Good day

015_1

010_1  042021 (2)2009_1




035 – kopio
003 (2)2
Tänään on ollu ihana päivä! Niin tavallinen ja rauhallinen, mut siks just superkiva. Pitkästä aikaa saan viettää kunnon höntsäpäivää ilman sen suurempia suunnitelmia. Olin koulussakin tänään vaan kaks tuntia, kun pääsin jo yheltätoista. Sen jälkeen pyörin Vilman kans kaupoilla ja söin maailman parhaita croisantteja! Ostin myös kotiin vaahtokarkkeja ja suklaata, joka oli itseasiassa tosi hyvä yhdistelmä, mut älyttömän makee... 


Sokokselta nappasin mukaan loppuunmyyntialennuksista kaks nudehuulipunaa eri sävyissä ja aurinkopuuterin. Oon tykästyny noihin puniin ihan kauheesti ja aattelinkin käydä hakeen vielä yhen joku päivä, mut tällä kertaa kirkkaanpunasen! Mun säästämisestä ei tuu yhtään mitään tällä menolla... viikonloppunakin ostin uuden isomman peilin mun huoneeseen. En vaan voi sille mitään, et tuun iha hulluks ku jokaisiin kauppoihin alkaa tuleen loppuunmyyntialennuksia! Meilläkin on töissä kauhee kiire ja mulla on tosi paljon vuoroja ton loppuunmyynnin takia. En vaan enää malta oottaa uuden kauppakeskuksen aukeemista ja tulevaa vip-iltaa!

Tälleen syksyn tullen mulle on tullu ihan älytön sisustusinspiskin... vihdoin kun peili on saatu pois työlistalta, siellä kolkuttelee uus kattovalasin ja uudet tyynynpäälliset. Haha, miten musta tuntuu et en oo koskaan täysin tyytyväinen mun huoneeseen? On vaan niin ihanaa ostella kaikkia uusia sisustusjuttuja! Jos sitä siis lähtis tänään illalla tyynykaupoille, who knows?

// Tiiän et oon ollu tosi epäsäännöllisen säännöllinen postaaja viime aikoina, mut toivon hartaasti että tekin taas ilmottaisitte olemassaolostanne kommenttien muodossa. Ois kiva tietää ootteko siellä vielä! 

5 kommenttia:

  1. täällä ollaan, eikä mihinkään olla lähdössä! :D

    VastaaPoista
  2. Täällä ollaan, enkä ajatellut lopettaa sun blogin lukemista koskaan! Kommentointi vaan on jotenkin niin ylitsepääsemättömän rankkaa :/ :-D

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista