My room


189_1175_1186_1191_1182_1194_1

Tässä se vihdoin on, uus huonepostaus joka mun on pitäny tehä jo aikoja sitten. Maanantaina tosiaan tyhjensin ihan koko huoneen ja tiistaina maalasin tätä yksin yhdeksän tuntia, mutta sain kun sainkin valmiiks! Keskiviikkona laittelin isoimmat kalusteet paikoilleen ja eilen kiinnitettiin verhot, hyllyt ja taulut! Ja tänään, tänään kaikki oli viimeinkin valmista. Oon kyllä lopputulokseen ihan älyttömän tyytyväinen. Tosi pienihän mun huone on, mutta oon silti ilonen siitä miten kivaan järjestykseen sain kaiken, ilman että tää näyttää älyttömän pieneltä.

Väsäsin teille myös ihan pienen alle minuutin videonkin, kun siitä hahmottaa tän huoneen koonkin paremmin. Anyway, mitäs sanotte? Musta tää on ihan perfecto, just sellanen valkonen kun halusinkin. ♥




20 kommenttia:

  1. Oiii ku on ihanasti sisustettu huone!:--3 Tuollainen simppeli mutta hyvin nätti. Toi taulu sopii tonne hyvin, toi peili on upea ja tuollainen pieni lampaantalja (?) kruunaa kaiken. Unelmahuone!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♥ Ihanaa kuulla että tykkäät! :-)

      Poista
  2. Ei vitsi tää on ihana :O näin jo instagramista hieman ns esimakua ja oon siitä asti odottanut tätä postausta! Aivan täydellinen!<3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiva kuulla että ootit ja että tykkäät! Oon kans tosi tyytyväine! :-)

      Poista
  3. voi että, aivan ihana huone sulla! tää postaus herätti mussakin nyt halun sisustaa omaa huonetta uudelleen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! ♥ Kannattaa ehottomasti, tehä vaikka vaan pieniäki muutoksia. Ne piristää! :-)

      Poista
  4. Tosi nätti tosta huoneesta tuli! (: Mä oon ite kans unelmoinu tollasesta vaaterekistä- ja noin siististä huoneesta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Voi ku tää pysyiski siistinä, mut ei. Pari päivää tästä postauksesta nii tää on jo kaameessa kunnossa :-D

      Poista
  5. Oi vitsi näyttääpä sun huone isolta verrattuna vanhaan !!

    VastaaPoista
  6. sulla on kyllä unelmahuone! blogis on muutenkin supersupersuper mahtava, ei ees sanat riitä kuvailemaan :-D alotin tän seuraamisen kaks vuotta sitte ja oon edelleen lukijana - enkä oo päätöstä kertaakaan katunu! osaat kuvatakki niin kivasti niin kuvat kuin videotkin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihanan piristävä kommentti, pelastit mun sunnuntain! ♥ Ihanaa että joku on jaksanu pysyy mukana näinkin kauan! :-)

      Poista
  7. Oi ihan täydellinen toi sun huonees ♥

    VastaaPoista
  8. Oi ku ihana huone! Huomasin muuten vasta nyt että oot palannut Bloggerin puolelle, ja meinasin pompata kattoon haha :D Tuli tässä uusia postauksias lukiessa mieleen että kauanko ootte jo ollu Aleksin kanssa yhdessä? Ootte supersöpö pari ja toivon kaikkee hyvää teille kummallekin niin yksilöinä kuin parina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiva kuulla että muutto takasin oli mieluinen! Itekkin oon kyllä tykänny olla taas bloggerissa. :-) Ja me ollaan oltu nyt reilut kaks vuotta ja kymmenen kuukautta yhessä, et elokuussa tulee täyteen kolme vuotta! Kiitos paljon! ♥

      Poista
  9. eikö mun kommentti saapunu taaskaa perille asti :--D no mut kuitenkiii, aivan täydellinen huone sulla! ja ihanasti mahtuu kaikki tavarat tonne ja näyttää silti tosi tilavalta! kelpais mullekkin :---)

    VastaaPoista
  10. oumaigaad sulla on ihan täydellinen huone! :( Mäki tahon tollasen mut ei...mut sä voisit tehä bannerista kesä version ja sit vaihtaa ton taas talvel ? :)

    VastaaPoista