new coat & shoes

jeelaukku2014-06-19kengät2014-06-191 Mun ei oikeesti pitäis astuu jalallanikaan vaatekauppoihin... Tänäänkin mun piti mennä vaan tappaan aikaa Hennesille ootellessani Minniä, mut jo muutaman minuutin jälkeen mulla oli kädet täynnä vaatteita ja matka kohti sovituskoppia. Ja ennenkun huomasinkaan, lähin liikkeestä trenssitakin ja uusien korkkarien kanssa. No okei, jo maaliskuussa kirjotin tänne blogin puolellekin että kesäks mun täytyy löytää trenssi. Ja nyt vihdoin kun pitkän ettimisen jälkeen löyty tasan yksi ainoa kappale kokoa 34, ja hintakin oli enää 15 euroa sen normaalin neljänkympin sijaan, oisko sen voinu jättää sinne?! No ei todellakaan! Voin siis nyt uskotella itelleni et tää oli tarpeellinen ostos! 

Kengistä en kyllä voi sanoo samaa, mut en voinu vastustaa niittenkään viidentoista euron hintaa, joka oli tullu 50% alennuksen seurauksena. Sitä paitsi, ainakin mulla on huomiseks baarikengät. Koska jep, mun juhannussuunnitelmat on niinkin huikeet, kun että me Essin kanssa syödään ittemme ähkyyn kaikkia herkkuja (joita ostin tänään ihan liikaa), juodaan ja lopulta suunnataan keskustan yöelämään. Ainakin meitä on siis siellä kaksi ja vähän veikkaan, että muita ei oo tulossakaan, heh. No, tanssilattialla on siis meille hyvin tilaa, täytyy ajatella positiivisesti! Tosi hyvää juhannusta kaikille teille! ♥

6 kommenttia:

  1. Oon aivan myyty sun tyyliin! Ihana asukokonaisuus ja sun kasvotkin on niin mallimaiset! Oot ihana. :)

    Ps. Oon niin kateellinen noista sun punaisista hiuksista kun itsellä ei pysy väri! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan älyttömästi! Ihana kommentti! ♥ :-)

      Poista
  2. rakastan sun hiuksia! teitkö sä sillon mitään värinpoistoa sun hiuksiin ennenku värjäsit punaseksi hiukset? noi on nimittäin niin upeen väriset, että tekee nyt itelläki mieli värjätä hiukset ::D !
    sun tyyli on ihana ja sinä kokonaan oot ihana ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ja kyllä mulle latvoihin tehtiin kampaajalla värinpoisto, mut tosi kevyt vaan, et se ei kauheesti mun hiuksia vaalentanu! Ja tarkotuksella jätettiin tyvi vaalentamatta että latvoista tulis kirkkaammanpunaset kun tyvestä. :-) Kannattaa ehottomasti värjätä, tää on tosi siisti väri!

      Poista
  3. Hmh, sun blogin kuvat on muuttuneet aika tylsiksi, tuntuu et tääl on aina vaan kuvia jostain cosmon lehdistä ja päivänasuista mikä on sääli koska mun mielestä oot okeesti lahjakas kuvaaja. Esim kaikki ne kuvat missä oot sun serkkujes kanssa on ihania koska ne on jotenki paljon aidompia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä mitä tarkotat ja oon kiitollinen että annoit asiallista kritiikkiä. Mut mä en kuitenkaan voi joka postaukseen lisätä fiiliskuvia serkkujen ja kavereitten kans, kun niitä tulee otettua tosi harvoin. Haluun muutenkin pitää tän blogin monipuolisena, esitellä jatkossakin uusia vaatteita ja asuja ynnämuita, koska myös muotijutut ja vaatteet on lähellä mun sydäntä. Tylsäks kävis tää kirjottaminenkin jos samalla kaavalla lisäis aina samantyyppisiä ilosia ja hauskoja hymykuvia ja sellasia. Oon kuitenkin koittanu pitää fiilispostauksetkin osana tätä blogia (toisiks uusin postaus esimerkiks) ja lisäilen just ottamiani "valokuviakin" tänne. En mäkään kuitenkaan joka päivä mestariotoksia ota, joten en pysty mun kuvaustaitoja erityisen usein esitteleen.. No mut, harmi että oot tota mieltä, koitan toteuttaa enemmän fiilispostauksiakin jatkossa. Kiitti vielä kommentista. :-)

      Poista