Christmas Gifts 2014

Heippa! Joulu on nyt ohi ja aletaan pikkuhiljaa valmistautuun uuteen vuoteen. Mullakin on suunnitteilla taas perinteinen vuoden kertauspostaus, mitä sanotte? 

Ennen vuoden vaihtumista on kuitenkin vielä aika palata hetkeks jouluun! Sain vihdoin  aikaseks kuvata teille nää mun joululahjat, kun tätä postausta monet teistä toivo!
 157

Sain taas tänäkin vuonna tosi ihania lahjoja, joita tuli paljon enemmän kun uskalsin ja osasin toivookkaan! Oon jokasesta tosi kiitollinen ja oon ilosesti yllättyny siitä, miten moni noista löyty mun toivelistalta. Voin oikeestaan sanoo että jokainen mun toive toteutu tänä vuonna ja vielä enemmänkin! ♥

079 Remington kiharrin - Jonkinlaista kiharrinta löyty mun toivelistalta tänä vuonna, ja yllätyin tosi ilosesti kun tällänen sieltä paljastu! Mun hiustenkuivaaja ja suoristusrauta on Remingtonia, joten oon tosi tyytyväinen että kiharrin noudattelee samaa sarjaa. Oon ollu tosi tyytyväinen kaikkiin Remingtonin tuotteisiin tässä kolmen vuoden käytön jälkeen, eikä tää kiharrinkaan ollu poikkeus. Tällä saa helposti ja nopeesti ihanaa kiharaa, mikä pysyy vaikka koko päivän! Enää ei tarvii säätää suoristusraudan kanssa kiharoita halutessaan. ♥

101 Valkoista teemaa - Ajattelin vihdoin alkaa aikuistuun ja päätinkin toivoo jotakin ajattomia ja kauniita astioita joululahjaks. Päädyin valkoseen teemaan ja oonkin tosi ilonen että näitä sieltä paketista paljastu useemman kappaleen verran. En vielä kaks vuotta sitten ois uskonu että astioiden saaminen lahjaks vois tehä näin iloseks. Mutta kyllä se vaan voi!

086 Rayban Clubmaster - Monet teistä varmaan muistaa kun vajaa puol vuotta sitten esittelin täällä blogissa innoissani Raybanin laseja. Voi kyllä, ne oli ihanat, niin kauan kun ne kesti. Koska ne oli iskän vanhat ja kestäny melkeen 30 vuotta, ne yks kaunis käyttökerta napsahti sangasta poikki, eikä niitten korjaamisessa ois ollu järkee. 

Kerkesin kuitenkin sillon rakastuun Clubmastereihin täysin, joten pyysin uudet joululahjaks. Nää olikin mun ykköstoive ja olin tosi onnellinen kun nää sain! ♥ Nää on ehkä ekat aurinkolasit jotka mulle malliltaan oikeesti sopii.

107 Lahjakortteja ja rahaa - Joka joulu on aina pakollista toivoo rahaa ja lahjakortteja lahjaks, eikä tääkään vuosi tehny poikkeusta. Sain kun sainkin reilut viiskymppiä rahaa, sekä S-ryhmien 20 euron arvosen lahjakortin! Tää oli kiva, koska nyt mun ei tarvii tuskastella millä rahalla ostan uusia meikkejä ja siveltimiä! Aleksin porukoilta sain myös meijän lemppariravintolaan Fresnoon kolmenkympin lahjakortin! Taidan kyllä käyttää sen Essin kanssa Aleksin ekana kiinnioloviikonloppuna, haha.

092 Essence punaviinilasit - Näitäkin mä toivoin! Tosin, ei ollu väliä saanko valko -vai punaviinilasin, ja näihin sit päädyttiin! Onhan noi viinilasit tosi kauniit ja ajattomat ja kahdesta kappaleesta on hyvä lähtee liikkeelle. Mun astiakokoelmahan alkaa näyttää jo paremmalta mitä kuvittelinkaan!


030 Aidot nahkahansikkaat - Yks mun hartaimmista toiveista kävi toteen, jee. Oon tähän asti lainanu äitin nahkahanskoja ja sillä alko mennä hermot kun ne oli aina mulla. Niimpä se osti mulle ihan omat joululahjaks, enkä vois olla tyytyväisempi sen valintaan. Noi hopeiset yksityiskohdat on niin kivat ja noissa hanskoissa on ihanan pehmee fleecevuori sisällä. Kyllä äiti tietää mistä tykkään! ♥

088Tangle Teezer - Vähän tuun ehkä jäljessä tän muotivillityksen kanssa, mut vihdoin toivoin tätä kyseistä ihmeharjaa ja vielä sainkin sen. Äiti ensin vähän ihmetteli että mistä tässä oikeen maksetaan, mutta kun se kokeili tota huomas sekin miten hyvä toi on. Ihan passeli koko pitää kädessä ja ottaa mukaan laukkuun. Tykkään!

057054 Michael Kors pakkaus - Sain tän ihanan lahjan Aleksilta. En oikeen toivonu siltä mitään, joten tää lahja oli mitä ihanin yllätys, se oli selvästi miettiny mitä mulle ostais. Pakkaus sisälsi ihanan tuoksusen hajuveden ja vartalorasvan, jota ei tarvii paljoo laittaa kerralla ja se jo kosteuttaa tosi hyvin. Toi noitten rasiakin on tosi nätti ja sellanen ylellisen näkönen. Kyllä Allu on selvästi pistäny merkille mistä mä tykkään! Tän ihanan setin lisäks se vielä maksaa mulle Freddyt, mutta koska niitä ei oo vielä tilattu, ei oo mitään esiteltävääkään, haha.

139 Pussilakanat - Kummitädiltä sain kaks keskenään erityylistä mutta niin ihanaa pussilakanasettiä. Se muistaa että tykkään satiinisista lakanoista tosi paljon, joten se oli ostanu satiinisen leopardikuvioisen mulle. Tän lisäks sain ton tosi kauniin turkoosivalkosen Vallilan pussilakanan, josta tuli kyllä yks ehdottomista lemppareista!

153 Tennarivillasukat - Joka vuosi saan jonkun astetta hauskemman lahjan ja tänä vuonna ne oli nää siniset villasukat. Noi on tosi mukavat ja lämpöset pitää kotona, ja just mun kokoo. Uudet lemppari kotisukat on nyt löytyny!

117 Suklaata - tietysti! Joka vuotinen pakollinen joululahja! Tällä kertaa sitä tuli taas jälleen kauheet määrät mitä erinäisimpiä konvehtirasioita yms. Kyllä kelpaa herkutella, haha! Aika monet illat mulla onkin menny True Bloodia katellen ja suklaata syöden.

125 Gossip girl kausi 4 - Tääkin on mun jokavuotinen joululahja! Nyt alan olla jo itseasiassa voiton puolella, mulla on kasassa no ensimmäiset neljä kautta. Enää viides ja kuudes puuttuu! Mitä mä sit toivon joululahjaks? Vois alkaa vaikka kerään Dexteriä...

018 Rasvoja ja kuorintavoiteita - rakastuin noitten pikkusien rasvaputelien ulkonäköön. Ne on sopivan kokosia laukkuun mukaan ja niin hauskannäkösiä! Tossa oli ainakin käsien -ja jalkojen kuorintavoide, erituoksusia käsivoiteita ja vartalon kuorintavoide! Toivoinkin kaikennäköstä ihon ja hiustenhoitoon liittyvää, joten tää lahja tulee ehdottomasti tarpeeseen!

133 Tuoksukynttilöitä - Pukin korviin on vissiin kantautunu mun kynttilärakkaus, koska näitä paljastu paketista enemmän kun uskalsin toivoo! Sain ihania tuoksutuikkuja ja pari niiiiin hyvältä suklaavanilijalta tuoksuvaa isompaa kynttilää. Mona oli lahjansa joukkoon (teemakulho ja suklaata) sujauttanu myös vanilijantuoksusia tuikkuja. Nyt mun ei tarvii hetkeen kynttilöitä ostella, jee! Ne oiskin ollu mulla ihan pian ostoslistalla, koska kynttilät alko väheneen uhkaavasti. Vaan eipä enää!

10 kommenttia:

  1. Tosi hyödyllisiä ja ihania lahjoja oot saanut! :-) <3

    VastaaPoista
  2. Ihania lahjoja oot saanu :) ja sun pitää ehdottomasti tehdä se vuoden kertauspostaus! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♥ :-) sellanen on tulossa!

      Poista
  3. pakko sanoa että ostin tollasen vanilja kynttilän äidille ja äiti sanoi että se on vessanraikastin kynttilä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä se vähän tuoksuukin, sen verran voimakas ja sellane kirpee tuoksu. :-D Mutta ei se mua haittaa, poltan omassa huoneessa!

      Poista
  4. You got so many lovely presents! :)

    www.dodolce.com

    VastaaPoista
  5. Ihania lahjoja!! Mä oon ymmärtänyt yhden myyjän puheesta, että noi MK hajuvedet ois tarkotus sekottaa johonkin toiseen hajuveteen (suihkauttaa lisäksi jotain toista) eikä käyttää tollaisena :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :-) aijaa, vähän hassua! Oon käyttäny tota pelkältään, mut on toi aika voimakasta, et yks suihkaus riittää. Joten voisin koittaa tota et sekotan sitä johkin toiseen! Selviipähä sit kumpi on parempi vaihtoehto. Kiitti vinkistä! :-D

      Poista