Wanties

Aattelin koota teille tähän mun kevään/ kesän halutuimpia vaatteita ja asusteita. Niitä kertykin taas enemmän kun mitä kuvittelin, joten oon aika ilonen jos näistä ees pari saan hankittua, haha.

paidat tekstipaidat teksteillä

1. Haluisin ehdottomasti vaaleen ja pitkän keväisen trenssitakin. Sitä täydellistä ei vaan oo vielä löytyny, mut ehkä vielä joskus... // 2. joku ihana vaalee ja pastellinsävynen sifonkipaita. Näitähän multa löytyy vaikka kuinka valkosina, mut joku pirteen värinen röyhelöillä ois niin ihana kesäpäivinä. // 3. Nää paljon hehkutetut naruolkaintopit on vieny munkin sydämen. Haluisin varsinkin tollasia ilmavia joissa menis paljon naruja ristiin selässä. Toi keltanen varsinkin on tosi upee! // 4. Tällänen on mun kesän ihan must hankinta, lemppari koko listalta. Viime kesänä jo tykästyin noihin, mut ei tullu hankittua. Joku mustavalkonen kuviollinen vetoketjulla ois perfecto, enkä panis pahakseni vaikka se ois just toi mikä tossa kuvassa on. // 5. Ja nää crop-topit eli "napapaidat". Eka mulle tuli näistä mieleen iha Vera kuusvee, mut nyt nääkin on alkanu miellyttään silmää. Just joku tollanen löysempi tummanharmaa taskulla ja pitkähihanen raidallinen on mun mielestä aika jees. Edellämainittu varsinkin. // 6. Niittirintsikat ja hapsubikinit. Heh, tuun vähä myöhässä näitte muotivillitysten kaa mut minkäs teet. Ei muuta ku et kivat ois. // 7. Farkkutakki! Tän kaa vaa on vähän sama ku ton trenssin kaa, täydellistä ei oo tullu vastaan. Kirpparilta aattelin ton jokatapaukses ostaa, kun vielä löytyis sopiva... // 8. Menee samaan kastiin nelosen kans. Nää ois kaikkein mieluisimpia vaatteita kaikista. Jos ei muuta tuu ostettua kesäks, niin näitä kyllä! Tälläsiä on pakko saada, nahkasena kiitos ja jollain kivalla kukkakuosilla. // 9. Merimieshenkinen bleiseri on ollu hakusessa jo tovin. Mieluiten kyl värit toisinpäin, pohja valkonen ja siniset raidat. Ja napit vois olla kultaset. Mistä saan sellasen, kertokaa jos tiiätte!

housut teksti

housut

1. vaaleet boyfriendfarkut kulutuksilla ja reijillä, mulle kiitos nyt heti! // 2. urheilusortsit, erityisesti Nikeltä ois toiveissa kesän juoksulenkkejä varten. Joko mustat tai violetit. // 3. nahkahousut. Näitä oon ettiny jo ikuisuuden ja kauemminkin ja edelleen tahdon. Kumpa vihdoin jo löytyis... // 4. hame. Mulla ei oo oikeestaan yhtäkään hametta joten joku ilmava ja liehuva valkonen tai sähkönsininen ois kiva. // 5. vöitä.. Mustaa kultasilla yksityiskohdilla, ehkä pelkkää kultaa. Tai vaikka valkonen. Joku noista ois ostoslistalla! // 6. Ja lisää hameita. Ylläri et nahkayksityiskohdilla ois mun mieleen... ja toi tollanen epäsymmetrinen helma näyttää kivalta! Jotain tohon suuntaan vois alkaa metsästään. // 7. sortseja! Varsinkin tollaset nahkasortsit on pakko saada, Hennesissä ainakin on vastaavia. Aattelin myös tuunailla farkuista ite jotain ton tyyppistä mitä kuvista löytyy! // 8. Tän mallinen nahkahame on kans pakko saada. Vähä niiku kaikki mahdollinen nahkanen... Ei varmaan oo epäselvää enää kellekkään, mikä materiaali on nyt mulle se mieluisin. // 9. Jotain ihania kotisortseja, pehmeitä ja kirkkaanvärisiä, tänne jooko!

asusteet teksti asusteet

1. Valkoset yksinkertaset Lacosten tennarit haluisin taas. Vanhat oli ihan parhaat, mut ne alkaa olla jo aikansa eläneet. // 2. Aurinkolasit, mielellään pilottimalliset joko kultaruskeina tai tommosilla siisteillä peililaseilla. // 3. clutcheja, clutcheja! Yksinkertanen tollanen vaalee ja valkonen ois hakusessa, oon kuolannu semmosia jo hetken aikaa. // 4. Samaa värimaailmaa jatketaan, vaaleet korkkarit, tahdon tahdon! // 5. ketjukaulakoru, hopeisena tällä kertaa kun kultanen jo löytyy! // 6. Vastaavasti kultasia sormuksia mulla ei ole, semmosia aion kotiuttaa ens kesäks! // 7. Oon kauan halunnu jo jonkun siistin lippiksen, ei mallilla niin väliä. Noi on ainaki molemmat tosi siistejä. // 8. Kirkkaan värisiä huiveja tahon kans, näyttää kivalta oikeen asun kanssa. // 9. Jotkut kuosikengät, esimerkiks toi leokuosi on aika upee!

2 kommenttia:

  1. ihania noi kollaasit, millä teit ?:--) ja nyt rupesin oottaa vielä enemmän kesää, ois nii kiva päästä ostelee tollasia kivoja kesävaatteita!

    VastaaPoista
  2. Kiitooos! :-) polyvorella tein, se on kätsy ohjelma! Ja älä mitää, kun vaa oiskin rahaa ostaa paljon kaikkee ihanaa. ♥

    VastaaPoista