bikervest

053_122014-02-043130_1055_12115_122014-02-0442 Heei ja ihanaa alkuviikkoo kaikille! 

Aattelin viikon vaihteen kunniaks pistää taas asupostausta kehiin! Tällänen setti löyty siis tänään koulusta päältä. Piti päästä heti esitteleen eilinen kirppislöytö, nimittäin toi liivi! Ostin sen viidellä eurolla, enkä voi uskoo kuinka halpa se oli, koska toi on ihanku uus! Näyttää, et sitä ei ois käytetty kertaakaan! Hetken kyl mietin tota ja testailin ihan hirveen monet kerrat, ennenku Alina sai mut kallistuun oston puolelle. Ja onneks se sai mut taivuteltua, oon ihan rakastunu! Bikerliivi toi tosi kivaa lisäsärmää mun vaatekaappiin ja oon varma, et kaupassa normaalihintasena en koskaan tollasta ois ostanu. Joten onneks näin, en vois olla ilosempi! Oon jo niin monet asut ton kans kehitelly! ♥ Vielä kun jostain löytäis ne tekonahkaset farkut niin ois perfect! Mut mitä te tykkäätte, iskeekö vai ei?

14 kommenttia:

  1. Aivan ihana liivi!! <3 Ja mikä löytö kun noin halvalla :o oon ehkä vähän kateellinen ;D t. liivifriikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitoos! Oon kyl ihan innoissani tosta, onneks en jättäny rekkiin roikkuun vaan ostin ;> ♥

      Poista
  2. Älyttömän ihana! Kirppareilta kyllä löytää hirveesti kelpo tavaraa ja halvalla! Onnekas sinä, kun tuollasen ihanuuden oot löytänyt :3
    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin löytää, siks tykkäänkin käydä usein tsekkaamassa tarjonnan! Kiitos paljon! ♥ :-)

      Poista
  3. ihana asu! ite leikkasin vanhasta nahkatakista hihat pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, vähän kekseliästä! Mä en vaan koskaan raaski tuhota mitään. :-D

      Poista
  4. Oiih, mahtava asu ja mäkin tykästyin tohon liiviin! :--) Pitäisi itekin käydä tuolla kirpparilla joskus, mutta kun en osaa kulkea sinne, enkä tiiä sen aukioloaikoja. :Dd Hahah, oon aika laiska. :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♥ Kannattaa ehdottomasti nyt ottaa se tavotteeks! Voit tehä huikeita löytöjä. ;>

      Poista
  5. oi kaunis vera ja toi liivi sopii sulle tosi hyvin! sillonku mä pääsen kirppiksille käymään niin ei sieltä löydy oikeen mitään sopivaa :-D
    millon oot muuten ostanu ton kangaskassin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! ♥ Ehkä sulle käy tuuri vielä jossain vaiheessa, hope so! :> Ja ostin sen joskus kesäloman alussa, eli kesäkuussa!

      Poista
  6. vitsi mikä löytö! itte oon kattellu iha himo pitkään tommosta nahkaliiviä, mutta kun kaikki on aina niin kalliita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeep, oon tosi ilonen et löysin tän! Toivottavasti sullakin nappaa! :>

      Poista
  7. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oi kun ihania kuvia! Todella hauska asu! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista