leather & stripes

222_12191_1169_1188_122014-02-271195_1 Sain tänään vihdoin tilaisuuden kuvauttaa mun viime aikojen käytetyimmän asun, kun mentiin Riinalle nappaan pari profiilikuvaa. Tästä on tullu ihan mun luottoasu ja aina, kun en keksi mitään päälle laitettavaa, kaivan kaapista nää vaatteet, ihan parhautta. Varsinkin tää liivi! Vitsi oon niin ilonen et ostin tän sillon. (Kiitos Alina että suostuttelit!) Oon muutenki tosi happy et vihdoin on tiet niin kuivat, et pystyn kaivaan esille mun conversevaraston. Tätä on ootettu, mun lempparikengät on taas täällä!

Huomenna starttaakin viimenen varsinainen lomapäivä, mihin ihmeeseen tää loma on menny? Me ollaan menossa sen kunniaks Allun kans huomenna Helsinkiin! Tosin, mulla on tilillä kolme euroo, että taidan ostaa vaan kahvin.... eiku ainii, ei sillä saa ees sitä, hehe. No mut silti tulee varmaan ihan kiva reissu, pääsenpähä vaikuttaan vaihteeks Aleksin vaatevalintoihin. See you later! ♥

3 kommenttia:

  1. millä sä muokkaat kuvas & millä oot tehny tuon bannerin ? (:

    VastaaPoista
  2. hitto oot iha hirmu kaunis :-) Siul on tosi ihanat hiukset, mitä värii oot noihi käyttänyt?

    VastaaPoista
  3. Such a nice jacket! :)

    www.dodolce.blogspot.com

    VastaaPoista