summer pics

033061005_1201070044_1511064 Mä oon vaan viimesen viikon ollu niin onnellinen, niin tosi onnellinen, etten oo tahtonu olla koneella, en oo tahtonu blogata. Jotenkin hassua, et oon osannu nauttii elämästä ilman paineita kuvista ja blogiin kirjottamisesta, kun normaalisti mun arki on tuntunu tosi tyhjältä ilman bloggaamista. Tää on mun bloggaushistorian pisin postaustauko ja se tuntu itseasiassa ihan hyvältä. Oli ihana pitää pieni miniloma ja jättää kamera kotiin, kerrankin. 

Mut tässä sitä nyt taas ollaan. Kera sekalaisten kuvien kasan, joita oon sillon tällön muistaessani räpsiä. Mut vaikka ykskään kuva ei sovi yhteen, eikä tällä postauksella oo päätä eikä häntää, musta tää on silti aika hyvä postaus. Ainakin tästä näkee sen kesäfiiliksen mikä on mut saanu valtaansa viime viikon aikana. Ja tää vaan paranee. Viimisen viikon aion pitää kamerankin mukana ja tallentaa mahollisimman paljon muistoja kameraan, jotta muistan vielä pitkään mitä mä tein kesän 2014 viimisellä viikolla. 

Oon kaiken tän kesähehkutuksen ohella aatellu tehä postauksen bloggausvinkeistä ja siitä, millasia blogeja mä tykkään lukee. Kerron mielipiteeni siitä, mikä tekee blogista hyvän. Mitä sanotte, kiinnostaisko?

12 kommenttia:

  1. Nää on just semmosia ihania kuvia, joissa näkyy mun mielestä just kesä! Varsinkin noi saippuakupla-kuvat, wow!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti tosi paljon! Noi saippuakuplakuvat on munkin lemppareita! :-)

      Poista
  2. wouu mitä kuvia!! kattelin edellisenkin postauksen, ihan täydellisiä otoksia sielläkin :-) ei voi ku vaan ihailla sun kuvaajan lahjoja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti tosi paljon! Kokoajan tässä kehitytään! ♥ :-)

      Poista
  3. Ehdotomasti kiinnostaa! On kiva tietää minkälaisista blogeista tykkäät. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla, pitää alkaa toteutteleen tollasta! :-)

      Poista
  4. Ihania kuvia, ja aivan ihana reppu! Mistä oot sen ostanu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :-) Metsästin tollasta reppua kissojen ja koirien kanssa pitkän tovin ja melkeen sorruin jo tilaan Ebaysta, kunnes löysinkin ton sattumalta kirppikseltä kaheksalla eurolla! :-D

      Poista
  5. Todellakin kiinnostaa! Samaa mieltä kun kladu :-)

    VastaaPoista
  6. tosi upeita kuvia! millä kameralla kuvaat?:)

    VastaaPoista