Päättötyönäyttelyn avajaiset

087_1 2014-05-07 043_1 107_1 075_1 053_1 059 (2) 117_1040_1

Päätin tulla laittaan teille viel vähän fiiliksiä ja kuvia eilisestä päättötyönäyttelyn avajaistapahtumasta kun muutamia ruutuja tuli napsittua.Päällimmäiset fiilikset on ainaki et oon tosi helpottunu, et vihdoin toi näyttely aukes, koska se tarkottaa sitä, et mun ei enää koskaan tarvi tehä kuviksen päättötyötä. Oon kyl myös ilonen. Mä tein päättötyön, vaikken uskonu pystyväni siihen.

En oikeen tiä mitä kertoisin eilisestä. Koko avajaistapahtuma  meni multa vähäniinku ohi kokonaan, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jotenki en vaa muista mitään koko kakstuntisesta, olin iha muissa maailmoissa. No ainakin mä sain ruusun ja mun nimi huudettiin aakkosjärjestyksessä kolmantena, vaikka mun ois kuulunu olla viimene... Se sai mut niin hämmentyneeks, etten eka tajunnu mennä ees ottaan kukkaa vastaan, ku olin varautunu saamaan sen viimisenä niinku aina, haha.

Työstä sen verran, että en oo oikeen tyytyväinen siihen ja yks piirustus joka siihen myös piti tulla, jäi kesken. Mut ainakin ton päättötyön tekeminen on ohi. Ei se ollu mulle ees niin kovin iso juttu, taideharrastus tulee jatkuun mulla meinaan myös tänkin jälkeen.

2 kommenttia:

  1. hyvältä näyttää ainakin mun silmiin! hei missä toi näyttely on ja kauan se on auki? haluisin mennä katsomaan :) ja heii sunnuntaina taas nähdään syöminkien merkeissä<3

    VastaaPoista
  2. Se on siin Arxin omissa näyttelytiloissa, ilmanen. Eli biorexin vieressä. :-) Ja niimpä, kiva nähäö taas. ♥

    VastaaPoista