LEOPARD AND BLUE OOTD

074068047070Uusi kansio3066_1 Heippahei! Mä täällä viettelen ihanaakin ihanempaa vapaapäivää Aleksin sängyssä makoillen ja postausta kirjotellen. Vielä vähän flunssa painaa päälle, mutta eiköhän saikut oo mun osalta lusittu jo ja huomenna kutsuu taas työt! Onneks seuraavaan viikonloppuun ei loppujenlopuks oo kamalan pitkä aika, johan tässä eletään maanantaita, haha! Eikä oo enää kun pari viikkoo ja kutsuu vähän pidemmät vapaat, myös Aleksia. En malta odottaa, että saan toisen viereen jopa neljäks päiväks!

Anyway, postauksen kuvat on tosi tuuliselta ja kylmältä päivältä lauantailta, kun käytiin Allun kanssa kahvilla ja salaatilla. Noin kerran kolmessa kuukaudessa se suostuu ottaan musta asukuvat, joten saa nähdä koska seuraavan kerran saan maaniteltua sen kameran taakse. Onneks tää asu tuli kuitenkin ikuisestettua, kerrankin! Lukuunottamatta ihan hirveetä kylmyyttä ja kenkävalintaa, oon aika tyytyväinen tähän vaatetukseen. Jos ei muuta, niin tuli ainakin kumottua ennakkoluulot eläinkuosia vastaan! Oon nimittäin viimeset vuodet vältelly sitä ja ollu ihan sellasta mieltä, että se ei mulle sovi. Kuitenkin, löytäessäni ton sifonkisen leopardipaidan kirpparilta viidelläkytä sentillä (!!!!) ajattelin, että ehkä on taas aika antaa sille mahdollisuus. Ja hyvä niin! Mitä mieltä te ootte eläinkuosista ja ylipäätään tästä asusta?

// Loppuun haluan vielä ohimennen mainita, että musta on tullut Blogiringin jäsen, jee. Mikään ei kuitenkaan muutu, blogi pysyy samassa paikassa ja kirjoitan samoista jutuista! Ainoastaan jossakin vaiheessa tätä viikkoa, mun blogin sivupalkkiin ilmestyy blogiringin banneri, ja mun postaukset näkyy tästä lähin blogiringin sivuilla. Aiheesta kuitenkin lisää, kun kaikki alkaa olla valmistaa. Innolla odotan mitä tää kevät ja blogirinki tuo tullessaan!

6 kommenttia:

  1. tosi kiva asu mun mielestä! kaikki yksityiskohdat miellyttää ainakin mun silmään! :-) ♥ pakko myös mainita, että sulla on aivan ihanan väriset hiukset! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tää kommentti piristi mun päivää tosi paljon! :-) ♥

      Poista
  2. Tervetuloa Blogirinkiin, ja mukava huomata että samassa kaupungissa on muitakin bloggaajia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos tosi paljon!! En ookkaan ennen löytänyt ketään bloggaajaa samalta paikkakunnalta, kerta se on ensimmäinenkin! :-)

      Poista
  3. Voi vitsit noi sun hiukset, iiihaanat ♥ löysimpä myös sut viimein instasta, on muuten ihania kuvia sulla myös siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon! ♥ Ihanaa että kommentoit ja bongasit instagramistakin! :-)

      Poista