Everyday pics

Aattelin että voisin pitkästä aikaa tulla kertoon teille muutamien viime päivien kuulumisia vähän erilaisessa muodossa kun on totuttu näkeen. Kuvissa pienet selitykset ja niiden alapuolella tarkempaa kuvailua siiä mitä mun päivät on pitäny sisällään! Kertokaa mitä tykkäätte tälläsestä postauksesta ja toteuttelenko jatkossakin aina välillä kuulumispostauksia tässä muodossa. Ois muutenkin kiva jos jaksaisitte aktivoitua kommenttirintamalla, hirveen hiljasta on sen puolella ollu viime aikoina. Ymmärrän että kukaan ei istu sisällä tämmösillä keleillä, mutta tuntuu että itelleen kirjottelis, heh...
 073_1 085_1

Oi että mä en tiedä mitään parempaa aamuisin kuin hyvä aamupala ja uusimpien instajuttujen, facebookpäivitysten ja weit kuvien selailu. Varsinkin näin kesällä haluun juoda tosi paljon kaikkia raikkaita smoothieita ja vaan nauttia hitaista aamuista. Tällästä luksusta kun harvemmin kouluaamuina pääsee kokeen... Toi kuvissa näkyvä hedelmäsmoothie on ihan mun suosikkia. Suoraan pakkasesta kylmiä hedelmäpaloja blenderiin ja appelsiinimehua joukkoon, ihan täydellistä! Niin raikas ja hyvä alotus päivälle. Tällä kaavalla on vähän liiankin moni aamu mulla käynnistyny viime aikoina, haha.

004_1 Oli ihan pakko ottaa mukaan tää kuva, jonka nappasin meijän pihan pionikukkasista. Kesällä kukkii paljon kaikkia ihania kukkia jotka tuoksuu hyvälle ja näyttää ihanalta. Kaikki on niin värikästä ja nättiä. Haluisin kauheesti ottaa yhen tollasen pioninkukkasen mun huoneeseen maljakkoon, mut äiti ei ollu ideasta ihan yhtä innoissaan. Taidan siis tyytyä johonkin muihin kukkiin, jos vaikka kaupasta ostais.

2014-07-11 Ja jälleen kerran päätin hehkuttaa teille yhtä mun lemppariruuista, nimittäin kanasalaattia. Varsinkin tälleen kesällä se on ihanan kevyttä mutta täyttävää ruokaa, jota voisin syödä vaikka joka päivä. Okei, ehkä vaihdellen vaikka kanasta kalaan tai jotain, ettei nyt ihan samaa ruokaa joka päivä... Mut joka tapauksessa herkkua! Tätä on tullu nautittua!
 
029_1 Oon niin onnellinen! Koko eilinen päivä meni näillä varusteilla chillisti rannalla. Ostin vihdoin yläosan kaveriks uuden alaosan Seppälästä, alennettuun hintaan 5 euroa ja torstaina se pääsi ekaa kertaa käyttöön kun kävin vähän ruskettumassa. Eilen varauduin kuitenkin Alinan kanssa eväiden kera ja melkeen viis tuntia vietettiinkin Apparalla polttavan auringon alla. Beibioilit pintaan ja rusketusrajat näkyviin! Tavote oli ihan hyvä ja rusketuinkin oikeesti tosi paljon, mut jälleen kerran olin myös vähän tyhmä, enkä huomannu punottavia kohtia iholla. Joten kuten arvata saattaa, mä paloin joistakin kohista, hups... Mut onneks vaan vähän, ei oo ollu ollenkaan kipeenä mitkään paikat, joten äkkiä ne tästä rusketukseks muuttuu. Ja ens kerralla muistaa taas olla varovaisempi. Nyt on ainaki huikeet rusketukset pinnassa!

_MG_1611 Oon myös viime päivinä ja viime aikoina nauttinu kesästä valokuvauksen muodossa. Oon ottanu rippikuvia, kuvannu ihan vaan luontoo ja ollu kuvailemassa muitten kans. Juulian kuvat on vaan niin parhaita, se on vaan älyttömän hyvä kuvaan. Varsinkin tämmöset kesäsessä ympäristössä otetut kuvat on kivoja, niitä kelpaa katella sit syksyllä kun on kylmä ja harmaata.

021 (2) Mä en vaan tajua, mistä ja miten mä sain itelleni kesäflunssan aikaan. Huomasin vaan tänään herätessäni että olo oli tosi tukkonen ja nyt pitkin päivää nenä onkin vuotanu kun vesiputous. En silti aio jäädä kipeileen kotiin, vaan tahon nauttia hyvistä ilmoista niin kauan kun niitä riittää. Mut kertokaa, miten on mahollista saada tämmönen räkätauti kesällä, mulla ei ymmärrys riitä, haha. Toivotaan että tää menee äkkiä ohi!

104_1 Ja se siitä "vähennän shoppailua ihan varppina" lupauksesta. Kenkiä on viime aikoina tarttunu matkaan vaikka kuinka ja ens viikollakin kotiutan työpaikalta valkoset varrettomat converset. On mulla kuudet entuudestaan, mutta kahdet niistä alkaa niistä alkaa olla ihan järkyttävässä kunnossa... Niistä toiset onkin mun lempparit, varrettomat mustat converset. Joten pitäähän ne jollain korvata, ei varrelliset punaset tai violetit oo kuitenkaan sama asia. Tiiän, oon vähän hölmö, mut haluan ne silti!

Näistä kengistä kuitenkin sen verran, että oon varsinkin noihin valkosiin tosi ihastunu! Kattelin niitä jo kuukausi aikasemmin Seppälässä, mut suolasen hinnan takia en niitä ostanu. Nyt bongasin ne kahellatoista (?!?!?!) eurolla alennuksesta, joten ei kauaa tarvinnu miettiä lähteekö ne matkaan vai ei. Mustat nilkkurit taas oli ihan vaan heräteostos, kun tapoin aikaa Hooämmällä. Mut ei yhtään pahat syksyä aatellen. Maksoin niistä meinaan vaan 7 euroa, kun oikee hinta oli 49,90. Oon siis supertyytyväinen, syksynkin kenkävarasto alkaa olla aika hyvällä mallilla!

20 kommenttia:

  1. Oi että miten ihania kuvia! Itsellänikin iski juuri tänään nuha, ja ei näytä tulevan loppua. Ja tänään olen vielä koti matkalla melkein kolme tuntia bussissa/junassa, joten ei paljoa helpota oloa :Ddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei vitsi, en siis oo ainoo kesäflunssan kanssa kamppaileva... Koita selvitä pitkästä matkasta ja parane pian! ♥

      Poista
  2. Voi tuttua täälläkin tuo kommenttien kaipailu, mutta niin se taitaa olla muissakin blogeissa! Vähän harmillistahan se on ku ois nii mukava saaha mielipiteitä ym :D ja upeita kuvia jälleen kerran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon huomannu kans et jotenki kaikissa blogeissa tuntuu olevan kommenttien osalta hiljasta. Ymmärtäähän sen kun on kesä, mut ois just kiva saada mielipiteitä kuulla jne, niinku sanoit. Mut ehkä se tästä taas paranee! :-) Kiitos paljon ♥

      Poista
  3. vähänkö ihania kuvia! tosi kiva postaus:--)

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Pakko nyt kerranki kommentoida ku siihen on aihetta!:) AAiivan ihana postaus♥

    VastaaPoista
  5. oon kyllä yrittäny jokaseen postaukseen kommentin lähetellä ku tää sun blogis on vaan niin täydellinen! en oo vaan varma onko ne tullu aina perille asti ku tää ei jotenki aina lähetä niitä :(
    mut joo tälläsiä postauksia lisää!! sun kuvat on ihan älyttömän upeita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, sä ootkin aina kommentoinu kaikkiin postauksiin ja oon enemmän kun kiitollinen siitä! Se on mulle oikeesti tosi iso juttu ja oon otettu siitä että mulla on tollasia lukijoita kun sinä, kiitos paljon! ♥ :-)

      Poista
  6. sairaan hienoja kuvia! En voi vaan käsittää sun kuvaamistaitoa :D Tykkään myös noista muokkakuksista sairaan paljon, noi eriväriset tekstit sopii jokaiseen kuvaan kuin nenä päähän ja tuo semmosta pirteyttä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti tosi paljon!! Pikkuhiljaa tässä kuvaamisessa kehitytään, on kiva huomata aina olevansa vähän parempi! :-) Ja mustakin noi tekstimuokkaukset on kivoja, tykkään laittaa niitä kuviin!

      Poista
  7. Hyvä, että herätät meitä lukijoita! :D Sulla on monesti tosi ihania postauksia, mutta tuntuis vaa tyhmältä aina kommata "kivoja kuvia"... (: Muistan ku uutena vuotena oltiin Miamissa, ja sain jonkun ärsyttävän kurkkukivun. Siellä sitä vedin kans finrexiniä. :D
    Just saatiin muuten blenderi, ja jos sulla on jotain kivoja reseptejä jaettavaksi niin teeppäs ihmeessä postaus sellasista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oli kyl ihan tehokas herätys kun tuli heti paljon kommentteja. Kiitos kaikista näistä, ihanaa että teitä siellä on jotka tykkää tätä blogia lukee! :-) Voi eeeei, onpa ikävää olla ulkomaanreissulla kipee. Onneks et pahemmin ollu, toivottavasti nautit reissustas! ♥ Ja hei kiitti paljon vinkistä, pitääkin laittaa korvan taakse. ;-)

      Poista
  8. Jep toi kommenttipula on ollut viime aikoina tosi yleistä... :D nyt laiskuudesta huolimatta itekin jaksan kommentoida vihdoin. Sulla on aina tosi kivoja postauksia ja tää varsinkin oli jotenkin tosi ihana! Tuli hyvälle fiilikselle ja sai lukea sunkin kuulumisia. Lisää vaan tällasia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, oon huomannu. Onneks ei oo siis ainoastaan mun blogissa tää ongelma, haha. :-D Kiitti tosi paljon että kommentoit, ihana kuulla palautetta, ja vielä positiivista! ♥

      Poista
  9. Ihana postaus ja ihanasti muokatut kuvat! Tälläisiä lisää! Ja joo yksi kesäflunssalainen ilmoittautuu täältäkin suunnalta! :)

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon! Pikaista paranemista! ♥

      Poista
  10. kuka ton ipadin osti sulle

    VastaaPoista