Helmikuussa viime viikkoina oon...


Collage3Collage2Collage5Collage1Collage4 Pitkästä aikaa halusin tulla laittaan teille näitä kuulumisia tässä muodossa, kun ennen ootte ainakin tykänny! Mulla ei oo kauheesti ollu aikaa nyt kuvailla, vaan oon ryntäilly pää kolmantena jalkana joka paikkaan. Mut halusin tulla ees vähän elonmerkkejä näytteleen. Ulkoasun muokkauksetki on vielä kesken, mut enköhä mä saa kohta senkin puolen kuntoon tässä pian kun vaan ehdin! Onneks tää näyttää nyt jo ihan kivalta.

Huomenna mennään taas kouluun ja oottelen innoissani jo viikonloppua! Mun puolesta voitas suoraan hypätä siihen. Oon meinaan menossa vihdoin ostaan ne uudet kalusteet mistä oon puhunu ja pääsen sisustaan tän huoneen uudestaan! Kirjotuspöydän kotiutuin kyllä jo eilen ja se oli just sellanen kun toivoin. Mut kerron muista muutoksista sit myöhemmin lisää! Viikonloppuna on myös taas wanhojen jatkojen aika, mistä oon aika innoissani. Muuten en sit kestäkkää kuulla wanhoista yhtään mitään. Tuun hulluks ku joudun lukee hehkutuspostauksia niistä jo ennenku ne on edes ollu.... Ei varmaan auta lukee yhtäkään blogia pariin viikkoon niitten tanssien jälkeen, ku oon niin katkerana siitä etten saa ite tanssia. Mut toivottavasti muut nauttii päivästä prinsessana, mä nautin si jatkojuhlista senkin eestä, haha. Nyt kuitenki lähen suihkuun ja katteleen Geordie shoree, palaillaan mahollisimman pian uuden postauksen merkeissä. Koittakaa jaksaa koulussa! ♥

16 kommenttia:

  1. vooi mikset sä tanssi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi kun oon amiksessa. :-( vähän harmittaa kyl, mut omapa oli kouluvalintani!

      Poista
    2. voi :( olis varmasti ollu niin ihana tanssia wanhat <3

      Poista
  2. Sun banneri on ihan uskomattoman upee!! Ja ihania kuvia jälleen :------) mut miks ihmeessä et päässy tanssimaan wanhoja? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti tosi paljon! :> Ja siks kun oon amiksessa. Täällä meillä ei amikset pääse lukiolaisten pareiks. :-(

      Poista
    2. Aa niinpä tietenkin! No höh :(

      Poista
  3. Miksi sä laitat koko ajan kuvaa tosta syyskuun cosmosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä elokuun XD ja se vaan sattuu oleen kiva tausta kuville, en ymmärrä miten tommonenkin asia voi teitä joitain hiertää. :-D

      Poista
  4. aika outoo, nää kaikki kuvat on jo nähty täs blogis :o laita eri kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No "kaikki". Kaks noista on julkastu aikasemmin :-D

      Poista
  5. Itse ainakin tykkään näistä postauksista :) Tosi hienoja kuvia!

    VastaaPoista
  6. tälläset postaukset on ihania! ja teetkö jonkinlaista huonepostausta sitte viikonloppuna? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! ♥ En tiiä ehinkö vielä viikonloppuna, mut yritän viimestään ens viikolla saada päivitetyn huonepostauksen tehtyä! :>

      Poista
  7. Kaikin puolin ihan super ihanan oloinen blogi! ja tuo banneri :o !! Liityin :)

    http://viivimatilda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihanasti sanottu! ♥

      Poista