new clothes

106_1 2014-04-27 2014-04-273 088_1 2014-04-271 139_1 2014-04-272 128_1

Päätin kuvaille teille viime aikojen shoppailuja! Okei, kaikki on ostettu Ideaparkista viikko sitten lauantaina ja ne mitkä ei oo, on eilisen kirpparikierroksen löytöjä! Oon kuitenkin tosi tyytyväinen kaikkiin. Varsinkin toi harmaa crop top on ollu ihan mun suosikkivaate viime päivinä. Se syrjäytti siniset reikäfarkutkin!

Ostin myös vihdoin mustat Dr. Denimit, mutta kauan mä tätä päätöstä pohdinkin. Oon kuullu noista housuista niin paljon hyvää, mutta myös niin paljon huonoo, että olin ihan kahden vaiheilla. Kuitenkin, eleltyäni yli kuukauden ilman mustia farkkuja, oli pakko ne Ideaparkista kotiuttaa. Testattuani kaikki Cubuksen, Gina Tricotin ja monien muiden mahollisten kauppojen farkut, oli pakko Dr. Denimejä kokeilla. Ja kyllä, ne oli päällä niin ihanat kun sanottiin. Ja ne oli myös ainoot farkut jotka ei jättäny polviin pusseja ja jotka istu vyötäröltä kunnolla. Nyt mä varjelenkin noita kun kalleinta aarrettani, koska viiskymppiä farkuista on suolanen hinta tälläselle tytölle, joka ne normaalisti ostaa kymmenen euron alerekistä!

Mulla on luvassa teille taas asukuvia uusista vaatteista, mut palataan niihin myöhemmin. Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille! ♥

4 kommenttia:

  1. hirmu kivoja vaatteita oot taas kerran löytäny! mä en pystyis elää hetkeekään ilman mustia farkkuja, jotenki mustat on vaa ne parhaat :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Reetta! ♥ Vähän sama juttu täällä! Kuukausi oli kyllä sellasta kidutusta että voi vitsi. Tuntu ettei oo mitään päälle laitettavaa ku ei mustia farkkuja ollut. :-D

    VastaaPoista
  3. Missä kirpparilla käyt hämeenlinnassa? :)

    VastaaPoista
  4. Nooo oikeestaan kaikilla tulee käytyä, mut eniten Hermansilla ja Kirppulinnassa. Hermans on mun suosikkipaikka! :-)

    VastaaPoista