photography: June

muokatut1133muokatut30762014-06-1611632muokatut2muokatut011 Noniin! Valokuvauspostauksia on toivottu taas tosi paljon, ja koska nyt viime aikoina on tullu räpsittyä kuvia aika reippaastikkin, päätin toteuttaa vaihteeks postauksen mun ottamista kuvista. Kesäkuu oli mulle valokuvauksen suhteen tosi antosaa aikaa ja tulikin kuvailtua monia eri ihmisiä, monissa eri paikoissa. Toivottavasti heinäkuu sujuu kuvauksen merkeissä yhtä hyvin!

Uusimmat kuvat on tosiaan vasta viime lauantailta, kun sain kunnian ottaa Janetesta valmistujaiskuvat. Vähän jännitti etukäteen mitä koko hommasta tulee kun viime aikoina on sadellu aika reippaasti... Mutta onneks lauantaiks sattu ihana auringonpaiste ja muutenkin hyvä keli! Muita malleja kuvissa on myös mun serkku Nikke josta otin rippikuvat, sekä pari muuta serkkua joita tuli kuvailtua samalla. Minervan kanssa käytiin pienessä tihkusateessa kuvauskeikalla pari viikkoo takaperin ja kuvista tuli oikeestaan ihan hauskoja sateenvarjon kanssa. Ainoo ongelma oli vaan harmaus ja synkkyys, mutta sateessa otetuiks kuviks on nekin ihan ok!

Jos mun pitää valita mistä pidän ite eniten niin... Juuliasta otetut kuvat (ihan ylimmät) on ehkäpä mun lemppareita. Tuli kokeiltua kuvata vähän erilaisessa ilmassa kun yleensä ja ympäristö oli erilainen kun missä normaalisti oon kuvaillu. Tykkään kyllä Janetestakin otetuista kuvista, niissä on ihana pastellinsävynen tunnelma. Mut kertokaapa tekin mistä kuvista te tykkäätte eniten?

4 kommenttia:

  1. en oo varma tuliko mun kommentti tähänkää postauksee perille asti nii laitampa uusiks !
    haha mä en osaa ees päättää mikä noista kuvista on paras ku kaikki on iha mahtavia! ootko ajatellu että valokuvaisit työkseks? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullu ainakaan ekalla kerralla, joten kiva että laitoit uusiks! :-) kiitti paljon. ♥ Ennen en ollu aatellu asiaa, mut mitä enemmän oon kuvannu, sitä enemmän on tullu sellaset fiilikset että ainakin jollain tasolla aion kuvata työkseni tulevaisuudessa. Vaikka sit vaan sivuduunina, niin ois se silti kiva! :>

      Poista
  2. Oot tosi kaunis! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! ♥

      Ja kiitos tosi paljon Tiialle kommentista, jonka vahingossa poistin julkasun sijaan... Mun lempparikuva noista Janeten kuvista on juurikin tuo samainen kuva. Kiva saada kommenttia taitavalta valokuvaajalta. :-) arvostan sitä. ♥

      Poista