New classic jacket

065valmiit2053049valmiit1 Heei taas! Ihana huomata että teitä on täällä edelleen taas pitkäks venähtäneen tauon jälkeen mukana seurailemassa. En halua pyytää anteeks tätä hiljaisuutta, mut haluun korostaa, että ei, en oo lopettamassa bloggaamista, tässä elämäntilanteessa ja kiireessä postailen vaan harvemmin, ihan vaan sillon kun mulle itselle se sopii parhaiten. Toivottavasti tekin ootte samaa mieltä. Näin ainakin tulee aidosti mielenkiintosia ja laadukkaita postauksia, kun ei yritä väkisin vääntää mitään juttua. Kaikenlaista kivaa on meinaan kyllä tulossa, kuten joululahjatoivekollaasia ja ostosten esittelyä. Joten stay stuned! 

Nyt kuitenkin tän postauksen aiheeseen, nimittäin mun uuteen ja niiiin ihanaan takkilöytöön! Olin katellu tota jo alkusyksystä Hennesillä, mut vaikka se oli tosi kiva, noi erikoiset olkapäät ja suolanen hinta sai mut jättään sen kauppaan (pikkusen vastahakosesti tosin). Tänä perjantaina sit kuitenkin töistä päästessä ja kyytiä odotellessa, pyörähdin äkkiä vastapäisessä H&M:ssä, enkä voinu olla huomaamatta tätä yhtä ainoota yksilöö alerekissa, -50% lapulla varustettuna. Olin siinä vaiheessa ihan varma että koko on joku 42, tai muuta, mut ei, vaan 36! Sit se olikin menoo ja ikionnellisena kiikutin sen sovituskoppiin, jossa aikani takkia pohdin ja mietin. Mutta kun myyjä kerto ton olevan viimenen kappale, oli päätös tehty! Vaikka ulkona satokin lunta ja oli pari astetta pakkasta, oli mun pakko ostaa toi, onpahan sitten ens kevääks ainakin takki! Ja oli toi mulla eilen päällä, eikä ollu kyllä yhtään kylmä, kun puki tarpeeks alle! 

Toi on vaan kaikinpuolin täydellinen kultasine yksityiskohtineen, oon ihan myyty. Mitä ruudun siellä puolella tykätään tosta kyseisestä takista?

22 kommenttia:

  1. Tuo takki on kyllä niin sun näkönen ja sopii sulle aivan mahtavasti! Ja aivan ihana postaus muutenki ja oon sun kans ihan samaa mieltä että postauksia pitää tehä just sillon ku huvittaa tai muuten niistä ei tuu yhtään mitään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista, piristit mun päivää! Ja on ihana kuulla, että joku on samaa mieltä tästä postaamisesta, ja jaksaa seurata mun blogia, vaikka postauksia tuleekin vähän harvakseltaan joskus! Tälläset kommentit saa mun blogimotivaation nouseen ihan huippuunsa! :-) ♥

      Poista
  2. Miten ihanat hiukset sulla (: Millä värjäät ja kestääkö väri hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) mä värjään aina kotona noin kahen tai kolmen kuukauden välein, Loreral Ferian kirkkaanpunasella värillä, sävy tais olla 666. Ja siis mun mielestä toi väri kyl pysyy aika hyvin ja tekee hiuksista tosi kiiltävät, mutta se saattaa johtuu osittain siitä, että käytän aina hiusten pesuun kc:n colormask shampoota ja lisäks sitä ihan colormaskia, jonka annan vaikuttaa aika pitkään. Mulla on myös tosi pitkä pesuväli. Et kyllä toi punanen hyvin pysyy, mut vaatii aika paljon hoitoo ja rinnalle tuotteita jotka auttaa värin säilymisessä. Ihan ilman mitään en uskaltais väriä lähtee ylläpitään, sillon punanen haalistuu aika äkkiä. :-D

      Poista
  3. vau kuinka upea olet !! tosi kaunis takki ja laukku<3 oihh!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihanasti sanottu! :-) ♥

      Poista
  4. tuo takki on kyllä aivan täydellinen munkin mielestä! ♥ ja sopii sulle kyllä niin hyvin että! ♥ muutenkin tosi nätti asu & kaunis sinä! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ihana kuulla että se sopii, vähän epäilin meinaan näyttääkö mun olkapäät hassuilta siinä. :-)

      Poista
  5. Olet hurjan kaunis ja sulla on ihanat hiukset! Itsekin ostin tuon aivan ihanan takin alennuksesta ja rakastan sitä suuresti <3 Tuo sopii sulle todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Olikin pakko käydä kurkkaamassa sun blogista kuvat toi takki päällä ja tosi hyvältä näyttää! :-) on toi kyllä niin ihana takki! ♥

      Poista
  6. You look so pretty and feminine in this coat! Also I really like your hair color, suits you so well :)

    www.dodolce.com

    VastaaPoista
  7. mulla on toi sama takki! ihastuin kans heti kun näin ja pakko sanoa, että sopii upeasti sun päälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin kurkkaamassa sun kuvat toi takki päällä ja tosi hyvin sopi sullekin! :-) Toi takki on vaan niin nätti ja klassinen! ♥

      Poista
  8. Toi on aivan ihana takki ja sopii sulle hyvin! Oon itekkin katellu tosi pitkään että pitäisikö ostaa mut ei oo vaan viittinyt... Nyt harmittaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eei, ehkä sä vielä löydät sen jostain! Pidän peukkuja sulle, toi on meinaan tosi kiva! :-)

      Poista
  9. wau mikä takki, sopii kyllä kantajalleen mielettömän hyvin! ;)

    VastaaPoista
  10. Todellakin postata kannattaa vaan kun ite sitä haluaa :-) Ihanan laadukkaita kuvia taas kerran ja upea takki! Innolla odottelen sun joululahjatoivepostausta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että joku muukin on sitä mieltä, eikä oo pettyny postaustahtiin! Tää helpottaa mun omaatuntoo huomattavasti! :-D jajeee, pysy kuulolla vaan, laitan sen ehkä jo tänään! :-)

      Poista