Mitä mulle kuuluu?

Niin, mitä mulle kuuluu? Ja kiitos kysymästä, ei kovin hyvää. Mulla oli parin postauksen kuvat kuvattuna jo, osittain muokattunakin ja ootin innolla että pääsen kertoon teille maajoukkueleiristä ja kuukauden suosikeista. Mut eipä hommat mee aina ihan niiku on suunnitellu.

Ensinnäkin, raahasin kameraa koko maajoukkueleirin ajan mukana, ottamatta yhtäkään kuvaa. Leiri oli kyllä tosi hyvä, hiki virtas ja joka päivä tiesi tehneensä jotain. Mut huono tuuri ja huono keskittyminen rankasee. Vikana päivänä (sunnuntaina) kokeilin uutta liikettä laukassa, kun yllättäen tipahdin meijän hepan mahan alle ja se laukkas mun jalan päältä. Kyllä, se siis juoksi mun jalan yli. Ihme kyllä, mitään ei murtunu, eikä menny rikki. Mutta kipee tää jalka on ja aika karunnäkönen, niinkun ig-seuraajat on saattanu jo huomata. Niin ja meijän heppa lähti pois, joten nyt ollaan vähän tyhjän päällä. Monta palaa siis purtavaks lähiaikoina.

Ja kun luulin että mun epäonni loppuu siihen, alko mun kone eilen temppuilla kuvia muokatessa. Oon nyt kaks päivää hommaa tutkinu yhen tutun tietokoneneron kanssa ja tulos on tämä; mun koneessa on joko virus jonka hävittäminen on tosi vaikeeta (ratkasua ei olla vielä keksitty) tai kovalevy on hajoomassa. Sinänsä ketuttaa, alle vuoden vanha kone pettää mut! Enkä todellakaan ymmärrä miten sinne ois virus päässy, aina ollu tietoturva kunnossa... Hohhoijaa, eipä sekään riitä. Huomenna luultavasti meen tarjoon mun konetta korjaukseen, ellei saada ongelmaa illan aikana ratkastua. Halusin siis vaan lähinnä tulla kertoon teille, miks musta ei oo kuulunu viikkoon ja miksei musta ehkä kuulu taas viikkoon tai jopa muutamaan, en tiedä yhtään. Riippuu ihan siitä kuinka kauan mun kone on poissa kuvioista. Tätäkin postausta varten sain lainata mun veljen konetta kymmenen minuutin ajan, mutta yhtäkään kuvaa en saanu siirtää sen koneelle. Joten, siks tääkin postaus on täysin kuvaton. En usko että saan jatkossa tätä konetta lainata, ellen maksa jotain viittä euroo kymmenestä minuutista...

Mutta kuuluu mulle hyvääkin! Työharjottelu alko tällä viikolla ja hyvin on menny. Oon päässy pyörähtään parissa asuntonäytössä ja tänäänkin menin töihin vasta kahteen. Mitä luksusta. ♥ Huomenna on luvassa leffailtaa serkun kanssa, tänään murehdin mun konetta ja harmittelen sitä, etten voi käyttää mun iltaa normaalilla tavalla; kuvia muokaten ja postausta suunnitellen. Mut mä lupaan, palaan heti kun saan oman koneeni takasin tai saan jopa lainata veikan konetta ilmaseks, eihän sitä koskaan tiiä! Koin vaan reiluks tulla ilmotteleen teille mahdollisesta hiljaiselosta, kiitos että pysytte mukana kuvioissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti