Holiday

040_1122_11822014-02-20141 (2)039_12014-02-201 Taas on maanantai. Ekaa kertaa pitkiin aikoihin se ei haittaa mua, mä oon lomalla! Oon nyt just niin onnellinen. Tää Jujun biisi on täydellinen, oon kuunnellu tän valehtelematta ainakin 13 kertaa peräkkäin, imuroin jopa puol tuntii tän tahtiin. Juju on vaan niin paras ja tää biisi tuo superhyvän fiiliksen! ♥ Oon muutenkin tosi ilonen ja onnellinen, loma on vasta alussa ja oon nukkunu kahtena viime yönä ainakin yli 13 tuntia. On ihanaa herätä kullan kainalosta ilman herätyskelloo ja saada aamupusu. On niin ihanaa herätä huomenna ja tajuta, et me ollaan oltu yhessä kaks ja puol vuotta, miettikää 912 päivää. On vaan niin ihanaa valmistaa rauhassa erilaisia vohveliaamupaloja, koska siihen vaan on aikaa! On kiva leikkii heti aamulla lempparikissojen kanssa ja olla tekemättä mitään tärkeetä. On kiva avata saapuneet koulukuvat ja nauraa sille, et ne on niin rumia. Mikään ei nyt vaan haittaa. Tää loma tekee mut niin onnelliseks, kumpa tää kestäis ikuisesti!

11 kommenttia:

  1. Aww, ihana kisu! Voi vitsit, sulla alko loma, mulla taas loppu se... No mut hyvää lomaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos tosi paljon, toivottavasti sullakin oli kiva loma! :-)

      Poista
  2. Itsekkin oon hurahtanu täysin tohon jujun uuteen biisuun ♥ muutenkin jujun kaikki biisit on niin täydellisii ja koko jätkä niin sairaan ihana!! <3 Siitä biisistä saa vaan iha vitun hyvän fiiliksen!
    Mut tosiaan tosi kivoja kuvia ja hirmu ihana toi ruutupaita :-) Ja sairaan söpö tuo kisuli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, tää on kyl niiiin huippu ja koko artisti on kans ihan perfecto niinku sanoit! ♥ Ja kiitos tosi paljon! :-)

      Poista
  3. Millon teet huonepostauksen??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä osaa sanoo! Sitkun on tarpeeks valosaa, että kuvista ei tuu ihan surkeelaatusia. :-)

      Poista
  4. jotenkin niin ihana teksti vera♥

    VastaaPoista
  5. sun kuvathan just onnistu :) mut tiiän kyllä tunteen ku saa avata omat koulukuvat ja nauraa niille ku ne on nii kauheet.. XD ja onnee sulle ja allulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, onneks nykyään osaa jo nauraa niille! Pienenä tyyliin itkin aina ku koulukuvat epäonnistu. :-D ja kiitos paljon. ♥

      Poista
  6. Ihana postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista