When I met you in the summer

Heippa täältä tosi tosi iloselta ja kesäseltä bloggaajalta! Oon ollu viime päivät ihan taivaassa tän auringon ja lämmön takia ja sen on kyllä muutkin huomannu. Aleksikin sano et oon jotenkin tosi pirtee ja "kesävera" kun kesä on nyt virallisesti täällä! Enkä oo kyllä ainoo joka on muuttunu tosi iloseks näitten säiden takia. Mun toinen, vähän laiskanpulskee kissa on ihan intoo ja energiaa täynnä, se kirmailee pihalla kun kissanpentu vaikka normaalisti se ei jaksa ees juosta, haha. Myös muista ihmisistä näkee tosi hyvin tän kesän vaikutuksen, niin pukeutumisessa ku mielessäki!

012_12 101_1 2014-05-172 095_1 008 (2) 2014-05-171 126_1 2014-05-17

Nää kuvat on lauantailta, kun käytiin Alinan kans virkistäytymässä ensin Ideaparkissa ja myöhemmin illalla Tampereen keskustassa. Oli ihan huikee päivä ja rahaakin palo sen mukaan... Esittelen teille ostoksia myöhemmin, koska löysin vaikka mitä ihanaa! Päällä näkyvä hame on jo perjantain löytöjä, H&M:n lastenosastolta tottakai... Oon jotenki innostunu hameista tosi paljon, vaikka ennen oon melkeen inhonnu niitä, enkä millään oo pukenu niitä päälleni sitten ala-asteen toisen luokan. Mut nyt on toinen ääni kellossa! Ne on niin mukavia päällä ja veikkaan et kesän aikana niitä tulee päätyyn vaatekaappiin vielä pari kappaletta, en vaan voi vastustaa niitä.

Viihdyin tossa lauantain asussa tosi hyvin, vaikka tulikin niin kuuma, että nahkatakin sai heittää kangaskassiin. Onneks samanlaisista säistä on saatu nytkin nauttia ja tää tyttö on saanu jo vähän väriä pintaan! Kyl kelpaa maata terassilla ja palvoo aurinkoo. Lisää näitä säitä kiitos, varsinkin loppuviikosta kun meikäläinen täyttää vihdoin KAHEKSANTOISTA. Ihan tajutonta!! Oon nyt vaan niin ilonen et ei mitään rajaa. Lähenki purkaan tätä energiaani miettien huomisia työvaatteita ja sit lähen suihkun kautta Allulle!

// Haluun vielä loppuun mainita mukavia uutisia blogirintamalla! Mun blogi nimittäin siirtyy takas bloggeriin ja vanhaan tuttuun osotteeseen jossain toukokuun loppupuolella, kesäkuun alkupuolella. Ilmottelen siirroksesta myöhemmin lisää, mut uskon että tää on teille monille lukijoille mieluinen juttu. Ja niin se menee, et lukijat ja teiltä saadut kommentit menee blogiportaalissa bloggaamisen edelle. Palaillaan tän asian tiimoilta siis myöhemmin, kun homma on ajankohtasempi!

6 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän ihania kuvia jälleen kerran ja näyttää niin ihanalta teidän päivä :-) ja mikä ihaninta on tuo sun blogin siirtyminen takaisin bloggeriin... vaikka on tätä ollut helppo täälläkin seurata, mutta ainahan se on helpompi siellä missä aikaisemminkin ;-)

    VastaaPoista
  2. miks siirtyy bloggeriin :o

    VastaaPoista
  3. Avaan asiaa enemmän lähempänä, mut päällimmäisenä syynä on se, että haluan taas blogata itsenäisesti, päättää ite ulkoasusta ym. Mitään dramaattista ei pois lähtemiseen liity, Blogbook on ollu tosi mukava paikka blogata. Ei vaan oo mua varten. :-)

    VastaaPoista
  4. Voi kiitti paljon! Musta onkin tuntunu et oon saanu kauheesti inspiraatioo valokuvaamiseen ja muuhun kun on ihanan vihreetä ja kesästä! ;-) ja niimpä, aattelinkin että tää juttu on myös teijän lukijoiden mieleen! Oonkin tosi kiitollinen, että esimerkiks sinä (ja tietty muut ihanat lukijat) on jaksanu pysyä mukana siirtymisistä huolimatta ja ootte piristäny mua edelleen kommenteillanne! Se on mulle iso ja tärkee juttu ja tulee sellanen olo, et kyllä tätä joku lukee. :-)

    VastaaPoista
  5. muistelin kyllä lähettäneeni kommentin mut näköjään vaan lukasin postauksen aiemmin läpi. tosi kiva että siirtyy takas bloggeriin, vaik ei mulla oo ollu ongelmia tätä täälläkään seurailla :-) oot hirmu kaunis ja hyvää synttäriä!

    VastaaPoista
  6. Noniin, kiva kuulla että sullekin siirtyminen on mieluinen juttu! Kiitos siitä, että oot pysyny mukana myös täällä, arvostan sitä paljon! :) Ja kiitos, hyvät synttärit olikin! ♥

    VastaaPoista