day off

034_12014-06-051135_1047_1020 (2)284_1309_12014-06-05097_1 Meikäläisen fiilikset on nyt niin korkeella katossa et ei oo tosikaan! Mulla oli nimittäin tänään ihan eka kokonainen vapaapäivä, ilman töitä tai aamuherätyksiä. Nukuinkin kevyet kakstoista tuntia ja herkuttelin mansikoilla, banaanilla ja suklaalla. Tulipahan syötyä kesän ekat mansikat, ensimmäiseltä ihan ikiomalta lautaselta, jonka sain kummitädiltä synttärilahjaks! Toi astiasarja vaikuttaa vielä niin kivalta, et taidan jatkaa ton keräämistä!

Myöhemmin retuutin mun Leviksen farkkushortseja kloriitissa, jotta saisin niistä vaaleemmat. Nyt ne alkaa näyttää vihdoin kivoilta, joten en malta oottaa et pääsen huomenna tuunaan niitä lisään. Suunnitelmissa ois tehä niihin reikiä ja laittaa niittejä kiinni! Kerron tästä projektista kyllä sit enemmän kun homma on ajankohtanen!

Kloriitilla leikkimisen lisäks näin tänään Ainoo. Me katottiin sellasia ihan sairaita videoita missä ihmiset kiipeilee nostureiden päällä ilman mitään turvajuttuja... Ootteks nähny niitä? Mä jäin niihin videoihin ihan koukkuun ja kattelin koko illan, heh... Kaiken tän lisäks käytiin Ainon kanssa kuvailemassa mun asua, ylläri sinänsä. Ainon kanssa tulee vaan aina niin parhaita kuvia! Oon tohon asuunkin tosi tyytyväinen, vaikka se onkin hassun tyttömäinen siihen verrattuna mitä mulla yleensä on päällä... Mutta ei huono, täytyy vetästä samat vaatteet ylle toistekkin! 

Toivottavasti teillä oli yhtä hyvä päivä kun mulla! Ja vaikkei oliskaan ollu niin muistakaa, huomenna on jo perjantai!

14 kommenttia:

  1. wau upeita kuvia! :-) Tosi kiva fiilis näissä♥

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ja ihana postaus :-)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia :3 mut tuo breezer on hyvää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja niin on, ihan mun lempparia. Harmi vaan että tosi kallista. :-(

      Poista
  4. Moikka Vera! Sun blogi ja kuvat on aina yhtä ihania ja pirteitä. Kai oot tulossa Takkulaan ens viikolla? Ois kiva nähä ja vaihtaa kuulumisia :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jessi! ♥ Mä en valitettavasti pääse, oon just sillon serkun rippijuhlissa Joensuussa... Oisin halunnu tulla toisena päivänä ees kattoon noita kisoja, mut me lähetään jo lauantaina aamulla sinne, kun ajomatka on melkeen kuus tuntia. :-( Mut meiltä on tulossa kyllä muita vikeltäjiä, Sonjakin! :-)

      Poista
  5. Nami mansikat♡

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kannatti näköjään liittyä facebookissa tohon "Bloggaajat" ryhmään, ku oon sitä kautta löytänyt mooonen monta ihan uutta lemppariblogia! Sun blogi kuuluu ehdottomasti näihin, ihania kuvia ja ihana blogi! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ihana kuulla että tykkäät ja alat seuraamaan! :-) uudet lukijat on aina tervetulleita. ♥

      Poista