HUHTI-TOUKO PUHELINKUVAT

Moikka! En ymmärrä mihin on taas kuukausi jos toinenkin vilahtanu, tuntuu että just viime viikolla ois ollu huhtikuun alku... Tosin, en valita ollenkaan, mä alan olla vihdoin selvemmillä vesillä asiassa jos toisessakin. Tärkeimpänä mainittakoon koulu, joka mun bloggaustakin on rokottanu aika kovastikkin. Sain meinaan vihdoin viikko sitten kaikki kouluhommat tehtyä ja harjottelusta pamahti paperiin pelkkää kiitettävää. Mä oon ihan viittä vaille valmis merkonomi, jee!

Tästä kaikesta innostuneena oonkin suunnitellu juhlia, pukeutumista, hiuksia, ihan kaikkee suurella innolla. H-hetki alkaa läheneen pikkuhiljaa ja harjotteluakin on jäljellä enää kaks viikkoa, huh! Kohta tää kaikki on ohi ja sit on aikaa blogillekin, luojan kiitos!

Nyt kuitenkin viimeaikaisten puhelinkuvien pariin, jotka kertoo aikalailla kaikenlaista oleellista mun viimeajoista. Tässä kuitenkin vielä tiivistettynä "työt -> treenit -> koulujutut". Eikö oo mielenkiintosta, haha?

eka 1. No meitsihän se siinä viikko sitten vappuaattona. Tekoräpsyttimet ja kaikki, harvinaista mulle! Seuraava samanlainen panostus saa odottaa valmistujaisiin asti, tossa oli kova homma!  // 2. Joo, Nikeaddikti ilmottautuu! Huomenna saan vihdoin noi ihanuudet kotiin koska palkkapäivä! Sit mulla löytyykin Nikejä jo viis paria, oisko aika rajottaa? //

toka 3. Uskokaa tai älkää, mut kyl se jalka nousi vappupäivänäkin myöhäseks venähtäneen baari-illan jälkeen. Joten, voittajana kotiin! Kuvattiin tona päivänä sponsorikuvia Back On Trackia varten. Kerrankin vähän erilaiset treenit, oli tosi hauskaa! // 4. TJ224, ei lisättävää. //
 viides

5. Mun lakki tuli! Haha, tää oli ainoo kuva missä se on mulla päässä, joten tällä mennään. Halusin lakin lähinnä valmistujaiskuvia varten. Mun vanhemmille se oli kuitenkin tärkeempi juttu, tiedä sitten miksi. Kivahan toi on. // 6. Okei, tässä uusin Nikekotiutus.. Näitten ostosta on kyllä jo reilu kuukausi ja onhan nää ny ihan parhaat töissä (ja muutenkin). Oon niin lenkkarityttö... //

kolmas 7. Jonkun kivan vapaapäivän aamupalaa. Oiskin tollasia aamuja enemmänkin... Ootteko muuten pakastanu viinirypäleitä koskaan? Ne on ihan törkeen hyviä, jopa parempia kun tollain tuoreina. Suosittelen ehdottomasti!! // 8. Mekkotestailua... Tilasin Nellyltä tosi monta eri mekkoa ja lopulta oli niin suuri valinnanvaikeus että päädyin ottamaan kaksi. Haha! Toinen saa kokea vielä pieniä muutoksia ompelijan käsittelyssä. Tarkotus on pitää toista päivällä ja laittaa toinen sitten illalla juhlimaan lähtiessä. Kumpikaan mekoista ei kuitenkaan ollu kuvassa näkyvä, saatte odottaa niitten julkistusta vielä hetken! //

neljös 9. En ois koskaan uskonu et sanoisin näin, mut tää on tän hetken oikeesti paras biisi, mitä tuli vappunakin luukutettua kunnolla bilettään lähtiessä, hahah. Ihan törkeen hyvä! // 10. Mitä tähän ny sanois muutakun et #lolileski #lonelygf. Eivaan, hyvä et pojjaalla on harrastuksia! //

Collage 11. Yks kiva ilta työporukan kanssa keilaamassa ja safkaamassa. Olin ylläri vaan viimenen, vai olinkoha toisiks viimene? En koskaan loista meijän kisoissa, yli kyse sitten nopeusjuonnista, pussihyppelystä tai keilaamisesta. Höh. // 12. Essin synttäreitä juhlimassa huhtikuun alussa. Oli tosi kiva päästä saattamaan pitkäaikaisin kaveri kahdenkympin puolelle näin 17-vuoden ystävyyden jälkeen. ♥ //

seiska13. Joku naamakuva taas tähän väliin. Otin ennen aina omakuvat Ipadilla, mut Iphonen oston jälkeen oon alkanu räpsiin näitä puhelimella ja sanotaanko näin, että liikaa... Tossa on vaan niin hyvä kamera! // 14. No, ei ne treenit aina niin totista touhua oo. Joskus on lepo paikallaan! //

kasi

15. Jos kuvassa 7 kateltiin mun gourmetaamupalaa, tää on kaukana siitä... En kyl syö koskaan leipää, paitsi töitten aamupalaverissa. Mut tää on just tätä "bloggaajalifestyle4ever" juttuu, joka todellisuudessa muistuttaa enemmän tätä kun ylempää aamiaista. Tosin mun kohdalla jogurtin ja myslin tai suklaamurojen kanssa. //  16. Tukka kivasti, kiva aurinko ja kiva kuva. En muistanukkaan miten kiva on kuvata ihan ooooikeella hyvällä kameralla. Jos siihenkin tulis tartuttua taas joku päivä? //

2 kommenttia:

  1. Hih ihana hyväntuulinen postaus ja kiva saada sulta postausta :) kesällä sitten kerkee taas eritavalla kirjoittelemaan blogia, kun koulut on ohi ja kesällä se inspiraatio taas pääsee paremmin esiin ;) ja pakko sanoo, että toi sannin pojat-biisi... yks parhaista mitä oon kuullut pitkiin aikoihin, täällä kulutetaan myös tota biisiä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti ihan kauheesti ihanasta kommentista, kiva että mua on täällä kaipailtu! :-) Ja niimpä, mulla on nyt ainakin inspiraatio ihan huipussaan ja alkaa pikkuhiljaa koulujututkin helpottaa joten enköhän mä tässä piakkoin palaile blogimaailman pariin aktiivisemmin! :-) Hahah jee en oo ainoo! Toi on ihan huikee. :-D

      Poista