Viime viikkojen juttuja

Päätin tulla pitkästä aikaa laittaan teille kuvakansioihin kertyneitä random-otoksia tälleen yhteen pläjäykseen. Tulee samalla kerrottua mukavasti kuulumisia ja tää on kivaa vaihteluu ainaisille asukuville ja muille. Huomenna mulla onkin tosi kiireinen päivä ja tuun viettään aikaa serkkujen kans. Ja sunnuntaina saattaa olla lisää kivaa kerrottavaa, minkä takii en meinaa pysyy aloillani, mut katotaan nyt toteutuuko suunnitelmat! Anyway, tässä niitä kuulumisia!

063

♥ Mun rentoiluaamuihin on viime aikoina kuulunu paljon ihania hedelmäsalaatteja, joista tää banaanin, kiivin ja viinirypäläitten yhdistelmä on mun supersuosikki. Kylkeen vielä tuoremehua ja tallentimelta Vampyyripäiväkirjat pyöriin niin aamut on pelastettu! Harmi vaan, etten oo ehtiny taas viikkoon tekeen yhtäkään aamua omilla ehdoillani kiireettömästi ja rauhassa. Jos nyt sunnuntaina sitten taas vois valmistaa jonkun herkkuaamupalan, tai vaikka välipalan!

044

♥ Oon käyny viime aikoina paljon kavereitten kanssa ulkona. Tää kuva on otettu pääsiäismaanantaina kun pärjäs pelkällä topilla ja ballerinat jalassa. Ei tosin oltu ainoita jotka oli eksyny herkutteleen jätskillä ja nauttiin kauniista kesäpäivästä, vaan kyseinen kahvila oli ihan täynnä. Olispa vieläkin noin lämmin...

063 (2) 059

♥ Maalailun parissa on kulunu oikeestaan suurin osa mun arki-illoista parin viikon aikana. Oon käyny paniikissa viimeistelemässä mun kuviksen päättötyötä ja vihdoin sain sen viime viikolla valmiiks. En oo oikeestaan kovinkaan tyytyväinen mun työhön, ootin siltä vähän enemmän. Mut no can do. Vielä pitäs ehtii väsätä portfolio kolmen päivän aikana, enkä oo ees alottanu... Haluuko joku tulla kirjottaan noin 20 sivua tekstiä mun puolesta?

273

♥ Vielä viime viikolla aurinko hemmotteli meitä ja pääsin viikonloppuna ekaa kertaa oikeesti ottaan aurinkookin. No, eipä mulle pahemmin rusketusta vielä tarttunu ja toivoinkin että tänkin viikon päivät ois yhtä lämpimiä ja aurinkoisia. Vaan eipä ollu, räntäsade on ollu täälä kiusana. How nice... Onneks kohta on kesä ja lähes jokainen ilta pääsee ihasteleen taas kauniita auringonlaskuja! Ne on ihan parasta kesässä.

012

♥ Mä vaan niin tykkään ihan älyttömästi tästä kynsilakasta! Tää vihree on ihan mun suosikki ja piristäny kivasti harmaita päiviä. Kun tätä lakkaa on kynsissä, tuntuu ihan et ois jo kesä, haha.

määäää

♥ Joku random asukuva viime viikolta, kun pärjäs sillä topilla.. Tässä asussa yhdistyy mun lempparijutut, mustat Dr. Denimit ja crop top, eikä pipookaan saa unohtaa. Koskaan ei oo liian lämmin pipokeleille, eikö?

 

2 kommenttia:

  1. toi kynsilakka on hirmu kiva, tollane pirtee! onko noi sun omat kynnet vai teko ?:)
    ja ihania kuvia taas kerran!

    VastaaPoista
  2. Kiitooos, toi on munkin ihan suosikki! :-) ja omat kynnet on!

    VastaaPoista