next summer

Halusin sitten mäkin vihdoin toteuttaa postauksen mun ens kesän suunnitelmista. Näitä oon jo tosi monista blogeista bongannu, mut en vaa malttanu olla itekkin tekemättä tällästä, kun suunnitelmia on vaikka kuinka! On kiva katella viime kesän ihania ja värikkäitä kuvia ja oottaa seuraavaa kun kuuta nousevaa. Mua ainakin piristää tän kaiken harmauden keskellä, kun uppoutuu kunnolla suunnitteleen täydellistä kesää. Vaikka siihen vielä aikaa onkin useita kuukausia, ootan sitä jo innolla! Ja mä oon päättäny, et tulevasta kesästä tulee kaikkein paras!

Kertokaahan mulle omia lomasuunnitelmianne, jos teillä sellasia on. Haluun kuulla mitä te teette, et saan täydennettyä kesäkalenteriani vielä lisää!

Collage ♥ Mä täytän pari päivää ennen kesäloman alkua kaheksantoista, joten synttäreiden juhlistaminen kavereiden kans koulun loppumisen ohella on paras mahdollinen loman alotus! Lasken synttäreihin päivinä jatkuvasti ja nyt siihen on enää alle sata päivää, jes! Sieltä se päivä lähenee, vaik on tuntunu et siihen ois ikuisuus.

 ♥ Sain ekaa kertaa elämässäni kesätöitä! Voitte vaa kuvitella miten innoissani oon kolmen viikon työpestistä, saa rahaakin ihan kivasti! Aion kyl hakee muitakin töitä vielä, koska haluun et mitään ei kesällä jää toteuttamatta siks et ei ois rahaa. Kerranki en oo koko kesää köyhä!

♥ Aion ajaa ajokortin viimestään kesän loppuun mennessä. En tiä mitään parempaa kun yöajelut maanteillä ihan omalla autolla, ihan ite! Tän mä tahon meinaan kokee! Ja muutenkin haluun ajella kesällä paljon.

♥ Ja noihin ajeluihin liittyen, ollaan Allun kaa aateltu et kesällä me tehään ainakin yks roadtrip. Lähetään vaan ajaan johkin kera lompakon ja eväitten ja katotaan mihin päädytään. Haluun meinaan kerranki tehä jotain ihan suunnittelematta ja elää vaan hetkessä!

♥ Oon päättäny et mä aion istua paljon kesäterasseilla ja nauttia täysi-ikäisyydestä. Meinaan ottaa kaiken irti siitä, et täytän kaheksantoista just kesän kynnyksellä! Sillon myös tehään asioita, mitä ei alaikäsenä voi tehä.

Collage2 ♥ Ekaa kertaa elämässäni aion vihdoin päästä Block Festeille. Mun on pitäny mennä sinne jo monena vuonna, mut aina on homma kaatunu siihen et ei oo rahaa tai kisat on samana päivänä. Nyt en anna minkään estää mua, vaan mähän aion sinne mennä! On siellä sentään Snoop dogg esiintymässä ja huippuja suomalaisia! Muutenkin aion käydä mahollisimman paljon festareilla ja keikoilla, niihin säästän rahaa!

♥ Mä meinaan treenata paljon ja ihan oikeesti. Heppatreenejä on kesällä muutenkin enemmän, mut sen lisäks meinaan lenkkeillä paljon (esimerkiks juosta treeneihin) ja harrastaa hyötyliikuntaa. Aion vaikka pyöräillä kauppaan ja rannalle mennessä oikeesti uida ihan kunnolla.

♥ Ihastuin viime kesänä mansikoiden dippaamiseen suklaassa, joten tulevana kesänä pitää tätä herkkua syödä useemminkin kun kerran! Ja muutenkin pitää syödä paljon hedelmiä ja ihania salaatteja, juoda smoothieita ja jäävettä. Kaikkee niin hyvää mutta terveellistä. En malta oottaa!

♥ Haluun käydä ainakin kerran huvipuistossa! Mielummin Linnanmäellä mut Särkänniemikin käy. En oo pariin vuoteen päässy kumpaankan, joten nyt on pakko. Rakastan niitä laitteita, haha.

♥ Vähintään kerran mun on pakko päästä bilettään Helsinkiin tai Tampereelle, mielummin tietysti viel johki kunnon tapahtumaan, vaikka just festareille. Ois niin siistiä!

Collage3
♥ Heti kesäloman alussa on myös luvassa murun, kahen serkun ja monen monen kaverin ylppärit. Joten pari ensimmäistä päivää menee varmaan juhlissa ravatessa. Ja myöhemmin on vielä Janeten valmistujaiset, yhden serkun rippijuhlat ja kummien viiskymppiset. Joten koko kesä taitaa olla yhtä juhlaa, eikä haittaa kyllä ollenkaan!

♥ Aion pyhittää aikaa myös itelleni ja ihan vaan lomailulle. Vaikka töitä otankin, oon päättäny et pelkkää lomaa pidän vähintään kaks viikkoo, joista toinen on täysin ilman treenejä ja ainoastaan auringonpalvomista ja chillaamista. En aio tunkee kesääni liian täyteen.

♥ Haluun viettää kivan juhannuksen, ihanniinku viime vuonna, jonka vietin mökillä. Ois huippuu viettää juhannusta esimerkiks kaveriporukalla tai samallailla kun viimekesänä! (vinkvink Kaisu).

♥ Aion pyrkii siihen, et en lämpökäsittele mun hiuksia. Korkeintaan juhliin ym. suoristan tai kiharran, mut muuten annan kunnon tehohoidon ja levon mun hiuksille!

♥ Aion käydä usein grillaamassa kodalla yömyöhään. Viime vuonna tehtiin tätä tosi paljon Aleksin kans ja yögrillailut on yks parhaista muistoista. On niin ihanaa katella auringonlaskuu, syödä makkaraa ja nauttii kesäyöstä, ilman et väsyttää yhtään tai on mihkään kiire!

♥ Samaan kastiin kun yögrillailut, menee myös yöuinti! Haluun mennä jonain tosi lämpösenä kesäyönä uimaan ja vaan nauttii yöttömistä öistä!

Collage4 ♥ Mä vietän vaan parhaan kesän ikinä. On niin paljon edessä ja eka kesä täysikäsenä. Joten en voi ku vaan tykätä! ♥

// Lähes kaikki kuvat on jo nähty edellisen kesän postauksissa, mut just siks ne tähän laitoinkin.

20 kommenttia:

  1. ei vitsi kuulostaa kivalta kesältä! ja upeita kuvia!(:

    VastaaPoista
  2. Ihania suunnitelmia, noiden mukaan kesästäs on kyllä varmasti tulossa kiva! Mäkin oon muuten toteuttanu tollasen postauksen, jos haluut käydä kurkkaamassa mun suunnitelmia :)

    http://little-things-blogi.blogspot.fi/2014/01/kesasuunnitelmat-2014.html?showComment=1390830425835&m=1#c1717191908236218486

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, kiva kun linkkasit omaskin! Käyn tsekkaamassa sen! :> ♥

      Poista
  3. Ihana postaus! Täällä ilmoittautuu toinen, joka odottelee kesää innolla.. :)

    VastaaPoista
  4. juu en malta ees oottaa, kohta toukokuun tytöt naattiiii :D !

    VastaaPoista
  5. hehee hyvät suunnitelmat sulla, mä vien sut kyllä heti terassille tai baariin ku aikasi koittaa ;) ps. laitan ton juhannusidean korvan taakse ;) oli kyl huippua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa aika hyvältä! Oottelen siis ens kesää jo, hehe. ;-) ♥

      Poista
  6. Kuulostaa hyvältä toi sun kesäsi! Ihana postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana postaus! En oo ikinä ennemmin kommentoinut blogias, vaikka oon lukenut varmaan lähemmäs vuoden. Nyt oli kuitenkin aivan pakko, niin mahtavia suunnitelmia! :-) Suosittelen huvipuistoista myös Power parkia, ite asun samalla paikkakunnalla ja musta melkein yhtä hyvä kuin linnanmäki tai särkänniemi. Kannattaa tulla, vähän vaihteluu jos et oo ennemmin käynyt! :D Sulla on muuten tosi kiva blogi, ollu jo kauan yks lemppareista! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihanaa että kommentoit vihdoin, on tosi kiva kuulla että jotkut on mun blogia jo noinkin kauan seuraillu! :> Haluisin käydä poweparkissa, oon itseasiassa aina halunnu! Se on vaa niin kaukana et ei oo tullu lähdettyy. Mut jos ens kesänä, sehän vois olla vaikka se meijän roadtrip. ;> Et kiitti vinkistä! ♥

      Poista
  8. ihania suunnitelmia sulla :) mäki oon miettiny tosi paljon ens kesää ja mulla ainakii on edessä ripari, kesätyöt, synttärit ja turkin reissu! tietty serkkujen kaa aion viettää kans aikaa ja iha vaan rentoutuu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksiaaa. ♥ Ihan huikeelta kuulostaa sunkin suunnitelmat! Varsinkin ripari on ikimuistonen kokemus ja jos se vaan onnistuu, ei sun kesä voi mennä pieleen! :-)

      Poista
  9. Itsekin meen luultavasti ajamaan ajokortin! :-) Saan ajaa ensi vuoden tammikuusta lähtien, joten kesällä on hyvää aikaa ajaa se :-) Tätä oli kiva lukea!

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin tosi hyvä! Ja kesällä on viel hyvin aikaakin siihen, eikä oo pimeetä. Kiva ajellakin! :-) Kiitos. ♥

      Poista
  10. Mulla oli viime kesä eka täysikäsenä enkä tiedä johtuko se siitä, mut oli paras kesä ikinä! Toivon että pystyn pistää paremmaks tänä vuonna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, siisti kuulla! Eli munkaan kesä ei voi mennä pieleen. ;>

      Poista