Wednesday & newbies

222_1114_1023 (2)125_1229_1110_1167_12014-07-03238_1180_1 Tovi on taas vierähtäny edellisestä postauksesta, mutta tässä sitä taas ollaan. Ja yllätysyllätys mulla on jälleen kuvia muutamista uusista ostoksista. Tosin, mä voin antaa itelleni tän ostelun anteeks koska osa tuotteista on kirpparilta. Ja osa omalta työpaikalta, joten.... eiks se oo sillon ihan ookoo? Pitää sitä nyt muutenkin täydennellä vaatekaappia, kun huomenna ois tarkotus varata kirppispöytä. Sen verran käyttämättömiä vaatteita ja muita juttuja oottelee tuolla kaappien perällä, et on aika tehä tilaa uusille. On noita niin paljon kertynykkin, että vaikka käytössä on melkeen kolme kaapillista ja vaaterekki, ei meinaa silti kaikki vaatteet mahtua. Ens viikolla on siis luvassa kaappien siivousta ja kirpparikamojen hinnottelua, yes!

Mä oon niiiiin ilonen uusista ostoksista! Toi H&M:n nahkatakki kiilas mun nahkatakkien kärkeen! Nyt niitä löytyy neljä erilaista, mut tosta tuli kerralla mun lemppari. Eilen illalla kun pääsin töistä, oli vaan pakko poiketa hennesin kautta ja mitä sieltä löytykään. Yks ainoo tollanen nahkatakki ja vielä koossa 36. Olin tota aiemminkin katellu, mut ei kauheesti huvittanu pulittaa viittäkymppiä, kun noita nahkiksia on kaapissa muutenkin jo muutamia. Eikä noi hiljaset iltatyövuorotkaan oo kovin hyviä mulle, kun innostun aina sovitteleen vaatteita. Ja se oli menoo taas, mun oli pakko ostaa lippis. Hups vaan...

Muuten tää päivä on ollu tosi rankka ja lohturuokailin jälleen mun lemppariherkulla eli viinirypäleillä, banaanilla ja sulatetulla suklaalla. Nyt on onneks asiat jo parempaan päin ja porukatkin tuo kohta pari mäkkärin hampurilaista. Sitä paitti, huominen on sit taas parempi päivä!

8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Kiva että laitat paljon kuvia postauksiin! :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ihanasta kommentista! :-) ♥

      Poista
  2. Ihana toi nahkatakki! Mulla vielä se täydellinen hakusessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :-) Musta tuntuu että mulla niitä täydellisiä on liikaakin, haha... Onnea sulle etsintöihin, kyllä se sieltä vielä löytyy! ;-)

      Poista
  3. Mihin kirppikselle aattelit viedä vaatteita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hämeenlinnan Hermansille Alinan kans! :-)

      Poista
  4. So many lovley items! :)

    www.dodolce.com

    VastaaPoista