-, kaneli- tai vaahtokarkkihaaste esim.)

    toivottavasti et poista tätä blogia ikinä! on kuulu nimittäin alusta asti suosikkeihin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit miten ihana ja pitkä kommentti! Tämmösistä mulle tulee aina tosi hyvä mieli! Kitos sulle! ♥ On tosi ihana huomata, et joku jaksaa seurailla mun blogia näinkin pitkään! Vaikkei kommentteja tuliskaan, tiiän silti että oot siellä! Kiva että nyt laitoit kommentin! :) Ja kiitos hei paljon noista postausideoista, laitoit ihanan monta! Toteutan noista varmaan jonkun lähipäivinä!

      Poista
  9. ömmm, joku kuukauden suosikit vois olla kiva, mutta ihan eniten tykkään näistä normipostauksista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et joku tykkää tavallisista postauksista! :>

      Poista
  10. ootko värjännyt hiukses viime aikoina?

    VastaaPoista
  11. oi vitsi vera toi takki sopii sulle niiiiin hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitoos, tykkään itekki tosi paljo! :>

      Poista
  12. Toi viimeinen kuva on niiiiiin ihana!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista