Vaatekaapin uutuuksia

112_1

007_1

083_1

085_1096_1

026_1

104_1

Päätin nyt jo postailla teille inspiraation sekä ajan salliessa lupailemiani kuvia viime aikojen ostoksista! Perjantaina tarttu Helsingistä mukaan toi harmaa rento toppi ja takki, jota oon ettiny jo pidemmän aikaa. Viininpunanen pipo tarttu matkaan ihan vaan sen takia, et mulla on ennestään jo harmaa samanlainen ja se on ihan mun lemppari!

Menin itseasiassa Helsinkiin aikeinani hakee nimenomaan toi Hennesin takki. Olin aiemmin bongannu ton jo Hämeenlinnassa Hennesin lastenosastolta, mut en ollu missään vaiheessa sovittanu. Siks vähän jännittikin että mahtuukohan ees koko 170 mun päälle, mut kuinka ollakkaan, se oli just eikä melkeen sopiva! Ja kaikkee sitä mitä oon hakenukkin! Plussaa ehottomasti se, että koska kyse oli lastenvaatteesta, hinta oli alta kolmenkympin (29,90). Aikuisten puolella vastaava ois ollu reippaasti neljänkympin puolella. Tässäpä taas nähtiin et kannattaa edelleen sillon tällön tsekata lastenvaatteetkin, ihan varmuuden vuoks, hehe.

Kaikenlisäks huomasin, et noi kaikki vaatteet muodostaa ihan täydellisen asun. Pipon kans en tajunnu kuvia ottaa, mut kuten näkyy, toppi ja takki on ainakin yhessä ihan supereita!
Mitä te tykkäätte?

// Loppuun vielä tärkeää infoa! Laitan bloglovinille viestiä, että vaihtavat mun blogin osoitteen, että sinne ilmestyy uudet postaukset! Sen avulla pystyy siis pian seuraamaan ihan normaalisti, samoin blogilistan. Bloggeriin en kuitenkaan voi vaikuttaa, joten lukekaa tämä postaus, jossa on selkeesti kerrotut ohjeet, miten saada ilmoitukset uusista postauksista myös bloggerin kautta! Tai jos haluatte, voitte toki luoda ihan Blogbook-tunnuksetkin!

2 kommenttia:

  1. Ihania nää uudet vaatteet ja sopii kyllä hyvin yhteen! :) Sulla on niin kiva tyyli :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon, ihana että tykkäät! :>

    VastaaPoista