MY GRADUATION

Nyt alkaa olla juhlaviikonloppu ja siivoukset takana ja pitää alkaa keskittyä taas normaaliin arkeen (plääh). Kaikesta vouhotuksesta ja kiireestä johtuen, jäi myös postaileminen viimeisen viikon osalta aika vajaaks, pahoittelut. Nyt kuitenkin oon taas palaillu blogin pariin ja päätin alottaa heti alkuunsa mun valmistujaisjuhlista kertovalla postauksella. Tätä ainakin moni on toivonu, joten saamanne pitää!

Uusi kansio6teksti100Uusi kansio8096164 Mun juhlaviikonloppu alko ihanalle herätyksellä perjantaiaamuna kello 4.40, kun Viivi saapui tekemään mulle kampausta. Oltiin päätetty tukkakuviot jo aikoja sitten ja kokeiltukkin tota kampausta kerran, enkä voi kun sanoa että toi oli ihan nappivalinta. Just sellanen kampaus joka pysy hiuksissa reilut kaks ja puol vuorokautta, ja jonka avaamiseen sekä selvittelyyn meni tunti.. Se ei kuitenkaan haitannu. Tukka pysy menossa mukana vesisateessa valmistujaiskuvauksissa, sekä yöllä baarissa! En voinu muuta toivoakkaan!

Kampaus tehtiin perjantaina jo siksi, että silloin saatiin siis koululta todistukset ja meillä oli kevätjuhla. Sen lisäksi kävin kuvauttamassa juhlalookkia Liisin kanssa, eikä pieni vesisade haitannu ollenkaan. Meillä oli paljon ideoita, tultiin hyvin juttuun ja kuvat onnistu tosi hyvin! Eli jos joku on vielä kuvaajaa vailla, en voi kun suositella Liisiä! Jos haluatte, voin laittaa niitä virallisia valmistujaiskuvia esille tänne blogiin, kunhan saan ne itselleni?

Muuten perjantai menikin hujauksessa ohi ja yritettiin vielä kiireessä tehdä viimesiä juhlavalmisteluja ja siivoomisia lauantain juhlapäivää varten! Tekemistä oli paljon, mutta kaikki saatiin valmiiks ajoissa.

177108054122167
Ite juhlat ja koko lauantaipäivä meni ihan älyttömän nopeesti, mutta ihanasti. Vieraita kävi paljon, enkä ehtiny ite edes syödä kun piti olla kokoajan seurustelemassa ja kilistelemässä, haha. Olin silti ihan mielettömän onnellinen ja hyväntuulinen koko päivän, ja oonkin tosi kiitollinen juhlien järjestämisestä ja organisoinnista mun ihanille vanhemmille, jotka teki mun päivästä täydellisen. ♥ Ja tottakai oon myös kiitollinen jokaiselle vieraalle joka meillä kävi ja Janetelle joka leipo ihan täydelliset kakut juhlia varten! Kiitos kaikille ihanista lahjoista, ja ennenkaikkea siitä että olitte läsnä mun tärkeenä päivänä! ♥

Oon ihan varma, että tää päivä on koko mun elämän yksi niistä kaikkein parhaimmista ja ikimuistoisemmista. Nyt en ainakaan voi kun hymyillä ajatellessani tota ihanaa viikonloppua!

Miten te muut vietitte koulujen loppumista? Oliko teillä jotakin valmistujais -ja ylioppilasjuhlia?

13 kommenttia:

  1. Vau, ihana postaus! Ja hurjasti onnea valmistumisesta :-)

    t. se joka toivoi tätä silloin lauantai-iltana kikessä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ei vitsi, kiva et tulit kommentoimaa ku tästä sillon puhuttiin! Ihan huippua ylipäätään et tulit morottaan ja kerroit et luet mun blogia!! :-D
      Kiitti superisti! ♥

      Poista
  2. Ihanat nuo hiukset sekä mekko! Muutenkin todella kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, kiitos tosi paljon! ♥ :-) Tunsinkin kyllä itteni itsevarmaks tossa mekossa ja kampauksessa. Molemmat oli hyviä valintoja!

      Poista
  3. Vau aivan ihana postaus! Itse olin yhden perhe tuttavan ylioppilasjuhlissa lauantaina ja nyt itsekkin odotan kahden vuoden päästä häämöttävää (toivottovasti) omaa juhlaani!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon ihanasta kommentista Alina! ♥ Se on kyllä niin ihanaa käydä juhlissa ja ajatella sitä millaset omat juhlat tulee aikoinaan olemaan! Ehdit aloittaa hyvin valmistelun, että saat varmasti täydellisen päivän kun sen aika on! :-)

      Poista
  4. Minkä kokosiks laitat yleensä sun kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leveys on aina 770, ja korkeus vaihtelee! :-)

      Poista
  5. Paljon onnea valmistumisesta! Ihanan näköiset tarjoilut :) Mä en valitettavasti päässyt kavereiden ylioppilasjuhliin kun oon Luxemburgissa, eli vietin ihan normaalin viikonlopun. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Emilia!! :-) en ees tajunnu että oot vieläkin reissunpäällä! Toisaalta, mielummin ehkä noin kun että hengailee täällä kotosuomessa. ;-) toivottavasti oot nauttinu matkastas! ♥

      Poista
  6. ihanat kuvat ja niin mukava fiilis huokui koko postauksesta :) laita ihmeessä niitä virallisia valmistumiskuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti tosi paljon, ihanaa että fiilis välitty sillekin puolelle! :-) Ja laitan ehdottomasti kun saan muokatut versiot Liisiltä!

      Poista
  7. aivan ihania kuvia, niin kesäsiä! Paljon onnea vielä sun valmistumsiesta♥:)

    VastaaPoista