Finally 18!

057_1 123_1 135_1 2014-05-24 067_1 148_1 066_1 174_1

Nyt on synttäripäivästä ja synttärien juhlintapäivästä selvitty kunnialla! Jatkuvan juhlistamisen takia en oo pahemmin blogin puolellekaan kerenny, enkä oo halunnu ottaa asiasta ees mitään stressiä. Halusin nauttia täysillä synttäreistä, jotka olikin kyllä mun elämäni parhaat, ihan huikeet!

Eilen tosiaan juhlittiin mun täysi-ikäisyyttä noin kymmenen kaverin kanssa meillä kotona. Olin järkänny pientä syötävää ja boolia, mut ihana Janette teki oikeen kakunkin. Hyvin näytti kaikki kelpaavan, koska kun lähdettiin keskustaan päin, lähes kaikki oli loppu! Onnistuneet juhlat siis! Myös ensimmäinen kerta baarissa oli oikein kiva ja liikenteessä oli paljon tuttuja, jopa Sami Hedberg, jes!

En ois voinu parempii synttäreitä toivoo, on mulla vaan ihania ystäviä! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja kahvitella sukulaisten kanssa sit ens viikonloppuna! Juhlat vaati kyllä veronsa, joten mä lähen nyt pois tästä koneen luota, varmaan tuijotteleen vaihteeks Game of Thronesia! Hyvää yötä! ♥

8 kommenttia:

  1. onnee vielä kerran, varmaan iha huippuu olla täysikänen! toi mekko on muute ihan hirmu ihana ja sopii sulle :--)

    VastaaPoista
  2. Olipa nää onnistuneita kuvia! Ihania! Puspus :) Varo vaan niin alan taas pommittaa sua bloggerissa ahaha

    VastaaPoista
  3. Ihan jooo, ottaen huomioon et nää otettiin illalla ku oli jo hämärää! Ja jooo, sounds good. ;-) ♥

    VastaaPoista
  4. Kiitooos! Oon kyl innoissani, synttärit on muutenkin aina kivoja! :-) Ja kiitos, se on mun serkulta lainassa, oiskin mun oma. ♥

    VastaaPoista
  5. Voi ihana tukka sulla! Millä värillä se on värjätty?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No alunperin värjäsin sen kampaajalla, mut nyt se on vaa kotona värjätty muistaakseni Loreal Ferialla, sävy 6,66, tai jotain. Ilman värinpoistoo siis :-)

      Poista
  6. Onnee! :) aivan ihana tuo sun mekkos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, serkulta lainassa se! :-) ♥

      Poista