"We could go anywhere" muuttaa uuteen blogiportaaliin!

Nyt on tullu aika kertoa teillekin asia, mitä mä olen jo hetken haudutellut ja pitänyt tietona vain itselläni. Oon tästä ihan älyttömän innoissani, enkä oikeen oo tienny miten päin olisin, haha. Mut nyt vihdoin saan tän paljastaa! Mun blogi nimittäin muuttaa! 

On aika siirtyy kohti uusia tuulia ja päättää puolvuotinen taival Indiedays Inspirationin parissa. Mä jään kyllä muisteleen Indiedayssia lämmöllä. Indiedayssin ansiosta mun blogi nousi meinaan kokonaan uudelle tasolle, kehityin paljon, sain näkyvyyttä ja Indiedayssin ansiosta musta oikeesti alko tuntuun siltä, että joku lukee mun blogia! Oon tosi kiitollinen Indiedayssin porukalle, oon tosi kiitollinen tästä tilaisuudesta. Indiedayssin ansiosta, mun blogi pääsi kunnolla lentoon!

Oon sanonu näin ennenkin, mut en koskaan ois uskonu, et voisin päästä blogini kanssa näin pitkälle. Joskus kun alotin bloggaamaan, en voinu kuvitellakkaan, et vielä joskus mä tekisin yhteistyötä yritysten kanssa ja bloggaisin vieläpä jonkun blogiportaalin alaisuudessa. On niin hienoo ajatella hetkee missä on nyt ja ajatella ihan alkuaikoja. Kun taaksepäin kattoo, voin oikeesti sanoo, et pitkälle on päästy. Ja pidemmälle tullaan menemäänkin, oon nyt niin täys intoo ja inspiraatioo et loppua ei oo näkyvissä, trust me!

Mä oon harkinnu ja pohtinu tätä tosi pitkään ja oon varma, etten tuu katuun mun päätöstä. Mun blogi siirtyy 3.3.2014 Blogbook verkkoportaalin alaisuuteen. Blogbook julkastaan samana päivänä kun We could go anywhere sinne siirtyy, eli ihan uudesta sivustosta on kyse! Sieltä tulee mun blogin lisäks löytyyn monia muita huippuja blogeja eri aihealueista lifestylestä urheiluun ja muotii. Mä tuun jatkaan tuttuun tapaan lifestylen parissa ja voin vannoa ihan käsi sydämellä että mikään ei tule muuttumaan. Edelleen kirjotan siitä mistä haluan, samalla tavalla kuin ennenkin, yhtä usein kuin ennenkin. Mua ei ohjailla sen enempää, eikä blogbookin päässä vaikuteta mun postausten sisältöön. Myös mun blogi uudelleenohjataan suoraan blogbookin sivuille, joten jos te kirjotatte osoitekenttään tän vanhan osoitteen yms, se siirtää teijät automaattisesti mun uudelle blogisivulle. Myös kommentointi blogger-tunnuksilla ja seuraaminen bloggerin kautta on käsittääkseni edelleen mahdollista. Joten mun blogia voi seurata lähes samalla tavalla jatkossakin, kun tälläkin hetkellä. 

Uudessa blogialustassa tulee luultavasti näkymään mainoksia, mutta niihinhän on jo totuttu nykyisessäkin blogissa. Enkä koe mainoksia huonona asiana, en itseni enkä teidänkään kannalta. Vaikka mainoksia edellistä enemmän näkyisinkin, en edelleenkään lähde yhteistyökuvioihin mukaan hepposin perustein!  

Postauksia ei multa nyt viikonlopun aikana kuulu, siitä syystä, että kaikki materiaali (vanhat postaukset yms) saadaan onnistuneesti siirrettyä Blogbookin puolelle. Palaillaan siis seuraavan kerran maanantaina ja ihan uudessa osoitteessa ja paikassa, jee!

Blogin uusi osoite tulee maanantaista alkaen olemaan http://www.blogbook.fi/wecouldgoanywhere

Toivottavasti ootte tästä yhtä innoissanne kun mäkin ja jatkatte seuraamista myös uudella alustalla, sillä vanhaan ja tuttuun tapaan muuten jatketaan! Jokainen lukija on mulle tärkeä ja on hienoa päästä kehittään omaa blogia entistä paremmaks! ♥

17 kommenttia:

  1. onnee tosi paljon!! sun blogi kyllä ansaitseekin päästä tollaseen paikkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♥ Ihana kuulla että pitkäaikanen lukija tukee mua tässä päätöksessä! :-)

      Poista
  2. Miksi joku lähtee Suomen suurimmasta blogiportaalista pois?? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska sitä ei ikinä tiedä, jos toi uus tuleekin oleen Suomen suurin :) Ja jos halua menestyä, niin kannattaa joskus tehdä riskejä. En tiedä onko Vera samaa mieltä tästä, mutta ite ajattelisinkin näin! T. Ehkä myös vähän kateellinen pikkublogin kirjoittaja, haha ;)

      Poista
    2. Oot ihan oikeessa ano2, tää on just osasyy miks mä tähän ratkasuun päädyin. Joskus pitää ottaa riskejä ja kattoo mihin ne johtaa! Myöhemmin voi alkaa harmittaa jos ei oo tarttunu hyvään tilaisuuteen. :-)

      Poista
  3. etkö siis enää oo bloggerissa?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En enää maanantaina, vaan siirryn kokonaan tuonne blogbookin puolelle. :-) Mutta ei oo hätää, bloggeriin tulee edelleen mun uudet postaukset ja näin! Ja jos vanhalla osotteella tulee mun blogiin, se heittää kävijän automaattisesti sinne uudelle blogisivulle! Joten mun blogi tulee edelleen löytymään yhtä helposti! Tietenkään tulevaisuudesta ei pitkälle tiedä, mulla on mahdollisuus vielä joskus vaihtaa takas bloggeriin tottakai!

      Poista
  4. Jeiiii, me nähdäänkin sitten toisiamme uuden portaalin alla. ;) Aivan huippua!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeep kiva! Ihan huippua päästä tutustuun uusiin ihmisiin! ;-)

      Poista
  5. Wihii maanantaina sitten se on menoa niin sanotusti! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiimpä, silloinpahan nähään miten lähtee homma käyntiin! ;>

      Poista