LAST DAYS

005161083Uusi kansio1029Uusi kansio008091010 Oi että mä rakastan tätä auringonpaistetta, joka on viime päivinä pilkahdellu! Se on heti motivoinu ja innostanu kuvaan ihan erilaisella innolla kun viimeaikoina. Oon myös ollu sata kertaa tyytyväisempi pelkästään tän viikon kuviin, kun mitä oon ollu koko marras-tammikuun kuvailuihin... Ehkä se kevät sieltä vielä joskus tulee! Päivätkin pitenee kokoajan ja oma jaksaminen on kohonnu ihan nollasta sataan lyhyessä ajassa!

Auringonpaistetta lukuunottamatta mun viikko ei ookkaan ollu mitenkään erityisen kehuttava. Jotenkin on ollu vähän huono fiilis, ja veikkaan että tää melkeen viikon kestäny sairastelu on myös vaikuttanu asiaan. Onneks kaikkeen mahtu kuitenkin hyvääkin, kuten vikellysnäytös, firman illanvietto/ pikkujoulut sekä mummun 87-vuotissynttärit joita juhlistettiin tänään syömällä ravintolassa.

Mä totisesti toivon että mun mieliala lähtis nyt muutaman päivän alamaissa oleskelun jälkeen nousuun. Näitä aikoja tulee kaikille, mutta oon mielestäni synkistelly jo tarpeeks, haha. Ainakin alkuviikko vaikuttaa lupaavalta kun työharjottelun toinen viikko pyörähtää käyntiin, huomenna pääsen pitkästä aikaa tallille ja tiistaina on vapaapäivä, jonka kunniaks ajattelin ehkä värjätä jo yllättävänkin pitkäks venähtäneen juurikasvun! Toivotaan siis parasta!

Näihin kuviin ja sekaviin tunnelmiin voisin lopetella tän viikon, pestä hampaat ja mennä peiton alle Teen wolfin pariin, ennen nukkumaanmenoa ja uutta viikkoa. Hyvää yötä ja tsemppiä maanantaihin!

1 kommentti:

  1. Mä en tiedä mikä siinä oikein on, mutta jos satun näin aamulla lukemaan sun uusinta postausta bussissa niin tulee semmoinen iloinen fiilis, en vaan tiedä miksi! Ehkä vain tykkään sun blogista ja tyylistä postata niin paljon!:)

    VastaaPoista