saleshopping & decorating things

017_1069_12014-06-22047_1034_1Tänään siis poikkesin Ideaparkkiin tsekkaan juuri alkaneet alennusmyynnit. En tosin ollu ainoo kellä oli sama mielessä, vaan koko ostoskeskus oli ihan täynnä ihmisiä. Siks en ihan kauheen kauaa siellä viihtynykkään, vaan kävin muutamat pakolliset kaupat läpi, koska tiiän että niistä löytyy aina jotain. Ja ei, mikään näistä ei pettäny tälläkään kertaa, vaan löysin oikeen mukavat alejutut itelleni. Ainoo reissun tavote oli löytää ihan perus harmaa kollaripaita, koska en sellasta vielä omista. Ja kuinka ollakkaan sellanen löyty Hennesiltä tosi edulliseen hintaan. Musta toi on aika siistin näkönen! Muut olikin sit aika heräteostoksia, mut eihän vaatteita voi koskaan olla liikaa...

Toi New Yorkerin jakku ei pääse todellakaan näissä kuvissa oikeuksiinsa, mut se on oikeesti päällä tosi ihana, toi vetskariyksityiskohta ja kaikki! Luulisin siis, että kyseinen vaatekappale tulee näkyyn aika piankin asukuvissa mun päällä niin saatte vähän paremman käsityksen siitä millanen se on. Jokohan sit alkas pikkuhiljaa jakut riittää, ei mulla niitä oo kun lähemmäs kymmenen erilaista... 

Toi ruskee laukku oli mun mielestä ihan unelmalöytö! Mun porukat sen jo nimes "mummolaukuks" mut mun mielestä toi on oikeesti tosi söpö! Mulla on ennestään vaan yks ruskee laukku ja se on reilusti isompi, joten tommonen pikkulaukku ruskeena on tosi hyvä lisäys laukkukokoelmaan. Enää puuttuu se vaalee clutch, jota en Ideaparkista valitettavasti löytäny.


teksti092_1096_1102_1 Ja tässä vähän esimakua Ikean ostoksista! Käytiin meinaan Ideaparkin lisäks myös Ikeassa osteleen mun huoneeseen muutamia uusia juttuja. Ei taida olla epäselvää mikä tulee oleen mun huoneen pääväri?

Ostin lasipurkin mun ja Aleksin yhteisille rahasäästöille, pahvisia säilytyslaatikoita kolmessa eri koossa, söpön valkosen purkin, 24 kappaletta puuhenkareita, kaks pitkää seinähyllyä, pienen peilin ja valkosen roskiksen mun huoneeseen, haha. Tän lisäks sain Aleksin mummolta tollasen valkosen kynttiläalustan, kun se sopii sen mielestä niin hyvin mun ostoksiin. Ja niin se kyllä sopiikin, toi on ihana! En malta oottaa et pääsen sisustaan!

Sori näistä aika tiheeseen tahtiin tulleista ostosten esittelypostauksista. Nyt niitä kyllä tuskin hetkeen näkyykään, kun alan oikeesti säästää rahaa. Tää tuhlailu saa loppuu pikkuhiljaa... Sen sijaan saatte pian jotain hieman erilaista postausta, nimittäin vihdoin sen lupailemani huonepostauksen! Kyllä, viimestään ens viikolla! Mä meinaan nyt alkuviikosta (alkaen heti huomenna!) aion maalata vihdoin mun huoneen seinät valkosiks! Sain Minniltä ja Ansulta ilmaseks valkosta maalia, joten pääsen toteuttaan kauan suunnitelmissa olleen projektin! Se innosti mut Ikeaankin osteleen kaikkia pieniä sisustusjuttuja. 

Voi kumpa mun huone ois pian valmis ja pääsisin järkkäileen tavarat uusiin säilytyslaatikoihin, laittaan vaaterekin vaatteet uusiin henkareihin, ruuvaileen seinähyllyt paikoilleen ja mikä parasta, pääsisin vihdoin tekeen päivitetyn huonepostauksen. Oon niin innoissani! Tuleva vapaaviikko töistä ei siis ookkaan niin vapaa, koska huomenna luvassa on oikee iso urakka, kun tyhjennän mun koko huoneen! Ja tiistaina maalailen! Loppuviikosta kaiken pitäs vihdoin olla valmista. Palaillaan siis viimestään sillon!

10 kommenttia:

  1. Ihania alelöytöjä oot kyllä tehny!
    Sulla on muutenkin tosi ihana blogi. Erityisesti tykkään tästä sun blogin ulkoasusta. (:
    Millä oot muuten tehny ton sun bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :-) Bannerin oon tehny photofiltrellä!

      Poista
  2. Ompa paljon kivoja ostoksia! :) Itekin aleshoppailin tänään, netissä vaan :). Ihania myös noi Ikean jutut! Haluaisin sinne itekin niin kovasti nyt kun on muutto pian edessä :)).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Nettishoppailukin on tosi kivaa.. Löydän netistä vaan aina kaikkee ihanaa ja en osaa päättää mitä tilaisin :-D

      Poista
  3. ihanaa, et palasit tänne blogspotiin! sulla on vaan niin kaunis ja ihana blogi, ilo aina lukea :-)
    ja kivoja ostoksia, varsinkin noi Ikean ostokset! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Mustakin oli kiva palata tänne, tuntuu enemmän omalta jutulta! :-)

      Poista
  4. Such a lovely bag! :)

    www.dodolce.com

    VastaaPoista
  5. Haluaisin nähä lisää erilaisia kuvausmalli postauksia! Otat niin upeita kuvia että en ihmettele vaikka joku päivä vielä ammatiksesi tekisit jotain valokuvaukseen liittyvää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiveesta ja kommentista!♥ Koitan tosiaan toteutella valokuvauspostauksiakin aina kun mulla vaan on materiaalia. Ja sun onnekses sitä on kertyny nyt sen verran, että seuraava postaus on nimenomaan kuvausmallipostaus! Toivottavasti tykkäät. :-)

      Poista