New winter jacket

031_12

006_12

032_12

013_1

039_12

Jeee siinä se nyt on, takki jonka ostamista harkitsin kauan, mutta jonka ostamista en oo katunu. Instagrammissa mua seurailevat onkin jo varmaan tän bongannu (veraawi), mutta nyt sain aikaseks ottaa kuvat tänne blogin puolellekin!

Oon tästä niin innoissani et en haluis ollenkaan riisuu tätä. Siks en jaksa ees vihata tätä takatalvee, koska mielessäni salaa hymyilen, kun voin pukee uuden takin päälle. Mulla on ollu oikeestaan vaan yks talvitakki tähän asti, joten kiva että saan vähä vaihteluu takkipuolellekin! Oon tosi kauan ettiny vastaavaa, siitä asti kun Sheinsidellä tän tapasia näin. En vaan jotenki halunnu sieltä sellasta tilata, toivoin vaan sormet ristissä et jostain samanlaisen löytäisin. Ja onneks löysinkin! Tää meinaa oli ihan mukavassa alennuksessakin, oikee hinta satasen verran ja viidelläkympillä lähti! Oli vielä viimenen mun kokoo... Ei sitä voinu sinne rekkiin jättää roikkumaan, haha.

Tässä takissa kaikki on niiin täydellistä! Noi nahkahihat ja muut yksityiskohdat on niin hienot ja teki heti vaikutuksen tälläseen nahkafriikkiin... Takin pituus on just eikä melkeen sopiva ja musta toi vaan on tosi tyylikäs! Ite oon ihan rakastunu tähän, mut mitä te tykkäätte?

6 kommenttia:

  1. ihana toi takki ja todellakin kannatti ostaa:)

    VastaaPoista
  2. oi vitsi kui kiva toi takki on ja olipa halpa!! sopii sulle hirmu hyvin, just sun tyylinen :)

    VastaaPoista
  3. Kiitooos! ♥ Toi on kyl päässy ihan heti mun lempparien listalle! En oo muuta takkia käyttänykkään koko viikkoon kun tota, haha. :-D

    VastaaPoista
  4. Kiva että sain sulta mielipiteen, tuli tehtyä oikee valinta ja ostettua. ;>

    VastaaPoista
  5. Oli kyllä kiva nähä taas ♥

    VastaaPoista