unohtunut asu marraskuulta

103086053110valmiit3097  
Heippa! Mä en muista koska mulla ois viimeks ollu näin kiireetön päivä ja näin rentouttava päivä. Tällänen päivä et pääsen koulusta ennen puoltapäivää eikä illalla oo mitään treenejä, ei töitä, ei mitään! Tää on vaan ollu niin hyvä päivä. Oon uppoutunu täysin True bloodin pariin, oon siivonnu, saanu palkkatodistuksen ja jopa postannu vihdoin! Voisko tää päivä paremmaks enää muuttuakkaan?

Kävin jopa salilla ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen ja kerrankin nauttiessani rauhallisesta illasta, mun ei oo ees tehny mieli yhtään herkkuja?! Oon aina vähän kyseenalaistanu sen että liikunnan ansiosta herkkujen mielitekokin vähenee, mut nyt musta itestäni tuntuu just siltä et  pieni salitreeni vaikutti mun mielentilaan positiivisesti monellakin tapaa. Toi oli muutenkin ihan kamalan kivaa vaihtelua tohon normaaliin treeniin, mikä sekin 
on ollu enemmänkin hevosen kouluttamista ja treenaamista kun mun.

Oon muutenkin suht. koht mukavassa mielentilassa, kun Allun joululahja on hankittu ja monet muutkin asiat on aika hyvin kondiksessa. Joulukalenterin ekat luukutkin on jo avattu ja joulu lähenee huomaamatta. En vaan osaa iloita siitä samalla tavalla kun muina vuosina, kun tiiän et mitä lähempänä joulu on, sitä lähempänä on myös Allun intti. Koitan nyt kuitenkin nauttia vielä tästä vajaa kuukaudesta ennen paljon puhuttua ja vihattua inttileskeyttä ja vuoden vaihtumista! Nyt takas True bloodin pariin, eihän tää oo kun neljäs jakso tänään. Oon niin koukussa siihen!! See you!

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Thaanks, aika hyvältä toi neule sunkin päällä näyttää! ;-)

      Poista
  2. Sun hiukset on niiiin ihanat!!

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. vau onpa upeita kuvia ! ja niiin ihanan väriset hiukset huh<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihana kommentti! Kiitos kuvista kuuluu Alinalle! ♥ :-)

      Poista
  4. Ihania kuvia, sun hiukset on todella upeat!! :-) mikä kausi sulla on True Bloodista menossa? Ite katoin viimeisen kauden loppuun vähän aikaa sitten :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :-) Ja no siis alotin True Bloodin kattomisen tossa reilu viikko sitten ja nyt on menossa kolmannen kauden eka jakso! Oon ihan koukussa tohon, menee monta jaksoo päivässä. :-D En malta oottaa viimesiä kausia!

      Poista
  5. Sulla on aivan ihanat hiukset! Ja hyviä kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Oi vau en ookkaa ainut joka ihailee noita sun hiuksia, ihanat! Ja voi että mulla meinas päästä surku kun katoin sillon joskus True Bloodin vikan jakson. Se on niiin hyvä sarja. :-D

    http://kiialexandra.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva että jotkut sentään ihailee niitä! Mäkin oon ekaa kertaa elämässäni oikeesti tyytyväinen mun tukkaan. :-D Kiitos paljon ihanasta kommentista. ♥ True bloodin loppumista ootetaan täälläkin kauhulla. xd

      Poista