My xmas 2014

063040010valmiir065105057 (2)057082090 Huh! Nyt on taas kauan odotettu jouluaatto ohi, mutta onneks joulun viettoa ei tarvii ihan vielä lopettaa. On niin hassua ajatella, että joulua oottaa ihan kamalan kauan ja innolla ja sit se on yhtä nopeesti ohi kun tulikin. Toisaalta siinä se viehätys piileekin. Yks päivä vuodesta on täysin erilainen kun muut ja täynnä hyväntuulisia ihmisiä, ihanaa ruokaa ja siinä itsessään on jotenkin niin erilaista tunnelmaa!

Mun jouluaatto meni taas perinteisellä kaavalla perheen ja mummun kesken. Oon jotenkin niin kauheen kaavoihin kangistunu ihminen, että tiiän aina tasan tarkkaan päivän kulun ja ohjelman, mutta se siitä tekeekin niin ihanaa. En vaihtais jouluaattoani toisenlaiseks, en perhettäni, en mitään. ♥

Eilisen aattopäivän aikana kävin saunassa ekaa kertaa varmaan vuoteen, join paljon glögiä, kattelin paljon jouluohjelmia perheen kesken, kuuntelin mummun kertomuksia omasta joulunvietostaan vuosien takaa, annoin ja vastaanotin lahjoja, söin hyvin ja nautin koko päivästä!

Sain toinen toistaan ihanampia lahjoja, joista oon kaikista tosi kiitollinen. Allu anto mulle ihanan lahjan myös, josta toinen osa odottaa vielä netissä tilaamistaan. Yritän tehä lahjapostauksen muutaman päivän sisään, kun sille näytti olevan kysyntää!

 Oi että oon niin onnellinen tällä hetkellä, ei mulla muuta! ♥

4 kommenttia:

  1. vitsit miten ihania kuvia!♥ En malta odottaa lahjojen esittelypostausta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♥ Odotus palkittiin ja sain sellasen just julkastua, toivottavasti tykkäät! ;-)

      Poista
  2. Todella kivoja kuvia! Ihana tunnelma näissä :)
    Ja totta, Joulua aina odottaa kovasti ja tuntuu että siihen on ikuisuus. Ja sitten hups vaan, se onkin jo mennyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! :-)
      Se on totta, ehkä vähän surullistakin! Joulu on aina niin sellanen vuoden kohokohta ja ohi tosi äkkiä. :-(

      Poista