Myöhäiset maaliskuun suosikit

Noniin vihdoin! Johtuen koneongelmista ja ihan tajuttomasta kiireestä, tää postaus tulee viidentoista päivän verran myöhässä... Päätin ekaa kertaa listailla mun kuluneen kuukauden suosikkeja! Monet onkin blogista jo tuttuja, mut mitäpä se haittaa, ehkä ne siks onkin mun lemppareita! Tän toteuttaminen oli niin kivaa, että aattelin tehä huhtikuusta samanlaisen postauksen ja listata mukaan esimerkiks lemppari ruokaherkkuja tai jotain. Pistetään tää hieman lyhyehkö suosikkien listaus ensimmäisen kokeilukerran piikkiin, seuraavaks ollaankin sit viisaampia! Mitä te tykkäätte, löytyykö keltään samoja/ samankaltasia suosikkeja? Entä, haluatteko nähä näitä jatkossakin, hieman laajemmassa mittakaavassa tottakai?

051_1

096_1

1. Mun ehdottomat huonojen hiuspäivien pelastajat - lempparipipot! Harmaan ostin jo viime vuoden puolella, mut koska toi on malliltaan ja kooltaan mulle ihan täydellinen, päätin ostaa saman punasena! Vielä on piposäät, mut vähän harmittaa kun kohta ei enää oikeen viitti pipoja pitää päässä jos kauheesti lämpenee, siinä hikoo vaan pää... Mut vielä hetken kerkee, en tiä mitä tekisin ilman näitä pipoja ja nimenomaan näitä!

146_1

2. Kynsilakat! Erityisesti värikkäät ja kirkkaat, oikeen kesäset kynsilakat on mun mieleen. Pastellinsävyt on ihania kevään kynnyksellä, mut kynsissä tykkään ihan räiskyvistä väreistä! Tää oranssi on mun ehdoton suosikki, tai toi taustalla näkyvä vihree. Haluaisin myös neonkeltasen ja kirkkaan punasen kesää varten! Nää kirkkaanväriset kynsilakat piristää niin kauheesti ja tuo kunnon kevätfiiliksen!

061_1

3. Tääkin suosikki on jo blogin puolella vilahdellu ennestäänkin, mut halusin listata tän nyt näihin suosikkeihin, koska maaliskuun puolella tää H&M:n luomiväripaletti oli jatkuvasti käytössä! Yllättävän hyvä toi paletti on hintaansa nähden, oon tykänny! Noi sävyt on just sellaset mitä eniten käytän (ei taita oikeesti noin paljon siniseen) ja tällä setillä saa loihdittua vaikka millasia meikkejä! Mustaharmaat smoky eyesit on mun lempparityyliä silmien meikkauksessa, joten ei ihme että tää paletti on ollu kovassa huudossa mulla.

157_1

4. Tää on ehkä hieman yllättävä valinta, mut tää on päätyny ihan mun suosikkikorujen joukkoon. Ostin tän jo tammikuun puolella kolmella eurolla hennesin alesta, mutta vasta nyt oon sisäistäny tän monikäyttösyyden! Musta on kivaa vaihtelua hopeille ja kultasille koruille ja nää "piikit" tuo moniin asuihin särmää. Suosittelen kyl kokeileen mustia statement -ja muita koruja, voitte vaikka yllättyä!

108_1

5. Mun ehdoton kuukauden suosikki, Biozellin color mask. Jos haluaa halpaa mutta hyvää, suosittelen kyllä tätä lämmöllä. Hintaa kyseisellä putelilla on alle yheksän euroo, mut tää toimii mun mielestä ihan yhtä hyvin kun kampaamojen puolet kalliimmat mömmöt. Oon itelläni ainakin huomannu, et tää on auttanu tosi paljon ja pitäny punasen värin punasena. Joskus halpakin voi olla hyvää. Tätä myös löytyy vaikka missä sävyissä, ihan violeteista vaaleisiin hiuksiin!

073_1

6. Tääkin tuote on näkynyt blogissa jo ennen, mut halusin listata sen mukaan maaliskuun suosikkeihin, koska kuluneen kuukauden aikana tätä tuli käytettyä todella ahkeraan. Body shopin rasvat on muutenkin mitä ihanempia, tosi riittosia ja tuoksuu hyvälle. Haaveissa ois ostaa kevääks joku raikas tuoksu, vaikka appelsiini. ♥

2 kommenttia:

  1. body shopin tuotteet on ihan super ihania ! paljon toi luomiväripaletti muute makso? :)

    VastaaPoista
  2. Niiin on! Tekis mieli ostella kokoajan kaikkia ihanan tuoksusia rasvoja yms. ♥ Ja muistaakseni toi makso vaan 4,95, joten on tosi edullinen siihen nähden monta sävyäkin tossa paletissa on! :-)

    VastaaPoista