My christmas wishlist 2014

Heei! Koska oon niin innoissani tulevasta joulukuusta ja joulusta, halusin tehä teille tälläsen kollaasin, jossa näkyy mitä mä toivon joululahjaks tänä vuonna. Ja ennenkun kukaan tulee itkeen toiveiden määrästä, sanon jo valmiiks, että en todellakaan odota saavani kaikkia, en edes suurinta osaa noista. Mulla vaan sattuu oleen mielessä paljon kaikenlaista mitä tarviin ja haluan, haha. Se jääköön lahjojen antajien harkintaan, mitä niistä mä tänä vuonna saan. Koska toivoahan saa aina, vai mitä? Ei se tarkota sitä että odottais saavansa kaikki toivomistaan jutuista. 

Ja sit niihin toiveisiin!
 
blogi1. // Gossip girlin tuotantokausia. Tää löytyy joka ikinen joulu mun listalta ja yleensä aina saankin yhen kauden lahjaks. Nyt multa puuttuukin enää 4-6 kaudet mun lempparisarjaa ja sit on kaikki koossa!

2. // nahkahanskat - Näitä oon kans havitellu jo aika pitkään ja nyt päätin toivoa ne lahjaks, ettei mun tarvii aina äitin hanskoja lainata. Kriteereinä on ainoastaan että ne on mustat, mut en panis pahakseni vaikka ne oiskin tollaset tikatuilla ja kultasilla yksityiskohdilla. Tää toive on yks niistä, mitä haluisin tosi kovasti.

3. // Rayban clubmaster - Sain sillon kesällä iskältä aidot Clubmasterit, mutta koska ne oli tosi vanhat ja hauraat ne hajos jo muutaman kuukauden käytön jälkeen. Nyt mun kaikista tärkein toive oiskin saada tollaset uudet, koska rakastuin noihin ihan täysin. Kultasilla yksityiskohdilla kiitos!

4. // Iittalan astiat - Kai se on nyt myönnettävä, et munkin täytyy vihdoin alkaa toivoon astioita joululahjaks, vaikka sitä viimeseen asti välttelin. Näin alkuun haluaisin valkosta teemaa ja esimerkiks Essence viinilaseja. Kelpuuttasin kyllä myös jatkoa mun kahden lautasen sarjalle yhtä toista astiastosarjaa.

5. // kiharrinpuikko - Oon ennen tehny aina kiharat suoristusraudalla, mut toisten kiharrinta lainanneena, oon todennu että kiharrinpuikolla tehdyt kiharat pysyy paljon paremmin. Niillä saa myös pikkusen tiheempää ja korkkiruuvimaisempaa kiharaa, joten tällänen kapistus ois ihan toivottu lisä mun hiusvälineiseen.

6. // Tangle teezer - tiiän että tuun tässä jutussa vähän myöhässä, mut mulla on ollu aiemmin ihan jees harja, jolla oon pärjänny, niin ei oo paljo tullu Tangle teezeriä kaivattua. Nyt kuitenkin kun oon alkanu pitään hiuksistani mahollisimman hyvää huolta että ne kasvais nopeemmin, oon ruvennu ajatteleen, et kyllä hiusten kuntoon on harjallakin yllättävän iso vaikutus. En siis panis pahakseni vaikka tollanen paljastuis paketista.

7. // Colormask red ja muut hiustenhoitotuotteet - Punasen tukan kanssa saa läträillä useemmin kun tarpeeks, joten otan ihan mielelläni colormaskeja ja muita hiustenhoitotuotteita vastaan. Ei sitä huomaakkaan kuinka paljon rahaa niihin uppoo!

8. // pehmeät yövaatteet - Jokainen joulu toivon lahjaks uuden yöpuvun, on vaan jotenkin ihana mennä se päällä nukkumaan. Varsinkin kaikki tollaset söpöt sortsit vetää kyllä mua puoleensa, ne on niin mukavia päälläkin! Eikä kyllä haittaa yhtään jos lisäks saan pörröset sukat tai kuvassa olevat "tossut."

9. // lakanat ja petivaatteet - erityisesti havittelen toista helmalakanaa ja vaaleita/ valkosia pussilakanasettejä. Nääkin ihan tulevaisuutta ajatellen (huh kun tulee aikuinen olo...)

10. // lahjakortit - Tätä ei varmaan kauheesti tarvii perustella! Mun mielestä lahjakortit on vaan niin ihania lahjoja, kun pääsee törsäämään rahat lempparikauppoihin! Erityisesti haluaisin H&M:n, BikBokin tai Ikean lahjakortin. Myös leffaliput kuuluu ehdottomiin lemppareihin!

11. // tuoksukynttilät - Rakastan tuoksukynttilöitä, varsinkin vanilijan tuoksusia ja niitä tuleekin polteltua niin usein, että lisää tarvis kohta. Ei siis yhtään paha lahjaidea!

12. // Suklaata - Tääkin löytynee mun toivelistalta joka vuosi, mutta kyllä suklaa kuuluu jouluun. On parasta makoilla sängyssä netflixiä katellen ja suklaata syöden! Erityisesti toffifee on lempparia joulunaikaan.


Mitä te toivotte joululahjaks, onko kellään samanlaisia toiveita kun mulla? :-)

10 kommenttia:

  1. Ootappa kun alat toivomaan joululahjaksi uutta pyykkitelinettä, ikkunanpesusettiä, kuivauslastaa ja lämpömittaria.. sitten vasta aikuinen olo tuleekin ;D Noi kaikki löytyy tänä vuonna mun joululahjalistalta ja on pikkaisen erilaisia juttuja mitä aikaisempina vuosina. Oman kodin myötä sitä vain ajattelee ihan täysin erilailla tarpeensa. Ainoona ns. hömppänä ja kivana juttuna mun lahjalistalta löytyy juurikin noita Essence laseja, mutta mua kiinnostais ihan ne vesilasit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kuulostaa niin tulevaisuudelta! Oon nyt jo kauhuissani mun noin "aikuismaisista" lahjatoiveista, entäpä sit kun asun omillani, haha. :-D Mut toi on totta, oppii muutenkin toivoon sellasta mitä oikeesti tarvittee, ja näkee vähän eri perspektiivistä kaiken muutenkin! Toivotaan että meitä onnistais Essencen suhteen! ;-)

      Poista
  2. Hahah mulla oli melkein samanlaiset toiveet :-D ei siinä, hyvä maku sulla ;-)

    http://dropofluxury.blogspot.fi/2014/11/nyt-ois-taas-aika.html <--- tuolta löytyy jos kiinnostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kurkkaamassa! Kieltämättä aika samanlaiset, haha. Samanlaisia astioita ainakin löyty, tosin sun toivelista on astetta pinkimpi kun mun. :-D

      Poista
  3. Ihana toivelista, Täl hetkellä mä toivoisin tänne pallon toiselle puolelle noista nii tota suklaata. Oonki sitä saanu mut joulu ilman suklaat olis jotai kauheeta ja viel suomi suklaata.
    Gossip Girl! Aivan ihana sarja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, toivottavasti saat jouluks suklaata ja muuta suomalaista juttua, joka tuo vähän omanlaisensa fiiliksen sinne! Ihanaa joulunodotusta sinne maailman toiselle puolelle! ♥ :-)

      Poista
    2. Ootkin varmaan huomannu,nii suklaata ja muutamii muita suomi juttuja jo tänne ihmiset on lähetelly. Ihanaa joulua myös sinne rautaseen rinteeseen <3 :))

      Poista
  4. oi kun ihana postaus & ihania toiveita! ♥ itse toivon kanssa yöpukua, astioita, gossip girlin tuotantokausia, lakanoita ja lahjakortteja! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :-) meillä on näköjään aika samanlaiset toiveet!

      Poista
  5. Kiva postaus! Millä ohjelmalla oot tehny ton kuvan?:)

    VastaaPoista