penkkarit kameran takaa

393_12091_1penkkarit386_12penkkarit1007_1299_1 "#mun #abi #proud #girlfriend"

Tollasilla tageilla saatto joku tänää illalla jo bongata mun kuvan instasta! Ja toi kuvastaa mun fiiliksiä niin hyvin tällä hetkellä, en vois olla ylpeempi. Oon tosi ilonen et pääsin ikuistaan Allun penkkariajelut ja sain siltä osin olla mukana tossa. Kaikilla abeilla oli taas niin kivoja vaatteita ja hauskoja juttuja rekkojen kyljissä, et voin vaa unelmoida siitä että saisin ite kokee ton joskus. Mut onneks pääsee ees kattoon ja valokuvaan, on sekin jotain! Anyway, tän vuoden penkkarit oli ihan huiput ja tosi monet tutut vietti abipäivää tänään! Karkkia kerty tällä kertaa ihan mukava määrä, mikä johtuu kyl osittain siitä, et Allu päätti heittää mulle rekasta kokonaisen karkkipussin. Haha, no kelpaa! En haluu sanoo ku onnee kaikille abeille ja hauskaa risteilyä! Mä jään ahertaan amiksen penkille vielä huomiseks (lue: eka kokonainen koulupäivä tällä viikolla), ennen illan wanhojen jatkoja! Suuret on suunnitelmat ja kovat on odotukset, katotaan sujuuko kaikki niiku pitäis! Palaillaan viikonloppuna kattavamman postauksen merkeissä! ♥

19 kommenttia:

  1. Tuo ensimmäinen kuva on mahtava! :D

    http://pauliinannn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia oot saanu vähän erilaisesta tapahtumasta! Mä en saanu yhtään karkkia, kun olin tekemässä matikan koetta...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja voi ei, harmi. Ens vuonna sit keräät sitäkin enemmän. ;-)

      Poista
  3. Millä oot saanut ton tokan kuvan tollaseks hienoks? :)

    VastaaPoista
  4. Mikä sun instagram on? (:

    VastaaPoista
  5. voi että oot niin taitava kuvaamaan! mikä sun objektiivi olikaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokseeet! :-) Toi millä eniten kuvaan on 50 mm!

      Poista
  6. mistä oot niinkun ylpee? siitä että aleksi jää lukulomalle? ei se oo mikään saavutus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt oikein ymmärrä mitä haet tolla kommentillas. :-D Mutta tottakai mä saan olla ylpee siitä, että mun poikaystävä on nyt abi, jaksanu kaksoistutkintoo tohon asti. Ei aina tarvi saavuttaa jotain "suurta", että saa olla ylpee. Ota sitä paitsi huomioon, että amiksen takia Aleksilla ei oo päivääkään lukulomaa. Ja haluun vielä huomauttaa, että jos on pakko keksiä jotain negatiivista kommentoitavaa, hauku mua, älä mee sotkeen mun läheisiä tommoseen. :-)

      Poista
  7. vau toi banneri ja muutenkin koko blogi on aivan sairaa ihana! oot tosi hyvä kuvaamaan (:

    VastaaPoista
  8. pakko kysyä että miten oot tehny banneris, huikeen hieno!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooos! :-) Tein sen photofiltrellä!

      Poista
  9. Wouh mikä mahtav banneri ja aivan ihania kuvia! :3oot mahtava

    VastaaPoista
  10. Tosi kiva tää sun blogis c: tosi hienoja noi kuvat ja ihanan erilainen toibanneri ! ;) jotenkin musta silti vähän tuntuu että otat kritiikin liian tosissaan, koska yleensä haukkujat on vaan kateellisia tai muutenvaa haluavat olla ilkeitä, koska siitä jotain mielihyvää saavat. xc

    VastaaPoista