Viimepäiviä

028_1

073_1

408_1

187_1

033_1

020_1

093_1

009

041_1

Ei oikeesti voi olla totta miten tyhjä mun pää on tällä hetkellä. Tuntuu ihan et kirjottamisesta ei tuu mitään ja mietin pelkkää otsikkookin lähemmäs vartin verran, kun en vaan kertakaikkiaan tienny mitä siihen laitan. Nää on just näitä päiviä kun kuvia haluis lätkii vaikka kuinka paljon, mut kirjottaminen takkuaa... Toisaalta, ei sekään mitään haittaa, hyvä että ees toinen luistaa!

Viime päiviin on siis lähinnä kuulunu uuden Cosmon lukemista, kun se makso vaan 2 euroo, ihan huippua! Sen seurana oon nauttinu smoothieita, kun äiti toi kaupasta varmaan 4 pakastepussia erilaisia marjoja ja hedelmäsekotuksia. Oon myös uhannu tota hirveetä viimaa ja urheesti pukeutunu nahkatakkiin. Loppupäivästä venaillessan bussia pysäkillä, mietin kyl aina miks en laittanu talvitakkia... hups. Kaiken tän hurjan ohjelmamäärän lisäks oon käyny kuvaamassa kaverin koiranpentua Vallua. Ei vitsi se on ihana, niin pieni ja söpö! Tää ei kyl yhtään helpota mun lemmikkikuumetta, kun niin kovasti haluisin kissanpennun... Mun ei pitäs nähä enää yhtäkään eläinvauvaa vähään aikaan, tai muuten oikeesti tuun joku kerta tallilta kissanpentu kainalossa!

Nyt on kuitenkin taas alkanu viikonloppu mistä oon superhappy! ♥ Huomenna meen yheksäks omatoimisiin treeneihin, pitäis saada tehtyä maajoukkueen kuntotestit. Sen jälkeen saankin vihdoin rentoutua oikein kunnolla, kun kouluunkin tarvii vasta tiistaina raahautua. Hyvää viikonloppua! ♥

12 kommenttia:

  1. Toi sun takki on ihana !! <3

    VastaaPoista
  2. voi apua multa on jääny pari sun postausta välistä ku en oo päässy koneelle ja puhelin ei oikee toimi, pakko mennä kyl lukee kaikki nyt heti! tosi ihania noi kuvat ja oot vaa nii kaunis :) ja voi ku toi koira on sulonen ♥

    VastaaPoista
  3. Miten suhun voi ottaa yhteyttä?

    VastaaPoista
  4. Sähköpostilla helpoiten. :-) Joten laitappa vaikka meiliä mun blogin s-postiin verarawr@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Hahah, no tosi kiva että pääsit taas koneelle ja tulit kommentoimaan! ♥ :-) Kiitos!

    VastaaPoista
  6. Ei ollut musta järkevää vaihtaa blogbookkiin. Sun seuraajat väheni huimasti, harva löysi tietänsä tänne blogbookkiin. Just juttelin parin sun lukijan kaa, nii ne lopetti lukemisen just tän takia...

    VastaaPoista
  7. Jokaisella on tietysti ihan oma mielipiteensä, mutta koska kyse on mun blogista, myös päätös on mun. Enkä sanois että seuraajat on vähentyny huimasti, uusia on tätä kautta myös tullut mukaan, vaikka muutamia onkin kadonnut. Jokainen lukija on mulle tärkee, mut toivon myös lukijoilta joustavuutta sen suhteen, että mä haluun kehittyä bloggaajana ja päästä eteenpäin... Elämässä joskus on vaan otettava riskejä ja mä halusin kokeilla miten mun blogi pärjää erilaisessa ympäristössä. Valitettavastihan elämässä homma menee vähän niin, että kun toiseen suuntaan kumartaa, toiseen pyllistää. Kaikkia ei voi miellyttää, ei millään ja siks kuuntelinkin ihan omaa sydäntäni ja fiilistäni tän siirtymisen kanssa, en lukijoiden, koska tiesin ettei kaikki sitä hyväksy. Osa onneks on ottanu vaihdoksen positiivisesti vastaan ja on ilosia mun puolesta. Arvostan kuitenkin sitä että tulit kommentoimaan omalla nimelläs ja asiallisesti, kiitos siitä. :-)

    VastaaPoista
  8. Joo siis ei se mitään että vaihdoit tänne. Ite vaan tykkäsin bloggerista. Ulkoasu oli kivempi ja postaukset leveempiä ja kuvat isoja.
    Mutta joo, ehkä tähänkin tottuu.

    VastaaPoista
  9. Niiin, onhan tää ulkoasu erilainen kun mikä oli ennen. Mut tämmösistä asioista voit laittaa just parannusehdotuksia mulle ja välitän ne eteenpäin, tai suoraan blogbookin ylläpidolle niin katotaan jos saatas ulkoasua ja muuta fiksailtua lukijaystävällisemmäks! On meinaan aina hyvä kuulla mitä lukijat on mieltä tämmösistä jutuista! Vaiheessahan meinaan kaikki vielä täällä on, kun vasta viikon on ollu sivu pystyssä. Joten muutoksia tullaan varmasti tekemään. Laitappa siis vaan viestiä eteenpäin et mikä mättää/ vois olla toisin. :-)

    VastaaPoista
  10. Oon yrittänyt sulle laittaa nyt muutamaan otteeseen viestiä, mutta koskaan ei vastausta tullut perille. En tiiä onko viestit sit koskaan ees lähtenyt sulle.... Lähettäjänä siis Julia

    VastaaPoista
  11. Mulle ei oo valitettavasti tullut yhtäkään viestiä, tarkistin äsken roskapostinkin. Tohon kommenttiin laittamani s-posti pitäis kyllä olla oikea... Muut s-postit on tullu perille normaalisti, joten aika outoa! Jos tahdot, voit laittaa mulle sähköpostiosoittees niin laitan sulle viestiä ja poistan vaikka kommentin sitten tästä. :-) En tiedä auttaako se, mutta kokeilla voi aina!

    VastaaPoista