So happy

277_12014-06-111037_1289_12014-06-11054_1 Helouu! Mulle kuuluu taas ihan älyttömän hyvää,! Meikä on ihan huikeissa kesäfiilingeissä (kestäispä tää ikuisesti.) Oon tehny etätöitä ja ottanu reippaasti aurinkoo, mikä tarkottaa sitä, et mulla alkaa oleen näkyvissä ihan kunnon rajat! Kumma juttu vaan, että vatsasta rusketun tosi paljon ja oon siitä jo ihan tumma, mut jalat, ne on valkoset ku kalkkilaivan kapteenilla. Miten voikaan väri tarttuu noin erilailla eri puolille kroppaa. Kaikesta huolimatta oon ilonen ees ruskeesta masusta, jotain on siis saavutettu!

Maistoin muuten eilen vihdoin tota uutta Ben & Jerrysii ja oikeestaan... siitä tuli ihan mun suosikkia! Niin raikasta ja hyvää, et melkeen tekis mieli käydä tänään ostaan uus purkki, heh. Mut pakko mun on alkaa rajottaan tätä rahan tuhlausta, kun sitä on viime viikkoina menny aika reippaasti. Eilen ostin meinaan myös noi ylempänä näkyvät kengät Seppälästä, kun ne oli alennuksessa. Ja pari päivää sitten uutta treenishortsia, paitaa, sukkaa ja käteen tulevaa "kännykkäpussia." Melkee joka keskustareissulta tarttuu mukaan jotain, hitto... Tätä menoo oon ihan vararikossa, vaikka säästäminen ois tosiaan tarpeen. Aion viedä Allun myöhäseks ylppärilahjaks Tallinnaan ja ollaan siellä yötä, kunhan meillä vaan sattus oleen yhtä aikaa vapaata. Tuntuu et aina ku mulla ei oo töitä, Allulla on. Mut no, jos viimestään syksyllä päästäs, toivottavasti aiemminkin...

Voi vitsi ois ihan kauheesti tarinoitavaa teille, mut taidan jättää tän nyt tähän ja lähtee treeneihin. Illalla vois sen päälle viel vetästä lenkin vanhojen kesäbiisien tahtiin, on niin hyvä meininki!

12 kommenttia:

  1. Ihania ja pirteitä kuvia taas jälleen kerran! Sulla on niin ihana blogi ja oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihana kommentti! :-)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja vaikutat makeelta tyypiltä! Pakko alkaa lukijaksi :D

    VastaaPoista
  3. Oi ihanan pirtee postaus!:--) Jotenkin kesällä kuluu enemmän rahaa, syynä on just kesävaatteet ja hupsista, jäätelö ynnämuu kylmä:---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitos tosi paljon! :-) oon kyl huomannu ihan saman jutun, kokoajan menee rahaa. :-D

      Poista
  4. Jostain syystä sun postaukset ei näy puhelimella bloglovinin kautta, kun siitä painaa niin tulee vaan valkosta ihan kun et ois kirjottanu koko postaukseen mitään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eei, miksköhän... :< Kiitos kuitenkin et tulit sanoon asiasta! Yritän korjata sen. :-)

      Poista
    2. Jee, nyt toimii! :)

      Poista
  5. SUch a lovely and summery photos! :)

    www.dodolce.com

    VastaaPoista
  6. Niitä kesäbiisejä sulle ja toki muillekin lisää: käys facebook.com/kesabiisit tai twitter.com/kesabiisit

    VastaaPoista