The jacket

016_1009_1021_12014-02-18025_12 Heeei! Pitkästä aikaa kerkesin tulla blogiin asti, joten päätin sit kerralla pistää kuvat muokkaukseen ja väsätä teille asupostausta! On ollu ihan tajuton kiire viime päivinä. Päivät on menny lähinnä huonetta sisustellessa, nimittäin sain vihdoin tän kuntoon ja en voi sanoo kun että I LOVE IT. ♥ Yritän saada huonepostauksenkin kuvattua, hetikun säät sen sallii (videolla vai kuvina?). On meinaan taas viime päivät ollu yhtä harmaita kun lokakuussa, eikä oo paljoo auringonvalo pilkahdellu... Lumetkin on jo kokonaan sulanu, enkä mä niitä kyllä ikävöi yhtään! Ihanaa kun voi pukeutuu vähän vähempiin vaatteisiin, ettei tarvi toppatamineissa olla kokoajan. Consseja en vaa voi näillä keleillä pitää, koska ne on läpimärät jo bussipysäkille kävellessä, hitsi... Kaipaan niitä luottokenkiä!

Jos pari sanasta pitäs sanoo asusta ja tästä takista, niin löysin tän vasta! Siis tää on jo mooonta vuotta vanha ja äiti tuli näyttään mulle sitä, aikeinaan laittaa kirpparille. Se kyseli hintaehdotusta, mut enhä mä raaskinu tätä pois heittää. Kolmisen talvee se on tuolla kaapin perällä oottanu, mut tässä taas nähtiin; vaate mikä on ollu ruma monia vuosia, voi yhtäkkii tuntuukkin tosi kivalta päällä. Ja tän takin kans kävi just silleen!

21 kommenttia:

  1. tosi kiva toi takki :)! ja tee huonepostaus videolla

    VastaaPoista
  2. Uu, hieno takki! Tuo bikerliivi/-takki näyttää kivalta tuolla alalla. :)

    VastaaPoista
  3. ei pahalla, mutta toi takki ja asu saa sut näyttään mun silmään maksulliselta naiselta

    VastaaPoista
  4. Ihana takki! Ja toi on niin totta: "vaate mikä on ollu ruma monia vuosia, voi yhtäkkii tuntuukkin tosi kivalta päällä." Olen meinaan itekki huomannu saman asian. Ja olis ihana nähä sun uudistunutta huonetta. Ite olen kova sisustaan ja aina löytyy jotain kivaa et asunto pitäs olla isompi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Annika! ♥ Yritän saada sen huonepostauksen pian, et jos säkin vaikka saisit ideoita sun sisustukseen! :>

      Poista
  5. Ihan hieno toi takki, mutta en silti tykkää että.. Ihan sama. Otatko omasta mielestäsi kritiikin tarpeeksi rennosti ja vastaatko joihinkin kysymyksiin liian ilkeästi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kritiikkiin kyllä suhtaudun ihan ookoo, haukkuminen ja vittuilu on sit asia erikseen. Sellasta mun ei tarvii sietää. Koska ollaanhan me bloggaajatkin ihmisiä, niin ei aina voi oottaa kivoja kiittelyvastauksia selkeesti ilkeisiin kommentteihin. :-) Ja huonoja ja hyviä päiviä on tietty kaikilla. Mut kysymyksiin oon mielestäni vastannu aina ihan kivalla tavalla, jos vaa kysymys on ollu asiallinen?

      Poista
  6. Mäkin vasta "uudelleen löysin" mun erään vanhan takin. :D Laitoin sulle muuten sähköpostia erääseen mun projektiin liittyen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo hei huomasinkin sen! Tosi kiva et laitoit s-postii, vastaan heti kun kerkeen. Mielenkiintoselta meinaan vaikuttaa! :-)

      Poista
  7. oi miten ihana toi takki! oon kyllä samaa mieltä ton lauseen kans että joku vaate voi vuosien jälkeen tuntuukki tosi kivalta, varsinki jos jotai on heittämässä pois nii tajuuki miten hieno se onkaa :)
    huonepostaus videolla ois ehkä kivempi!

    VastaaPoista
  8. Ihana asu ja tee huonepostaus videolla!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Lovely jacket and they look good with this biker vest under! :)

    www.dodolce.blogspot.com

    VastaaPoista