Spring outfit

277_1 341_1 330_1 247_1 314_12

Taas on pari päivää kulunu viime postauksesta, joten aattelin tulla laittaan perjantaina Kaisun kans räpsityt asukuvat. Asussa nyt ei silleen oo mitään ihmeellistä, koska huomasin kotona kuvia muokatessani et joka ikinen vaate lukuunomttamassa aurinkolaseja on H&M:stä... hups. Anyway, perjantaina ilma oli tosi ihana ja ilokseni tajusin, et tuolla pärjää oikeesti jo hyvin ilman takkia, melkee pelkällä jakulla ois voinu olla liikentees. Asukuvien yhteydessä napsittiin mulle uus bannerikuva, mutta en oo ihan varma vielä päätyykö se tänne.

Käytiin samalla kuvausreissulla kirppiksellä ja mä hain postista blogikirppiksen kautta tilaamani synttärimekon! Laitan siitä vielä myöhemmin postausta, mut sen voin sanoo et se mekko on ihan huippu! Ihanan helpottavaa ajatella et oon nyt jo selättäny vajaa parin kuukauden päässä häämöttävän asukriisin. Sieltä ne synttäritkin vaan lähenee pikkuhiljaa!

Nauttikaahan sunnuntai-illasta, hyvää loppuiltaa kaikille! ♥

6 kommenttia:

  1. oii kaunis oot!
    h&m'llä on ihania vaatteita nii ei kai se haittaa jos vaan niitä päältä löytyy! :)

    VastaaPoista
  2. Oi että, silloin kun sun blogisi vaihtu tänne blogbookin puolelle ni jotenki vaan unohtu siirtää ittensä tänne lukijaks ... Nyt toissa päivänä aloin miettiä että miks sä et enää bloggaa kun ihan huisin mahtava blogi sulla täynnä inspiraatioita :-) onneks älysin kattoo sitä sun vanhaa blogia ja löysin tieni tänne ! Aivan super ihana lukea sun blogia taas pitkästä aikaa :-)

    VastaaPoista
  3. Mä alotin pari päivää sit lukemaan sun blogii, ja luin alusta asti ja sanon et tää on paras blogi mitä oon koskaa lukenu. Mut, muistatko sä mistä sä oot ostanu ne sun army converset? Ihana tää blogi :)

    VastaaPoista
  4. Voi kiitti tosi paljon, tämmöset kommentit tekee kyl tosi iloseks. :-) Ne mä ostin Lanzarotelta jo yli viis vuotta sitten, joten niitä tuskin enää löytyy mistään. :<

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva kuulla että löysit takaisin ja seuraat edelleen, jokainen lukija on mulle kultaakin kalliimpi! Kiitos että oot jaksanu edelleen pysyä lukijana ja vielä kauan! :-) ♥

    VastaaPoista
  6. Voi kiitoos. ♥ Ja oot ihan oikeessa, H&M:stä löytyy vaikka mitä vaatteita, tulee ostettua sieltä kaikkein eniten. :-D

    VastaaPoista