second hand & saleshopping

Heippa pitkästä aikaa! Tiiän että tää mun postaustahti on ollu aika harvaa ja mitäänsanomatonta, mutta antakaa se anteeks. En oo halunnu tuhlata ihania vapaapäiviä sisällä, vaan oon ollu aamusta iltaan rannalla nauttimassa kesästä, kun sitä vielä on jäljellä. Muutama lukija on ottanu hatkat tän melkeen viikon kestäneen postaamattomuuden aikana, joten kiitos teille jotka siellä viellä lymyää! Koulun alkaessa ja sateen yllättäessä tää blogikin aktivoituu, uskokaa mua!

Mennään kuitenkin nyt tän postauksen pääaiheeseen eli muutamiin alelöytöihin ja pariin kirpparibongaukseen!

018_1027_1053_1033_1062_1049_1090_1081_1041_1 Niinkun huomaatte, oon viime aikoina ollu aika toimelias ja kunnon alennus -ja kirpparihaukka, hehe. Ikäänkuin vahingossa bongasin Kappahlin viimesistä alennuksista ton mekon ja clutchin. Beige clutch on ollu hakusessa jo keväästä asti, eikä se nyt todellakaan ollu hinnalla pilattu. Mekkokin tuli sopivassa saumassa vastaan, sillä se pääsee heti huomenna käyttöön mun kummien 100-vuotissynttäreillä. Viekä pari päivää sitten mulla oli hirvee asukriisi näitten juhlien suhteen, vaan ei ookkaan enään, haha!

Melkeen kaikki muut löydöt tarttu mukaan, kun oltiin Juulian kans Tampereella kiertelemässä kirppiksiä. Pitihän sitä käydä tsekkaamassa paljon puhutut Radiokirppis ja Bonuskirppis, eikä kummastakaan tarvinnu lähtee tyhjin käsin... Yks valkonen siisti toppi jäi muuten kuvaamatta, mut se makso kaks euroo! Mua ehkä vähän naurattaa näitten mun vaatteitten värimaailma... valkosta ja beigee, haha.

Hämeenlinnan kirppareilla seikkaillessa löyty noi ihan täydelliset shortsit ja neonvihree toppi! Oon pitkään haikaillu neonvihreen paidan perään, koska se korostais kivasti rusketusta ja nyt sellanen löyty ihan sattumalta! Löysin myös turkoosin pitsireunuksisen topin, mut senkin unohdin kaikkien muitten juttujen ohella kuvata, hups. Mä oikeesti teen kokoajan löytöjä kirpparilta, kun tulee käytyä siellä joka päivä! Meillä on meinaan nyt Alinan kans se oma kirppispöytä, enkä koskaan sitä siivoillessa voi vastustaa kiusausta tsekkailla muittenkin pöytiä, hehe!

Tälläsiä löytöjä tällä kertaa, mitä te tykkäätte, mikä oli lemppari? Niin ja kiinnostaisko teitä nähdä huomenna kuvia mun juhlalookista ja kyseisistä synttärijuhlista ylipäätään? Hauska ilta on meinaan ihan varmaan tulossa, kunhan vaan ensin selviäis rankasta työpäivästä, yyh.

25 kommenttia:

  1. Missä kirppiksillä käy hämeenlinnassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan kaikilla, mut eniten Hermansilla. :-)

      Poista
  2. Ihanat noi bik bokin shortsit ja toi lindexin pitkähihanen! Hnnngh mun ei enää hetkeen pitänyt mennä kirppareille, saati alennusmyynteihin, mut... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon kans ihan rakastunu noihi shortseihin. Oon käyttäny niit kokoajan :-D Ja vähän sama... Aina oon silleen et "nyt loppuu ostelu", mut ei se sit lopukkaan, heh...

      Poista
  3. Heh ite ostin ton saman mekon omaa konfirmaatiota varten. :) mutta kivoja ostoksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska sattuma, toi mekko on kyl tosi kiva! :-)

      Poista
  4. Mee nyt piiloon noiden löytöjes kans!!! Missä kaikki ihanuudet silloin kun meikäläinen käy kirppiksellä?! :D Tai jos niitä on nii pyydetään tuplat mitä alkuperäinen hinta... Hmph! Jos vaikka päätät luopua noista (tai vaikka kaikista muistakin sun vaatteista...) nii tänne vaa! ♥
    Btw, tosi ihana tää sun blogi! :) Liityn ehottomasti lukijaksi! (ja kuolaan sun vaatteita ja löytöjä siis jatkossakin♥)

    Kurkkaisithan myös ja heittäisit vaikka mielipidettä?(:
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, voi ei. Toivotaan että suakin onnistais ja löytäsit jotain kivaa. :-) Mua ärsyttää ihann sairaasti kans toi yläkanttiin hinnottelu. Jos joku kiva paita maksaa mun mielestä liikaa kirppiksellä varten, en osta sitä, vaikka se ois kuinka kiva. Koska toiset pyytää vaatteistaan ihan älyttömiä hintoja... Mut hei pistetään mieleen, jos vaikka joskus tekis jotain blogikirppistä, who knows! ;-)

      Ja voi kiitti ihan kauheesti, tervetuloo seuraileen! ♥

      Poista
  5. Käytkö Hämeenlinnan Suurkirpputorilla vai missä ? :o Ihania löytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn siellä sillontällön, mut eniten Hämeenlinnan Hermansilla. :-)

      Poista
  6. mistä sä bongaat aina noin ihania vaatteita! itekku lähen aleihin tai kirppikselle niin kaikki isot koot on enää jälellä ja mä tarviisin aina sen kaikista pienimmän :--D en osaa sanoo ees lempparii noista ku kaikki on tosi ihania ♥
    todellakii kiinnostaa postaus sieltä juhlista ja varsinkii asukuvat ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on käyny hyvä tuuri viime aikoina, vaikka kyllä mullekin käy tosi usein tolleen et kokoja ei enää oo! :-D Jotenki vaa tuntuu että täällä Hämeenlinnassa on pienempiä kokoja enemmän jäljellä, ku ostajiakin on vähemmän. Jos vaikka vertaa johki Tampereeseen!

      Poista
  7. Oi miten ihania löytöjä oot tehnyt! ♥️

    VastaaPoista
  8. Tosi kivoja ostoksia! Missäs kirpparilla se sun pöytäs on ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä Hämeenlinnan Herman's kirpparilla, mut ei siellä oo mulla myynnissä mitään sellasia "uusia vaatteita" vaan oikeestaan ennemminkin vaatteita ajalta ennen tätä blogia. :-)

      Poista
    2. Okei :) Jos sulla tulee myyntiin jotain uudempia niin laitahan johonkin postauksen perään vaikkapa :)

      Poista
  9. siis miten sä bongaat aina kirppiksiltä kaikkee kivaa? ihan epäreilua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en mä nyt aina. Viime aikoina on vaa käyny hyvä tuuri :-D

      Poista
  10. Oi mitä kaikkee oot löytäny! *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiittii, oon itekki tyytyväine! :-)

      Poista
  11. oon menos kirpparille nyttenki, ja harmi kyllä kun et suostunut kertomaan missä se teijän pöytä olis ollut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan siitä syystä mainostanu sen pöydän numeroo ja paikkaa, että siellä on myynnissä oikeesti vanhoja vaatteita, jotka ei muistuta millään tavalla mun nykystä tyyliä. Osa on senttikoon vaatteita jotka oon kaivanu kaapin perältä. Aattelin et jos jotakuta oikeesti kiinnostaa, se kysyy paikan ja pöydän numeroo. :-) Et oisit voinu kysyä asiasta, en tienny et kukaan haluaa tietää. :-D

      Poista
  12. juu oli kyllä melkosta bailausta hahaa :DD

    VastaaPoista