SNAPS

Moikka! Mun oli tarkotus tehdä tää postaus vasta huomenna, mutta välttelen kaikin keinoin sänkyyn menemistä. Se on edelleen pedattuna ja nyt kissa nukkuu siinä niin söpösti, etten millään raaski herättää sitä. Niimpä, tingi omista yöunistasi kissan unien takia. Onneks huomenna ei oo kiire mihinkään, niin ei oo mitään ongelmaa siinä, että kirjottelen postausta kellon lähestyessä puoli kahta yöllä... 

Siispä lähetään tsekkaamaan mitä mun viimepäiviin on kuulunu!

085 Mä oon niin lomalla! Viimenen harjottelupäivä oli torstaina, ja siitä asti oonkin viettäny rentoo ja vähemmän rentoo aikaa kotosalla ja muualla, nauttien piiitkästä lomasta. Mun loma on jopa niin pitkä etten tiedä vielä kestääkö se joulukuuhun saakka, pidempään, vai loppuuko se aiemmin? No okei, painan mä duunia tässä samalla kokoajan, mutta täydet viikot on ainakin toistaiseks historiaa! Siks useatkin aamut viime päivinä on näyttäny tältä. Vielä HBO Nordicista Viikingit pyöriin ja jokainen aamu on pelastettu!


056 Vaaterekki koki kesäsiivouksen, niinkun koko muukin huone. Nyt on pölyt pyyhitty, neuleet siirretty kaapin perälle, tavarat järjestelty ja kaikki on ihanan siistiä tulevia juhlia varten. Hyvä että tunnistan tätä huonetta enää samaks, haha. Varsinkin rekkiä oon nyt ihaillu joka kerta siitä ohi mennessä. Se on niin siisti, ei liian täynnä ja kaikki vaatteet sopii yhteen! Nyt vaan peukut pystyyn että se pysyykin tollasena...


187 2270 Ja vähän kuvia muutamilta onnistuneilta kuvausreissuilta. Varsinkin ylempi heppakuva on mun onnistunein kuva mitä tähän mennessä oon tän vuoden puolella ottanu! Parasta siinä on vielä se, että napsasin sen ihan sattumalta, eikä tilanne ollu yhtään lavastettu. Näin tytön syöttämässä heppaansa just tossa asennossa ja tossa paikassa. Pyysin luvan ottaa kuvan, ja sain luvan.

Eikä toi kuva Ainostakaan yhtään sen huonompi oo. Rakastan tota vihreyttä ja oon ihan intoo täynnä kaikkien tulevien YO-kuvaksien ja muiden suhteen. Miksei mulla voi olla mallia joka päivä, haha?


011 (2) En oikeesti tajua, millon mun hiuksista on tullu noin pitkät?! Onhan ne tuolta latvoista vähän huonokuntoset, mutta hiusöljy pelastaa aika paljon. En raaski muutenkaan leikata ihan vielä, kun ekaa kertaa mun elämässäni mä oon näin tyytyväinen hiuksiini ja myös ensimmäistä kertaa alan olla lähellä mun hiusten unelmapituutta. Enää vajaa 10 cm ja se on vihdoin saavutettu!

Kiinnostaisko teitä muuten postaus siitä miten kasvatan mun hiuksia? Olipas tyhmästi muotoiltu kysymys... Siis lähinnä miten mä oon kokenu että ne kasvaa nopeemmin, tai pysyy ainakin paremmassa kunnossa?


055 Heh, mun intohimo ja riippuvaisuuden kohde, NIKET! Näin Saijiksen blogissa kuvan kaikista hänen omistamistaan Niken lenkkareista, ja oli pakko napata omakin Niketiimikuva! Näitä on kertyny yhet jos toisetkin parit, ja tällä hetkellä lempparit on ehdottomasti noi lilanauhaset junnuairmaxit. Rakastan myös mun vihreitä Roshe Runeja, mut niinkun näkyy, ne alkaa olla jo aika kärsineet. Toivon tosiaan että pesu tekee niille ihmeitä!

Nyt saa kyllä kenkien ostelu hetkeks riittää, Allukin sano että se ei anna mun ostaa enää yksiäkään Nikejä hetkeen kun löytyy jo kaikki juoksulenkkareista työkenkiin... hups vaan...


302

Tarviiko tähän ees muuta sanoo, kun että vihdoin kesä on täällä! Oon kuvannu nyt jo ihan liikaa puiden lehtiä, nurmikkoo ja ihan kaikkee muuta yhtä turhaa. Oon vaan niin innoissani tästä kelistä ja näistä maisemista, enkä varmasti ole ainoa!


149
Vähä sneak peekkii mun viikonlopun juhlamekoista! Halusin päiväks päälle klassisen, lähes polvipitusen ja yksinkertasen mekon, ja tää vastaa kaikkia mun toiveita. Niin ihana ja toi kermanväri kruunaa kaiken!

Oikeanpuolimmainen on iltamekko, johon mun työkaveri teki pieniä muutoksia. Aiemmin mekossa oli T-paitahihat, mutta ne oli tosi ahdistavat ja rumat, niin ne poistatettiin. Ja nyt toi on ihan täydellinen! En millään malta oottaa et saan pukee sen illalla päälle jatkoille lähtiessä!


113
Ihan perus me today ja taustalla vihdoin siisti huone! Oon niin onnellinen nyt niin monesta asiasta et tekis mieli hymyillä kokoajan. Se tosin ei tästä kuvasta välity, heh...

8 kommenttia:

  1. lauantaina nähdään juhlatunnelmissa, hihiii<3 en malta odottaa!

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti haluan hius-postauksen!! :) Itsekin yritän kasvattaa, niin kaikki vinkit otetaan vastaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitä on siis muutama joka pyrkii tähän tavotteeseen! :-D katsotaan mitä saan aikaan, kiva että postaus kuulosti hyvältä! ♥ :-) ehkä keksin jotain!

      Poista
  3. Kiinnostaa tuo hiuspostaus ehdottomasti, kanssa kasvatusprojekti meneillään (ollut jo noin 5 vuotta ja alan kanssa pikku hiljaa olla niissä mitoissa missä haluan olla ! :) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin jee, ihan huippua! Mäkin oon varmaan kuus vuotta kasvattanu tukkaa ja vasta nyt alkaa olla homma hoidossa. Alankin heti huomenissa suunnitteleen hiustenkasvatuspostausta, joten palataan tähän asiaan vielä myöhemmin! ;-)

      Poista
  4. Ihania kuvia! :) En tiedä, mutta jostain syystä rakastan kun otat noista koivun lehdistä kuvia- ne näyttää niin vehreiltä ja kesäsiltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :-) oon itekin vähän samaa mieltä, ylipäätään! Rakastan kaikkia vihreitä luontokuvia ja lehtiä, ne tuo niin ihanan fiiliksen! :-D

      Poista