Lovely dayoff

Tänään oon saanu nauttia ihanasta vapaapäivästä, kun koulupäivä peruttiin. Kerrankin sattu käymään tuuri myös sen suhteen, ettei tälle päivälle ollu ohjelmassa treenejä eikä töitä. Sain siis ekaa kertaa pitkään aikaan ihan kokonaisen vapaapäivän, minkä pyhitin ainoastaan ja vaan itelleni. Halusin kuitenkin ikuistaa muutamia kuvia kamerallekin, jotta te pääsette kurkkaan myös mitä mun chillailupäivä oikeen piti sisällään. Kertokaa toki mitä tykkäsitte ja mitä teijän vapaapäivät yleensä pitää sisällään?


teksti

tekstillä
Mun aamu alko pitkään nukkumisella, ihan ilman herätyskelloo. Tää oli se asia mitä kaikkein eniten vapaapäivässä odotin, nukkuminen! Ja kieltämättä, se teki tosi hyvää! Oon meinaan töitten takia tottunu lauantaisinkin herään suht. koht. aikasin. Ei ois vapaapäivä voinu parempaan saumaan sattua!

Kun vihdoin sain itteni hereille, makoilin vaan sängyssä ja oottelin että Aleksi tulee. Se toi mulle tullessaan viinirypäleitä ja croissantin, joista valmistinkin ihanan aamupalan. Nautiskeltiin kaikessa rauhassa hyvästä aamupalasta ja hitaasta aamusta katellen yks jakso Criminal Mindsiä. 

Collage

282_1
Kun oltiin jonkin aikaa hengailtu ja kateltu telkkaria, Allu lähti kotiin ja mä jäin nauttiin ihan vaan omasta ajasta ja siitä, ettei tarvii tehä mitään. Ja koska kello oli vasta lähemmäs yhtä, chillailin vaan iso neulepaita päällä, siivoilin vähän huonetta ja hemmottelin itteeni rasvoilla ja kasvojen kuorinnalla. Ihan perfect aamu!

255_1
255_111
Kun sain tarpeekseni yleisestä tekemättömyydestä, päätin ruveta meikkaileen kaikessa rauhassa. Mulla ei ollu oikeestaan sen erityisempää tarvetta meikata, mut halusin kokeilla uutta luomiväripalettia, jonka ostin sokoksen alennusmyynneistä viime viikolla kuuden euron pintaan. Tolla sai kyllä tosi kivaa jälkee aikaan ja noi värit oli ihanan pigmenttisiä! Paljon parempi paletti, kun vastaava Hennesiltä ostettu. Jos nyt alkais pysyyn luomivärit vähän paremmin. jopa yömyöhään juhliessakin!

339_1
Meikkauksen jälkeen vaihdoin vihdoin vaatteet päälle kauppareissua varten. En mä yleensä pukeudu kauppaan tuolla tavalla, mut valitsinkin tän asun myös samalla iltaa ajatellen kun Allun kans mennään ehkä elokuviin. 

Tosta neuleesta ja clutchista on tullu ihan mun lempparivaatteita viime aikoina. Joka kerta kun tarviin pienempää laukkua, löytyy toi beige käsipuolesta. Oonkin ihan älyttömän ilonen et löysin ton joskus kesällä Kappahlista kuudella eurolla, sen verran kovassa käytössä on toi ollu! Myös toi valkonen neulepaita on kaikessa yksinkertasuudessaan niin kiva vetää päälle kun pukeutumisinspistä ei meinaa löytyä. Pelastaa huonoimmatkin vaatepäivät ja tän kaa oon säästyny monilta asukriiseiltä!

360_1
Kaupasta mukaan tarttu mukaan ainekset mun lemppariruokaan, pasta Carbonaraan. Tää on vaan niiin hyvää! Usein oon tätä tehny iltasin mulle ja Aleksille sen helppouden ja nopeuden takia, mut tätä pääs maistaan mun iskä ja pikkuvelikin. Molemmat tykkäs! Pastat on vaan ihan rakkautta, suoraan sanottuna täydellistä! Jos mun pitäs valita yks ruoka mitä söisin loppuelämäni, se ois pasta!

290_1
Loppupäivä tähän asti onkin sisältäny Netflixin kattelua Ipadilta ja postauksen tekoo. Yleensä mä seuraan kaikkia sarjoja aina suorana telkkarista, mut nyt oon jotenkin alkanu kattoon PPL:ää mielummin Netflixistä sillon kun mulle sopii. Koko viikonloppu onkin menny mukavasti sängyllä PPL:än parissa. Harmi vaan että oon kohta kattonu tän kolmoskaudenkin, höh. Onneks Allu tulee ihan kohta, jää muutamia jaksoja vielä muillekin päiville heh!

Loppuillasta tosiaan suunnitelmissa on ehkä elokuviin menoo, ehkä elokuvan kattelemista ihan kotona. Se on ainakin varmaa että aiotaan vihdoin hankkitua eroon melkein seittemästä pullokassista, joita on vähän kertyny, heh. Pulloista saaduilla rahoilla vois vaikka ostaa jotain hyvää illaks. Nyt lähen kuitenkin nauttiin vapaapäivän viimesistä tunneista, että jaksan huomenna taas koulussa. See you soon! ♥ 

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Mut pakko korjata, että sehän on PLL eikä PPL:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu, pieni ajatusvirhe haha, kiitti et korjasit! :-D

      Poista
  2. vitsit miten kiva postaus! :) ihanan rento ja kertakaikkiaan huikeen kiva niinku sun postaukset aina :-)

    VastaaPoista
  3. aivan ihana blogi sulla :) sait uuden lukijan !
    <3 : leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tervetuloo seuraileen! ♥

      Poista
  4. PPL = pyhä pussilakana
    PLL = pretty little liars

    VastaaPoista
  5. olipa ihana postaus! ♥
    PLL:stä löytyy netistä kaikki jaksot muuten vitoskauteen asti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei vinkistä, pitää tutustua vähän tarkemmin! :-) ♥

      Poista