Ylioppilasjuhlia

200_1 117_1 123_1 2014-05-30 220 173_1 139_1 109 (2) Täällä sitä taas ollaan, tutussa ja turvallisessa bloggerissa! Oon tästä muutoksesta kyllä tosi hyvillä mielin, samoin kun viime viikonlopusta. Kiersin yhteensä viidet ylioppilasjuhlat viikonlopun aikana joista tärkeimmät Allun ja serkun ylppärit! Oon molemmista tosi ylpee, enkä voi kun ihailla niitten saavutusta! Erityisesti Allun puolesta oon tosi ilonen, kun se valmistu samalla ammattiin. Ei siihen kaikki pysty, monet muttei kaikki. 

Kuvasaldokin jäi vähän vähäiseks kaiken juhlinnan tuoksinnassa, mutta halusin silti tulla pienellä postauksella jo tänään herätteleen blogia eroon täällä bloggerin puolella! Yritin kyllä kuvailla, mut niin se vaan unohtu kun pääsi herkkujen ääreen, heh... Ens keväänä onkin sitten vuorossa myös mun omat valmistujaiset, joita ootan innolla. Oli ainakin tosi kiva käydä muitten juhlissa! Se havahdutti mut siihen et "Hei, kyllähän mäkin valmistun." Se on tuntunu jotenkin niin kovin kaukaselta. Mut ei enää! Onnee vielä kaikille ylioppilaiks päässeille ja valmistuneille!

Pakko vähän pahotella viime aikojen hiljasta postaustahia. Kauhee kiire on ollu, alotin tänään meinaan kesätyötkin ja kokoajan juoksen pää kolmantena jalkana joka paikkaan! Aika paljon aikaa on tänää myös menny ulkoasuu muokatessa. Kaikki on kyllä vielä vähän rempallaan ja haikailen uutta banneria ynnä muuta, mut palaan noihin ulkoasuasioihin paremmalla ajalla. Nyt alkaa näyttään ees jo ihan hyvältä, aiemmin päivällä tää oli ihan kunnon kaaos. Älkää siis huoliko jos kaikki näyttää vielä vähän keskeneräseltä, niin ei tosiaan tuu oleen montaa päivää. Pyrin muutenkin saamaan taas vauhdikkaamnasta postausrytmistä kiinni, pikkuhiljaa ainakin! Oli ihanaa kuinka moni innostu heti kommentoimaan muuton myötä! Kiva huomata että teitä siellä vielä on, vaikka melkeen viiskymmentä lukijaa on myös kadonnu. Kyllä tää tästä taas, viikon päästä tuskin huomaan enää itekkään, että että oon ollu poissa!

5 kommenttia:

  1. haha miten ihanaa kun mulle tuli noi kaikki postaukset vasta nytten siitä siirrosta johtuen : D mut tosi ihana blogi sulla on ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sulla on siis vähän luettavaa. :-D Kiitos ja kiva että seurailet edelleen. ♥

      Poista
    2. Mulle kävi sama juttu:-D postaukset kylläkin jo luettu!

      Poista
  2. oon lukenu sun blogias jo aika kauan ja tykkään kovasti! :) kiva kun tää palas takasin tänne, mut voitko muuttaa sen niin et voi kattoo mobiiliversiona? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva että jatkat lukemista! :-) ja joo, hoidan asian! En ollu ees huomannukkaan!

      Poista